Big Apple buddy dusquote:Op zondag 11 januari 2015 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. ja ik had al gelezen dat Microsoft de vraag schromelijk had onderschat. Toch heb ik her en der geïnformeerd over de kosten, hij kan binnen 24h geshipt worden zodra ik akkoord ga met $285 inclusief FedEx shipping
Wel eens langsgelopen. Lijk mij juist een dure zaak.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Gildehuus in de Nieuwe Ebbingestraat, tegenover de AHTies02 (geloof ik?) weet
![]()
Ze hebben nu weer aanbieding met allerhande schnitzels, burgers en kip-cordonbleu, 4 pakken van 4 stuks vlees voor 6 euro geloof ik
Ach ja, alles krijgt in China wel navolging. Of het nu Apple, Microsoft of Google producten zijn. Xiaomi die hun complete lijn ophangt aan de manier waarop Steve hun lijn aan ophing, hoe de eigenaar van Xiaomi qua kleding gelijk loopt aan hoe Steve ooit rondliep op persconferenties. Xiaomi schuift het ook absoluut niet onder stoelen of banken dat ze Apple adept zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaja. De surface tablets zijn dan ook de beste tablets op de markt. Toch missen deze tablets de bouwkwaliteit en uitstraling van hun voorbeeld.
Hoe raad je hetquote:
Ze hebben er ook wel erg goed, iets duurder vlees, wat ik net noemde word vers ingevroren en is echt ook gewoon lekker vleesquote:Op zondag 11 januari 2015 17:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wel eens langsgelopen. Lijk mij juist een dure zaak.
Misschien eens kijken.
Ik zal er zeker gaan kijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:33 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ze hebben er ook wel erg goed, iets duurder vlees, wat ik net noemde word vers ingevroren en is echt ook gewoon lekker vleesM'n vriendin is op dit moment een heerlijke speenvarkenschouder met tijm, knoflook en honing en witlof met ham en kaas uit de oven voor me aan het maken
Normale vlees is qua prijs-kwaliteit beter dan AH, sowieso ongeveer zelfde prijsniveau. De aanbiedingen zijn fors goedkoper en veel lekkerder dan AHquote:Op zondag 11 januari 2015 17:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zal er zeker gaan kijken.
Maar is het dan überhaupt voordeliger dan AH?
Yep. Ik heb het al gevonden. Waarvoor dank.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Normale vlees is qua prijs-kwaliteit beter dan AH, sowieso ongeveer zelfde prijsniveau. De aanbiedingen zijn fors goedkoper en veel lekkerder dan AHAndere goeie aanbiedingen zijn op hun site wel te vinden, als je gewoon zoekt op Gildehuis Groningen
Paar keer contact mee gehad, ze hebben mij ook aangeboden toen ze weer voorraad hadden. Ik heb nu via via een gesealde met factuur gefixt. Ga woensdag ophalen. Mocht ik het niet vertrouwen dan ga ik alsnog naar big Apple buddy. Ik ging liever zelf fixen ivm risico op importkosten a minimaal 40¤ en bij big Apple buddy krijg je geen factuur, die houden ze zelf, alleen een factuur van hun. Ze zeggen dat je bij evt. Beroep op garantie dan via hun moet doen (zelf kosten dragen voor verzendig en service kosten).quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe raad je hetOok via hun gehaald?
Ze hebben iig nog een aantal op voorraad als ik ze moet geloven per mail
Goed dat je het zegt. Dan zoek ik wel een andere manier. Wil toch op zijn minst een factuur in handen hebben van Microsoft zelf. Nog mooier: halen als je in Amerika op vakantie bent, want je mag ~430 euro vrij invoeren op de weg terug. Maarja.. ticket alleen al kost tig keer meer, dus das de moeite niet waard om speciaal voor een shopping spree het vliegtuig te pakkenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Paar keer contact mee gehad, ze hebben mij ook aangeboden toen ze weer voorraad hadden. Ik heb nu via via een gesealde met factuur gefixt. Ga woensdag ophalen. Mocht ik het niet vertrouwen dan ga ik alsnog naar big Apple buddy. Ik ging liever zelf fixen ivm risico op importkosten a minimaal 40¤ en bij big Apple buddy krijg je geen factuur, die houden ze zelf, alleen een factuur van hun. Ze zeggen dat je bij evt. Beroep op garantie dan via hun moet doen (zelf kosten dragen voor verzendig en service kosten).
Vandaar dat ik het eerst zo probeer 😊
Jup, of gps-horloge. In elk geval geen smartwatch. Gewoon een ding wat ik tijdens het wandelen kan inzetten, liefst als stand-a-lone. Zat te denken aan een Garmin Forerunner 220/310XT/610, kost ook 250 euro. Maarja, die Band heeft meer sensors, kan notificaties tonen en ziet er niet zo lomp uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Maar jij bent nu ook in de markt voor een band?
Ik moet nog ongeveer 200 blz. Pitlo lezen. Morgen maar eens beginnenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
Zo, hele dag Romeins recht gedaan. Ben trots op mezelf.
Nu avondje niks doen.
Burgerlijk Recht 2 niet al gehaald hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet nog ongeveer 200 blz. Pitlo lezen. Morgen maar eens beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 18:29:45 ]
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Burgerlijk Recht 2 niet al gehaald hebben
Ik geloofde dat ik gek werd toen ik de literatuur v.w.b. de overdracht van vorderingsrechten probeerde te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Ik heb geen een boek van de drie gelezen, enkel de colleges en samenvatting en had een 6. Focus ligt heel erg op de werkgroepen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik geloofde dat ik gek werd toen ik de literatuur v.w.b. de overdracht van vorderingsrechten probeerde te lezen.
Lopen is dan ookquote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Boterbartje het volgende:
Moest van mezelf gister en vandaag aan de bak., net mooi stuk gelopen verder geen ruk gedaan.
Ff uitgeteld. Nog 108 blz. inhalen van college 11, 13 en 14.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen een boek van de drie gelezen, enkel de colleges en samenvatting en had een 6. Focus ligt heel erg op de werkgroepen.
Neemt niet weg dat het geen goede manier is, maar het is echt ziek veel literatuur.
Waarom begin je niet gewoon, opa?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ff uitgeteld. Nog 108 blz. inhalen van college 11, 13 en 14.
Vervolgens nog 101 pagina's die wel zijn voorgeschreven maar niet onder een college vallen.
Dit zal mijn eerste tentamen zijn. Is zo ziek veel stof normaal voor een 10 ect vak?
Dit lijkt me wel een van de meer heftige vakken, klopt dat?
Twijfel tussen alvast college 11 afmaken of The Blacklist seizoen aflevering 5 kijkenquote:
Hmm, nee. Belastingrecht 1 is ook een 10 ect vak en zoveel literatuur was het niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ff uitgeteld. Nog 108 blz. inhalen van college 11, 13 en 14.
Vervolgens nog 101 pagina's die wel zijn voorgeschreven maar niet onder een college vallen.
Dit zal mijn eerste tentamen zijn. Is zo ziek veel stof normaal voor een 10 ect vak?
Dit lijkt me wel een van de meer heftige vakken, klopt dat?
Ik begin in februari (inschrijving loopt nu) maar heb Burgerlijk Recht 2 nu gevolgd.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, nee. Belastingrecht 1 is ook een 10 ect vak en zoveel literatuur was het niet.
Burgerlijk 2 is wel een van de heftigste vakken, ja. Europees Recht en Relatievermogensrecht zou ik ook onder 'heftig' kunnen scharen, maar dat laatste krijg je niet denk ik.
Doe je nu schakelprogramma ofzo?
Alleen die drie? Straf3 is ook een groot drama, al ligt dat meer aan de wet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik begin in februari (inschrijving loopt nu) maar heb Burgerlijk Recht 2 nu gevolgd.
Krijg ik BPR 1 en Straf 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |