SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vinger niet op vrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vingeren op fas haar fotos
quote:
Soms ja. Maar dat is heel wat anders.quote:
Dat is niet goed, hoe komt dat zo?quote:
Vrouwen vingeren is leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms ja. Maar dat is heel wat anders.
We hebben zoveel gemeen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms ja. Maar dat is heel wat anders.
Wat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Californium het volgende:
O hai
Ik voel me blugh dus ja.
Net als heel veel anderen heb ik begrepen.
Ik moet nog een hele week wachten voor ik weer mag babbelen en dat is lang!
Al een paar dagen slecht geslapen; mis mijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet goed, hoe komt dat zo?
Behalve dat ik ook graag pik in mijn mond heb. :$quote:
Gewoon psychisch blugh. Maar ik heb pas volgende week vrijdag weer een date bij mijn psychquote:
Oh. Nee ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve dat ik ook graag pik in mijn mond heb. :$
Checkquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Sperma-ontbijtje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, ik zat te denken aan een operatie of iets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon psychisch blugh. Maar ik heb pas volgende week vrijdag weer een date bij mijn psych
Zo voel ik mij ook een beetje vandaag, maar dat is wel te begrijpen. Gebeuren best veel dingen de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Al een paar dagen slecht geslapen; mis mijn; Druk op werk; al 3 weken niet mijn hart kunnen luchten en moet nog en week wachten en de nood begint hoog te worden.
DM's in 3, 2, 1...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, niet als ontbijt. Dat is ranzig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sperma-ontbijtje.
[..]
Oh, ik zat te denken aan een operatie of iets.
Zo doel bereiktquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef yats het volgende:
En bedankt feer...Word er verdomme geil van
Serieus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef yats het volgende:
En bedankt feer...Word er verdomme geil van
Ook vervelend inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo voel ik mij ook een beetje vandaag, maar dat is wel te begrijpen. Gebeuren best veel dingen de laatste tijd.
Collega was vandaag voor het laatst, hij was toch een soort maatje van mij, zijn vertrek valt mij dan ook zwaar. Ik ga hem echt missen
De MI is genoeg...Te lang geleden...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus?
Het was zo lomp als maar zijn kan.
Zolang je maar niet aan mij denkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
De MI is genoeg...Te lang geleden...
Wow.quote:
Het is ook vooral de omstandigheden waarom hij weg moet, hij zit 2 jaar in de ziektewet dus dan wordt je blijkbaar afgedankt.quote:
Dat is weird.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook vooral de omstandigheden waarom hij weg moet, hij zit 2 jaar in de ziektewet dus dan wordt je blijkbaar afgedankt.
Dat niet, ik heb er geen gezicht bijquote:
Daar kan ik iets op zeggen maar dat doe ik niet. Ik wil aardiger zijn in 2015quote:
Nee dat is er niet, zijn situatie zal niet verbeteren. Helaas voor hem. Hopelijk vind hij snel iets waar hij kan werken wat bij zijn mogelijkheden past.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef Californium het volgende:
[..]Als er geen zicht is op spoedig herstel...
Dan is het begrijpelijk ergens wel. Ik hoop ook dat hij iets beters vindquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is er niet, zijn situatie zal niet verbeteren. Helaas voor hem. Hopelijk vind hij snel iets waar hij kan werken wat bij zijn mogelijkheden past.
Tegen mij hoef je niet aardig te zijn hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik iets op zeggen maar dat doe ik niet. Ik wil aardiger zijn in 2015
Dubbel trots.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben stiekem best trots op wat er in mijn winkelmandje zat
Toen ik buiten stond had ik de brainfart dat ik best een jointje verdiende. Niet gedaan, minisuccesje
Okayquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen mij hoef je niet aardig te zijn hoor.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan is het begrijpelijk ergens wel. Ik hoop ook dat hij iets beters vind
Ik zat te denken dat Yats aan jou denkt als hij zijn orgasme wil uitstellenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen mij hoef je niet aardig te zijn hoor.
Hondenlul.quote:
Aan Fera denken om je orgasme uit te stellen is als op start drukken om je PC uit te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Yats aan jou denkt als hij zijn orgasme wil uitstellen
Het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Yats aan jou denkt als hij zijn orgasme wil uitstellen
Ik voel me gevleid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan Fera denken om je orgasme uit te stellen is als op start drukken om je PC uit te zetten.
Eh..
Laat maar.
geen suiker. Er zijn genoeg goede vetten. En als je heel weinig koolhydraten (en dus suikers) eet, kan je lichaam vet als basisbrandstof gebruiken en dus sneller afvallen. Ketogeendieet heet datquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is beter. Haast geen suiker if haast geen vet eten?
quote:
ik hoef niet perse af te vallen. Maar gewoon wat gezonder. Wat minder snel moe zou fijn zijn. Eet al wat meer fruit. Nu nog wat minder suiker dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geen suiker. Er zijn genoeg goede vetten. En als je heel weinig koolhydraten (en dus suikers) eet, kan je lichaam vet als basisbrandstof gebruiken en dus sneller afvallen. Ketogeendieet heet dat
Gewoon onder je onderhoud zitten om af te vallen. Dan maakt het niet uit wat je eet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoef niet perse af te vallen. Maar gewoon wat gezonder. Wat minder snel moe zou fijn zijn. Eet al wat meer fruit. Nu nog wat minder suiker dus.
Haast geen suiker. (Gezonde) vetten heb je nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is beter. Haast geen suiker if haast geen vet eten?
Ja maar afvallen hoeft nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon onder je onderhoud zitten om af te vallen. Dan maakt het niet uit wat je eet.
Meer energie gewoon zorgen dat je genoeg groente/fruit eet, maar ook volkoren producten/eieren/noten/vette vis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zalmquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar afvallen hoeft niet![]()
Ja meer fruit ga ik idd doen. Vis hou ik alleen niet vanAl vind ik sushi wel weer lekker. Dus heb net toch maar zalm gekocht om weer eens te proberen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
De kleur en afwerking bij je decollete vooral.
Gaaf héquote:
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi.De kleur en afwerking bij je decollete vooral.
Mooie jurk, staat je goed! Helaas kan ik slecht de kleurkeuze van je peeptoes handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Beter onethisch dan oneetbaar
Mooi SamzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
![]()
De kleur van de schoenen komt niet zo goed uit, helaas. Maar soit. In het echt staat het leuk met elkaar en ik heb even geen andere schoenen om eronder te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie jurk, staat je goed! Helaas kan ik slecht de kleurkeuze van je peeptoes handelen.
Maar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ZalmZou ik vanavond ook eten.
Van televisie?quote:
Nope, ze heeft me al afgewezen ooit.quote:
Ja staat je heel erg goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf hé. Wauw was ook de eerste reactie van m'n vriendin
.
[..]
Ja, de kleur bevalt me heel goed, achteraf kan ik rood best goed hebben. Die afwerking is lastig, die is niet ingenaaid en moet er echt in gestreken worden (jurk komt hier rechtstreeks uit de doos).
Waarom sorry? Ik zei toch net dat ik liever had van niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Sorry feer, je bent op dat moment überhaupt niet in mijn gedachte.
Staat je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Heet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Erg? Of valt het wel mee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ze heeft me al afgewezen ooit.
Mjeh, daar past geen zalm bij. Wel een andere vette vis als makreel. (boemboe Bali of pepesan)quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar mijn ouders hadden meer zin in nasi.
Neuh, daardoor heeft mijn beste vriend wel zijn vriendin ontmoet, de oudere zus van haar.quote:
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Complimenteert je vormen erg goed!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Goede wingman.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh, daardoor heeft mijn beste vriend wel zijn vriendin ontmoet, de oudere zus van haar.
En die zijn bijna anderhalf jaar samen
It does hèquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wauw
Complimenteert je vormen erg goed!
Oh dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh, daardoor heeft mijn beste vriend wel zijn vriendin ontmoet, de oudere zus van haar.
En die zijn bijna anderhalf jaar samen
En het was niet eens mijn intentie, hij zou mijn wingman moeten zijnquote:
Dat je hem maar vaak mag dragen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
It does hè. Ben er ook echt superblij mee. Zit ook heerlijk. Fijne stof.
Dan ben je wel een pro. Je hoeft er alleen maar te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En het was niet eens mijn intentie, hij zou mijn wingman moeten zijn
Ik hoop dat het geen traditie wordt. Dat ik faal in de hossels en de ander daar de vruchten van pluktquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben je wel een pro. Je hoeft er alleen maar te zijn.
Dat is wel het planquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je hem maar vaak mag dragen dan![]()
Zin om een keer mee uit te gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen traditie wordt. Dat ik faal in de hossels en de ander daar de vruchten van plukt
In before wil jij mijn wingman zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen traditie wordt. Dat ik faal in de hossels en de ander daar de vruchten van plukt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zin om een keer mee uit te gaan?
Niks in before, hij is al gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before wil jij mijn wingman zijn
Wel in Rotterdam dan. Niet weer zin in een lat relatiequote:
Bij tijn duurt dat wat langer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks in before, hij is al gemaakt
Ik zie hetquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks in before, hij is al gemaakt
Wie het laatst lacht, lacht het bestquote:
Oh we hebben gewoon mager rundergehakt er doorheen. Geen idee hoe het met makreel zou smaken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, daar past geen zalm bij. Wel een andere vette vis als makreel. (boemboe Bali of pepesan)
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best
Gehakt door de nasi?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh we hebben gewoon mager rundergehakt er doorheen. Geen idee hoe het met makreel zou smaken.
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.
Met kip of vis is lekkerderquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh we hebben gewoon mager rundergehakt er doorheen. Geen idee hoe het met makreel zou smaken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.
Bambikillerquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Faxie het volgende:
Zo, nieuwe verlichting besteld en de boel even afgedekt met folie
Lijkt me echt drie keer niks.quote:
Ik zoek de goede jurken uitquote:
Moet je maar niet zo buitenaf gaan wonen, rijd je ook geen ree aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Faxie het volgende:
Zo, nieuwe verlichting besteld en de boel even afgedekt met folie
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo buitenaf gaan wonen, rijd je ook geen ree aan
Wel zonde van die auto natuurlijkquote:
En van de bambi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel zonde van die auto natuurlijk
Zelfs hier op de Maas en Waal weg heb je kans er 1 aan te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.
Oh ja die ook jaquote:
ssssssstquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand zei schat tegen me. Ik heb vandaag niet de fatty uitgehangen. Ik heb vandaag geen wiet gerookt.
Het was een prima dag
Je bent dan ook een schatje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand zei schat tegen me. Ik heb vandaag niet de fatty uitgehangen. Ik heb vandaag geen wiet gerookt.
Het was een prima dag
hoeveel heb je er al?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek de goede jurken uit. Maar ben erg blij met deze. Ook qua kleur. Rood is wel mijn ding denk ik.
Het is toch iets Roy.quote:
Ik noem Hep ook schatje hoor.quote:
quote:
Zes vintage jurken. In totaal een stuk of 30quote:
Nog een dan kan je iedere dag een andere vintage jurk aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zes vintage jurken. In totaal een stuk of 30.
Ik kan eigenlijk geen vuige koosnaampjes bedenken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder andere ja, die noem je vast nog veel meer dingen, jij vuigerd.
Een vermogen dus. Al verzekerd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet voor Hepquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen vuige koosnaampjes bedenken.
30quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak het wel eens zelf met kipfilet, maar met gehakt is het zoveel lekkerder.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me echt drie keer niks.
Kipfilet.
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?quote:
Ik hou niet van gehakt en ik ben gek op kip, dus zal bij mij net andersom zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik maak het wel eens zelf met kipfilet, maar met gehakt is het zoveel lekkerder.
Nee hoor feerbeertjequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?
Nee, ik heb nog nooit een koosnaampje voor iemand gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.quote:
Koosnaampjes wel, alleen geen vuige.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een koosnaampje voor iemand gebruikt.
En bijnamen doe ik eigenlijk ook niet.
Ik vind het zo raar om iemand anders te noemen dan zijn naam isquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Koosnaampjes wel, alleen geen vuige.
Voor Hep?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.
Het gaat bij mij automatisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar om iemand anders te noemen dan zijn naam is
Ik denk dat hij dat ook wel vindt.quote:
Koosnamen niet, maar je gaat al heel snel namen afkorten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"Waar denk je dat ik mee bezig ben?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.
Ik heb thuis een hele zolder tot m'n beschikkingquote:
Ik noem mijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Koosnamen niet, maar je gaat al heel snel namen afkorten.
Volgende weekquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was het in Zwolle eigenlijk?Je moest toch heen voor je werk?
"Zit 'ie er al in dan?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Waar denk je dat ik mee bezig ben?"
Wtfquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef Californium het volgende:
30 jurken
IK heb wel 50 paar schoenen. Maar jurken een stuk of 12 ofzo denk ik
De enige die ik niet bij hun naam noem zijn denk ik mijn ouders+grootouders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik noem mijnook niet bij zijn naam. Ik vind zijn bijnaam gegeven door z'n vrienden al jaren geleden namelijk leuker
Schoenenquote:
Die juist weer wel. Afstand creëren noem ik datquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige die ik niet bij hun naam noem zijn denk ik mijn ouders+grootouders.
"O ..."quote:
GRTD dood?quote:
Niet de "OH!!!" waar je op hooptquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet de "OH!!!" waar je op hoopt
Wat doet 'ie?quote:
Moet nog steeds pimpcane kopen.quote:
Eerst maar werk zoeken.quote:
Hey Sammiequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Mensen noemen mij bij de afkorting van mijn naam. Of zoals hier Sammie. Dat vind ik prima
.
ok sammiequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Mensen noemen mij bij de afkorting van mijn naam. Of zoals hier Sammie. Dat vind ik prima
.
Mensen noemen mij allesbehalve *insert echte naam*quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
.
Ik noem veel goede vrienden ook met afkorting van de naam of met ie of tje erachter. Maar dat mogen ze bij mij alleen als ze het goede deel van mijn naam gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
.
Ik zeg het altijd in gedachten met de stem van Dean.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
.
Oh liefje, jij bent veel te jong om dat te zeggenquote:
Ik noem jou gewoon Rokjequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen noemen mij allesbehalve *insert echte naam*
Which is good
Dean Winchesterquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd in gedachten met de stem van Dean.
Awww.quote:
Hey Sammiequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh liefje, jij bent veel te jong om dat te zeggen.
[..]
Ik noem jou gewoon Rokje.
Zou het je la.. Nvm. Jij mag datquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh liefje, jij bent veel te jong om dat te zeggen.
[..]
Ik noem jou gewoon Rokje.
Vraag wat er is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Pff toon ik interesse in iets wat mijn vriendin gedaan heb, krijg ik als reactie "oke" en verder niets.
quote:
Op de sociale werkplaats?quote:
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meerquote:
Ik welquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
*moest google'en*
Ik word er niet direct homo voor hoor.
Hoi Faxquote:
quote:
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Maakt hij dan helemaal zelf?quote:
Vraag nou maar eerst wat er is, misschien zit ze ergens mee. Daarna kun je altijd nog aangeven dat je haar reactie niet erg prettig vindt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Respect dat hij het voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.
Iets zegt me dat je iets hebt verneukt de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Pff toon ik interesse in iets wat mijn vriendin gedaan heb, krijg ik als reactie "oke" en verder niets.
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je iets hebt verneukt de afgelopen dagen
Ik begin mij steeds meer waarom ik het eigenlijk doen, dit is maar een ding waar ik tegen aan loopquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.
Wat, een vriendin zonder uurtarief?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Respect dat hij het voor elkaar krijgt
Nou, nou, zo erg is het toch ook allemaal weer niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg is het toch ook allemaal weer niet?
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat, een vriendin zonder uurtarief?
Praat met haar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begin mij steeds meer waarom ik het eigenlijk doen, dit is maar een ding waar ik tegen aan loop
Ze gaat nu sporten en is pas laat thuis, maar morgen zal ik het haar vragen. En als ik haar weer zie moeten we eens praten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag nou maar eerst wat er is, misschien zit ze ergens mee. Daarna kun je altijd nog aangeven dat je haar reactie niet erg prettig vindt.
Eigenlijk vind ik ook wel, het is best moeilijk dit soort dingen voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Respect dat hij het voor elkaar krijgt
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet aan je levenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.
Aan mijn relatie? Als ik haar zien wil ik met haar gaan praten, als de uitkomst van dat gesprek mijn niet bevalt dan zou dat wel eens het einde van mijn relatie kan betekenen.
Goed zo. Communiceren is belangrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze gaat nu sporten en is pas laat thuis, maar morgen zal ik het haar vragen. En als ik haar weer zie moeten we eens praten.
[..]
Eigenlijk vind ik ook wel, het is best moeilijk dit soort dingen voor mij.
[..]
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.
Aan mijn relatie? Als ik haar zien wil ik met haar gaan praten, als de uitkomst van dat gesprek mijn niet bevalt dan zou dat wel eens het einde van mijn relatie kan betekenen.
GVD WANNE MOOIE QUOTE IN JOUW SIGquote:
Soms wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh in dacht "nigga" of "mah nigga"
Wijsheden dienen herhaald te worden. Keer op keer op keer.quote:
Dat is altijd een optiequote:
Klopt, het lijkt nogal dat het gevoel weg is. Dat gaat nooit vanzelf, maar het is wel een goede reden om er een eind aan te breienquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het goed doet hoef je niets meer te zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, daar wordt het niet soepeler van
Sorry, ben beetje stonedquote:
Ik voel mij vereerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wijsheden dienen herhaald te worden. Keer op keer op keer.
Daar hebben ze orale seks voor uitgevondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, daar wordt het niet soepeler van
Ik ben bang dat zij dat niet wil/kan open zijn over bepaalde dingen, bereid zijn te communiceren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo. Communiceren is belangrijk.Maar als zij daartoe niet bereid is houdt het op natuurlijk.
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daar hebben ze orale seks voor uitgevonden
Ik heb genoeg, maar bedankt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik zit barstensvol liefde, mensen. Wie moet wat hebben?
De Faxxelquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Taal van de liefde toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Gebarentaalquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.
Goed nadenken over wat je voelt en dat uitspreken. Kan heel moeilijk zijn, maar probeer het. Misschien lukt het niet helemaal, maar volgens mij gaat het vanzelf beter als je het vaker doet. Denk gewoon aan wat je dwars zit en wat je daardoor voelt (verdriet, boosheid, etc.) en zeg dat tegen haar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zij dat niet wil/kan open zijn over bepaalde dingen, bereid zijn te communiceren.
Ik wil wel maar weet niet goed hoe. Open zijn en communiceren.
Laat het stromenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik kreeg een hele rare MI.quote:
Fuck yeahquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
*smijt nog wat liefde naar Dqod
Pun was intended :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele rare MI.
God, ik ben verpest
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
God, ik ben verpest
Teveel eer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
*liefde voor Feer. Want Feer is liefde.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ketchup uit een glazen Heinz-fles.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
God, ik ben verpest
Pfewquote:
Ja dat zal ik doen. Hopelijk lukt het zonder boos te worden of al te verwijtend te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed nadenken over wat je voelt en dat uitspreken. Kan heel moeilijk zijn, maar probeer het. Misschien lukt het niet helemaal, maar volgens mij gaat het vanzelf beter als je het vaker doet. Denk gewoon aan wat je dwars zit en wat je daardoor voelt (verdriet, boosheid, etc.) en zeg dat tegen haar.
Dat sowieso. IN MY PANTS xDquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Mensen die mijn DM's niet beantwoorden. Unworthy.
WIE WIE. IK? NEE TOCHquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Nee te laat, stik er maar in schoft.quote:
Ik checkte direct DMquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Emotie tonen is niet altijd verkeerd. Zeker als het al de zoveelste keer is dat iets gebeurt. Dan kan het misschien een wake-up call zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Hopelijk lukt het zonder boos te worden of al te verwijtend te zijn.
Nee.quote:
Haha, cute.quote:
Ff bijkomen. I don't wanna be unworthy of the Feerquote:
Jij zal dat nooit zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff bijkomen. I don't wanna be unworthy of the Feer
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zal dat nooit zijn.
Eerder andersom.
Dingen gooien? Ik heb nog steeds een piemel tussen mijn benenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Emotie tonen is niet altijd verkeerd. Zeker als het al de zoveelste keer is dat iets gebeurt. Dan kan het misschien een wake-up call zijn.Als je maar niet gaat schelden en met dingen gaat gooien.
Vertrouw me tijn, mannen gooien net zo hard met dingen. Ik heb het meegemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen gooien? Ik heb nog steeds een piemel tussen mijn benen![]()
Ja het zal moeilijk worden om dit gesprek aan te gaan.
Maak ook wat voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier zomaar weer gedwongen om chocolademelk te maken hoor. Jeetje
Moet dan maar. Tot straks![]()
Oh, das wel een goede! Ga ik ook even doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier zomaar weer gedwongen om chocolademelk te maken hoor. Jeetje
Moet dan maar. Tot straks![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |