Ik vind het zo raar om iemand anders te noemen dan zijn naam isquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Koosnaampjes wel, alleen geen vuige.
Voor Hep?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.
Het gaat bij mij automatisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar om iemand anders te noemen dan zijn naam is
Ik denk dat hij dat ook wel vindt.quote:
Koosnamen niet, maar je gaat al heel snel namen afkorten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"Waar denk je dat ik mee bezig ben?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.
Ik heb thuis een hele zolder tot m'n beschikkingquote:
Ik noem mijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Koosnamen niet, maar je gaat al heel snel namen afkorten.
Volgende weekquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was het in Zwolle eigenlijk?Je moest toch heen voor je werk?
"Zit 'ie er al in dan?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Waar denk je dat ik mee bezig ben?"
Wtfquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef Californium het volgende:
30 jurken
IK heb wel 50 paar schoenen. Maar jurken een stuk of 12 ofzo denk ik
De enige die ik niet bij hun naam noem zijn denk ik mijn ouders+grootouders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik noem mijnook niet bij zijn naam. Ik vind zijn bijnaam gegeven door z'n vrienden al jaren geleden namelijk leuker
Schoenenquote:
Die juist weer wel. Afstand creëren noem ik datquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige die ik niet bij hun naam noem zijn denk ik mijn ouders+grootouders.
"O ..."quote:
GRTD dood?quote:
Niet de "OH!!!" waar je op hooptquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet de "OH!!!" waar je op hoopt
Wat doet 'ie?quote:
Moet nog steeds pimpcane kopen.quote:
Eerst maar werk zoeken.quote:
Hey Sammiequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Mensen noemen mij bij de afkorting van mijn naam. Of zoals hier Sammie. Dat vind ik prima
.
ok sammiequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Mensen noemen mij bij de afkorting van mijn naam. Of zoals hier Sammie. Dat vind ik prima
.
Mensen noemen mij allesbehalve *insert echte naam*quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
.
Ik noem veel goede vrienden ook met afkorting van de naam of met ie of tje erachter. Maar dat mogen ze bij mij alleen als ze het goede deel van mijn naam gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
.
Ik zeg het altijd in gedachten met de stem van Dean.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
.
Oh liefje, jij bent veel te jong om dat te zeggenquote:
Ik noem jou gewoon Rokjequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen noemen mij allesbehalve *insert echte naam*
Which is good
Dean Winchesterquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd in gedachten met de stem van Dean.
Awww.quote:
Hey Sammiequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh liefje, jij bent veel te jong om dat te zeggen.
[..]
Ik noem jou gewoon Rokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |