Ik vind het zo raar om iemand anders te noemen dan zijn naam isquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Koosnaampjes wel, alleen geen vuige.
Voor Hep?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.
Het gaat bij mij automatisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar om iemand anders te noemen dan zijn naam is
Ik denk dat hij dat ook wel vindt.quote:
Koosnamen niet, maar je gaat al heel snel namen afkorten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"Waar denk je dat ik mee bezig ben?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.
Ik heb thuis een hele zolder tot m'n beschikkingquote:
Ik noem mijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Koosnamen niet, maar je gaat al heel snel namen afkorten.
Volgende weekquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was het in Zwolle eigenlijk?Je moest toch heen voor je werk?
"Zit 'ie er al in dan?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Waar denk je dat ik mee bezig ben?"
Wtfquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef Californium het volgende:
30 jurken
IK heb wel 50 paar schoenen. Maar jurken een stuk of 12 ofzo denk ik
De enige die ik niet bij hun naam noem zijn denk ik mijn ouders+grootouders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik noem mijnook niet bij zijn naam. Ik vind zijn bijnaam gegeven door z'n vrienden al jaren geleden namelijk leuker
Schoenenquote:
Die juist weer wel. Afstand creëren noem ik datquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige die ik niet bij hun naam noem zijn denk ik mijn ouders+grootouders.
"O ..."quote:
GRTD dood?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |