quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.
Met kip of vis is lekkerderquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh we hebben gewoon mager rundergehakt er doorheen. Geen idee hoe het met makreel zou smaken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.
Bambikillerquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Faxie het volgende:
Zo, nieuwe verlichting besteld en de boel even afgedekt met folie
Lijkt me echt drie keer niks.quote:
Ik zoek de goede jurken uitquote:
Moet je maar niet zo buitenaf gaan wonen, rijd je ook geen ree aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Faxie het volgende:
Zo, nieuwe verlichting besteld en de boel even afgedekt met folie
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo buitenaf gaan wonen, rijd je ook geen ree aan
Wel zonde van die auto natuurlijkquote:
En van de bambi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel zonde van die auto natuurlijk
Zelfs hier op de Maas en Waal weg heb je kans er 1 aan te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.
Oh ja die ook jaquote:
ssssssstquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand zei schat tegen me. Ik heb vandaag niet de fatty uitgehangen. Ik heb vandaag geen wiet gerookt.
Het was een prima dag
Je bent dan ook een schatje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand zei schat tegen me. Ik heb vandaag niet de fatty uitgehangen. Ik heb vandaag geen wiet gerookt.
Het was een prima dag
hoeveel heb je er al?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek de goede jurken uit. Maar ben erg blij met deze. Ook qua kleur. Rood is wel mijn ding denk ik.
Het is toch iets Roy.quote:
Ik noem Hep ook schatje hoor.quote:
quote:
Zes vintage jurken. In totaal een stuk of 30quote:
Nog een dan kan je iedere dag een andere vintage jurk aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zes vintage jurken. In totaal een stuk of 30.
Ik kan eigenlijk geen vuige koosnaampjes bedenken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder andere ja, die noem je vast nog veel meer dingen, jij vuigerd.
Een vermogen dus. Al verzekerd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet voor Hepquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen vuige koosnaampjes bedenken.
30quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak het wel eens zelf met kipfilet, maar met gehakt is het zoveel lekkerder.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me echt drie keer niks.
Kipfilet.
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?quote:
Ik hou niet van gehakt en ik ben gek op kip, dus zal bij mij net andersom zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik maak het wel eens zelf met kipfilet, maar met gehakt is het zoveel lekkerder.
Nee hoor feerbeertjequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?
Nee, ik heb nog nooit een koosnaampje voor iemand gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.quote:
Koosnaampjes wel, alleen geen vuige.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een koosnaampje voor iemand gebruikt.
En bijnamen doe ik eigenlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |