ssssssstquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.
Goed zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand zei schat tegen me. Ik heb vandaag niet de fatty uitgehangen. Ik heb vandaag geen wiet gerookt.
Het was een prima dag
Je bent dan ook een schatje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand zei schat tegen me. Ik heb vandaag niet de fatty uitgehangen. Ik heb vandaag geen wiet gerookt.
Het was een prima dag
hoeveel heb je er al?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek de goede jurken uit. Maar ben erg blij met deze. Ook qua kleur. Rood is wel mijn ding denk ik.
Het is toch iets Roy.quote:
Ik noem Hep ook schatje hoor.quote:
quote:
Zes vintage jurken. In totaal een stuk of 30quote:
Nog een dan kan je iedere dag een andere vintage jurk aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zes vintage jurken. In totaal een stuk of 30.
Ik kan eigenlijk geen vuige koosnaampjes bedenken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder andere ja, die noem je vast nog veel meer dingen, jij vuigerd.
Een vermogen dus. Al verzekerd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet voor Hepquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen vuige koosnaampjes bedenken.
30quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak het wel eens zelf met kipfilet, maar met gehakt is het zoveel lekkerder.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me echt drie keer niks.
Kipfilet.
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?quote:
Ik hou niet van gehakt en ik ben gek op kip, dus zal bij mij net andersom zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik maak het wel eens zelf met kipfilet, maar met gehakt is het zoveel lekkerder.
Nee hoor feerbeertjequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?
Nee, ik heb nog nooit een koosnaampje voor iemand gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voor niemand eigenlijk. Is dat raar?
Wat zou je dan moeten roepen in bed? "Neuk me, jij geile pimp!" Want slet klinkt dan ook weer zo raar.quote:
Koosnaampjes wel, alleen geen vuige.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een koosnaampje voor iemand gebruikt.
En bijnamen doe ik eigenlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |