In before wil jij mijn wingman zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen traditie wordt. Dat ik faal in de hossels en de ander daar de vruchten van plukt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zin om een keer mee uit te gaan?
Niks in before, hij is al gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before wil jij mijn wingman zijn
Wel in Rotterdam dan. Niet weer zin in een lat relatiequote:
Bij tijn duurt dat wat langer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks in before, hij is al gemaakt
Ik zie hetquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks in before, hij is al gemaakt
Wie het laatst lacht, lacht het bestquote:
Oh we hebben gewoon mager rundergehakt er doorheen. Geen idee hoe het met makreel zou smaken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, daar past geen zalm bij. Wel een andere vette vis als makreel. (boemboe Bali of pepesan)
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best
Gehakt door de nasi?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh we hebben gewoon mager rundergehakt er doorheen. Geen idee hoe het met makreel zou smaken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.
Met kip of vis is lekkerderquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh we hebben gewoon mager rundergehakt er doorheen. Geen idee hoe het met makreel zou smaken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, snapt de grap niet.
Bambikillerquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Faxie het volgende:
Zo, nieuwe verlichting besteld en de boel even afgedekt met folie
Lijkt me echt drie keer niks.quote:
Ik zoek de goede jurken uitquote:
Moet je maar niet zo buitenaf gaan wonen, rijd je ook geen ree aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Faxie het volgende:
Zo, nieuwe verlichting besteld en de boel even afgedekt met folie
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo buitenaf gaan wonen, rijd je ook geen ree aan
Wel zonde van die auto natuurlijkquote:
En van de bambi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel zonde van die auto natuurlijk
Zelfs hier op de Maas en Waal weg heb je kans er 1 aan te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Schat, we wonen praktisch tegen de Veluwe aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |