De MI is genoeg...Te lang geleden...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus?
Het was zo lomp als maar zijn kan.
Zolang je maar niet aan mij denkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
De MI is genoeg...Te lang geleden...
Wow.quote:
Het is ook vooral de omstandigheden waarom hij weg moet, hij zit 2 jaar in de ziektewet dus dan wordt je blijkbaar afgedankt.quote:
Dat is weird.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook vooral de omstandigheden waarom hij weg moet, hij zit 2 jaar in de ziektewet dus dan wordt je blijkbaar afgedankt.
Dat niet, ik heb er geen gezicht bijquote:
Daar kan ik iets op zeggen maar dat doe ik niet. Ik wil aardiger zijn in 2015quote:
Nee dat is er niet, zijn situatie zal niet verbeteren. Helaas voor hem. Hopelijk vind hij snel iets waar hij kan werken wat bij zijn mogelijkheden past.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef Californium het volgende:
[..]Als er geen zicht is op spoedig herstel...
Dan is het begrijpelijk ergens wel. Ik hoop ook dat hij iets beters vindquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is er niet, zijn situatie zal niet verbeteren. Helaas voor hem. Hopelijk vind hij snel iets waar hij kan werken wat bij zijn mogelijkheden past.
Tegen mij hoef je niet aardig te zijn hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik iets op zeggen maar dat doe ik niet. Ik wil aardiger zijn in 2015
Dubbel trots.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben stiekem best trots op wat er in mijn winkelmandje zat
Toen ik buiten stond had ik de brainfart dat ik best een jointje verdiende. Niet gedaan, minisuccesje
Okayquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen mij hoef je niet aardig te zijn hoor.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan is het begrijpelijk ergens wel. Ik hoop ook dat hij iets beters vind
Ik zat te denken dat Yats aan jou denkt als hij zijn orgasme wil uitstellenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen mij hoef je niet aardig te zijn hoor.
Hondenlul.quote:
Aan Fera denken om je orgasme uit te stellen is als op start drukken om je PC uit te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Yats aan jou denkt als hij zijn orgasme wil uitstellen
Het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Yats aan jou denkt als hij zijn orgasme wil uitstellen
Ik voel me gevleid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan Fera denken om je orgasme uit te stellen is als op start drukken om je PC uit te zetten.
Eh..
Laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |