SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vinger niet op vrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vingeren op fas haar fotos
quote:
Soms ja. Maar dat is heel wat anders.quote:
Dat is niet goed, hoe komt dat zo?quote:
Vrouwen vingeren is leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms ja. Maar dat is heel wat anders.
We hebben zoveel gemeen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms ja. Maar dat is heel wat anders.
Wat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Californium het volgende:
O hai
Ik voel me blugh dus ja.
Net als heel veel anderen heb ik begrepen.
Ik moet nog een hele week wachten voor ik weer mag babbelen en dat is lang!
Al een paar dagen slecht geslapen; mis mijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet goed, hoe komt dat zo?
Behalve dat ik ook graag pik in mijn mond heb. :$quote:
Gewoon psychisch blugh. Maar ik heb pas volgende week vrijdag weer een date bij mijn psychquote:
Oh. Nee ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve dat ik ook graag pik in mijn mond heb. :$
Checkquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Sperma-ontbijtje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, ik zat te denken aan een operatie of iets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon psychisch blugh. Maar ik heb pas volgende week vrijdag weer een date bij mijn psych
Zo voel ik mij ook een beetje vandaag, maar dat is wel te begrijpen. Gebeuren best veel dingen de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Al een paar dagen slecht geslapen; mis mijn; Druk op werk; al 3 weken niet mijn hart kunnen luchten en moet nog en week wachten en de nood begint hoog te worden.
DM's in 3, 2, 1...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, niet als ontbijt. Dat is ranzig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sperma-ontbijtje.
[..]
Oh, ik zat te denken aan een operatie of iets.
Zo doel bereiktquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef yats het volgende:
En bedankt feer...Word er verdomme geil van
Serieus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef yats het volgende:
En bedankt feer...Word er verdomme geil van
Ook vervelend inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo voel ik mij ook een beetje vandaag, maar dat is wel te begrijpen. Gebeuren best veel dingen de laatste tijd.
Collega was vandaag voor het laatst, hij was toch een soort maatje van mij, zijn vertrek valt mij dan ook zwaar. Ik ga hem echt missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |