Zou het je la.. Nvm. Jij mag datquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh liefje, jij bent veel te jong om dat te zeggen.
[..]
Ik noem jou gewoon Rokje.
Vraag wat er is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Pff toon ik interesse in iets wat mijn vriendin gedaan heb, krijg ik als reactie "oke" en verder niets.
quote:
Op de sociale werkplaats?quote:
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meerquote:
Ik welquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
*moest google'en*
Ik word er niet direct homo voor hoor.
Hoi Faxquote:
quote:
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Maakt hij dan helemaal zelf?quote:
Vraag nou maar eerst wat er is, misschien zit ze ergens mee. Daarna kun je altijd nog aangeven dat je haar reactie niet erg prettig vindt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Respect dat hij het voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.
Iets zegt me dat je iets hebt verneukt de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Pff toon ik interesse in iets wat mijn vriendin gedaan heb, krijg ik als reactie "oke" en verder niets.
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je iets hebt verneukt de afgelopen dagen
Ik begin mij steeds meer waarom ik het eigenlijk doen, dit is maar een ding waar ik tegen aan loopquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.
Wat, een vriendin zonder uurtarief?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Respect dat hij het voor elkaar krijgt
Nou, nou, zo erg is het toch ook allemaal weer niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg is het toch ook allemaal weer niet?
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat, een vriendin zonder uurtarief?
Praat met haar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begin mij steeds meer waarom ik het eigenlijk doen, dit is maar een ding waar ik tegen aan loop
Ze gaat nu sporten en is pas laat thuis, maar morgen zal ik het haar vragen. En als ik haar weer zie moeten we eens praten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag nou maar eerst wat er is, misschien zit ze ergens mee. Daarna kun je altijd nog aangeven dat je haar reactie niet erg prettig vindt.
Eigenlijk vind ik ook wel, het is best moeilijk dit soort dingen voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Respect dat hij het voor elkaar krijgt
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet aan je levenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.
Aan mijn relatie? Als ik haar zien wil ik met haar gaan praten, als de uitkomst van dat gesprek mijn niet bevalt dan zou dat wel eens het einde van mijn relatie kan betekenen.
Goed zo. Communiceren is belangrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze gaat nu sporten en is pas laat thuis, maar morgen zal ik het haar vragen. En als ik haar weer zie moeten we eens praten.
[..]
Eigenlijk vind ik ook wel, het is best moeilijk dit soort dingen voor mij.
[..]
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.
Aan mijn relatie? Als ik haar zien wil ik met haar gaan praten, als de uitkomst van dat gesprek mijn niet bevalt dan zou dat wel eens het einde van mijn relatie kan betekenen.
GVD WANNE MOOIE QUOTE IN JOUW SIGquote:
Soms wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh in dacht "nigga" of "mah nigga"
Wijsheden dienen herhaald te worden. Keer op keer op keer.quote:
Dat is altijd een optiequote:
Klopt, het lijkt nogal dat het gevoel weg is. Dat gaat nooit vanzelf, maar het is wel een goede reden om er een eind aan te breienquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het goed doet hoef je niets meer te zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, daar wordt het niet soepeler van
Sorry, ben beetje stonedquote:
Ik voel mij vereerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wijsheden dienen herhaald te worden. Keer op keer op keer.
Daar hebben ze orale seks voor uitgevondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, daar wordt het niet soepeler van
Ik ben bang dat zij dat niet wil/kan open zijn over bepaalde dingen, bereid zijn te communiceren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo. Communiceren is belangrijk.Maar als zij daartoe niet bereid is houdt het op natuurlijk.
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daar hebben ze orale seks voor uitgevonden
Ik heb genoeg, maar bedankt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik zit barstensvol liefde, mensen. Wie moet wat hebben?
De Faxxelquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Taal van de liefde toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Gebarentaalquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.
Goed nadenken over wat je voelt en dat uitspreken. Kan heel moeilijk zijn, maar probeer het. Misschien lukt het niet helemaal, maar volgens mij gaat het vanzelf beter als je het vaker doet. Denk gewoon aan wat je dwars zit en wat je daardoor voelt (verdriet, boosheid, etc.) en zeg dat tegen haar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zij dat niet wil/kan open zijn over bepaalde dingen, bereid zijn te communiceren.
Ik wil wel maar weet niet goed hoe. Open zijn en communiceren.
Laat het stromenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik kreeg een hele rare MI.quote:
Fuck yeahquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
*smijt nog wat liefde naar Dqod
Pun was intended :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele rare MI.
God, ik ben verpest
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
God, ik ben verpest
Teveel eer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
*liefde voor Feer. Want Feer is liefde.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ketchup uit een glazen Heinz-fles.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
God, ik ben verpest
Pfewquote:
Ja dat zal ik doen. Hopelijk lukt het zonder boos te worden of al te verwijtend te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed nadenken over wat je voelt en dat uitspreken. Kan heel moeilijk zijn, maar probeer het. Misschien lukt het niet helemaal, maar volgens mij gaat het vanzelf beter als je het vaker doet. Denk gewoon aan wat je dwars zit en wat je daardoor voelt (verdriet, boosheid, etc.) en zeg dat tegen haar.
Dat sowieso. IN MY PANTS xDquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Mensen die mijn DM's niet beantwoorden. Unworthy.
WIE WIE. IK? NEE TOCHquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Nee te laat, stik er maar in schoft.quote:
Ik checkte direct DMquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Emotie tonen is niet altijd verkeerd. Zeker als het al de zoveelste keer is dat iets gebeurt. Dan kan het misschien een wake-up call zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Hopelijk lukt het zonder boos te worden of al te verwijtend te zijn.
Nee.quote:
Haha, cute.quote:
Ff bijkomen. I don't wanna be unworthy of the Feerquote:
Jij zal dat nooit zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff bijkomen. I don't wanna be unworthy of the Feer
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zal dat nooit zijn.
Eerder andersom.
Dingen gooien? Ik heb nog steeds een piemel tussen mijn benenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Emotie tonen is niet altijd verkeerd. Zeker als het al de zoveelste keer is dat iets gebeurt. Dan kan het misschien een wake-up call zijn.Als je maar niet gaat schelden en met dingen gaat gooien.
Vertrouw me tijn, mannen gooien net zo hard met dingen. Ik heb het meegemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen gooien? Ik heb nog steeds een piemel tussen mijn benen![]()
Ja het zal moeilijk worden om dit gesprek aan te gaan.
Maak ook wat voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier zomaar weer gedwongen om chocolademelk te maken hoor. Jeetje
Moet dan maar. Tot straks![]()
Oh, das wel een goede! Ga ik ook even doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier zomaar weer gedwongen om chocolademelk te maken hoor. Jeetje
Moet dan maar. Tot straks![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |