Niet aan je levenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.
Aan mijn relatie? Als ik haar zien wil ik met haar gaan praten, als de uitkomst van dat gesprek mijn niet bevalt dan zou dat wel eens het einde van mijn relatie kan betekenen.
Goed zo. Communiceren is belangrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze gaat nu sporten en is pas laat thuis, maar morgen zal ik het haar vragen. En als ik haar weer zie moeten we eens praten.
[..]
Eigenlijk vind ik ook wel, het is best moeilijk dit soort dingen voor mij.
[..]
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.
Aan mijn relatie? Als ik haar zien wil ik met haar gaan praten, als de uitkomst van dat gesprek mijn niet bevalt dan zou dat wel eens het einde van mijn relatie kan betekenen.
GVD WANNE MOOIE QUOTE IN JOUW SIGquote:
Soms wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh in dacht "nigga" of "mah nigga"
Wijsheden dienen herhaald te worden. Keer op keer op keer.quote:
Dat is altijd een optiequote:
Klopt, het lijkt nogal dat het gevoel weg is. Dat gaat nooit vanzelf, maar het is wel een goede reden om er een eind aan te breienquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.
Als je het goed doet hoef je niets meer te zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, daar wordt het niet soepeler van
Sorry, ben beetje stonedquote:
Ik voel mij vereerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wijsheden dienen herhaald te worden. Keer op keer op keer.
Daar hebben ze orale seks voor uitgevondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, daar wordt het niet soepeler van
Ik ben bang dat zij dat niet wil/kan open zijn over bepaalde dingen, bereid zijn te communiceren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo. Communiceren is belangrijk.Maar als zij daartoe niet bereid is houdt het op natuurlijk.
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daar hebben ze orale seks voor uitgevonden
Ik heb genoeg, maar bedankt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik zit barstensvol liefde, mensen. Wie moet wat hebben?
De Faxxelquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Taal van de liefde toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
Gebarentaalquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze kan zo lastig communiceren met je lul in haar mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |