Zou het je la.. Nvm. Jij mag datquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh liefje, jij bent veel te jong om dat te zeggen.
[..]
Ik noem jou gewoon Rokje.
Vraag wat er is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Pff toon ik interesse in iets wat mijn vriendin gedaan heb, krijg ik als reactie "oke" en verder niets.
quote:
Op de sociale werkplaats?quote:
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meerquote:
Ik welquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
*moest google'en*
Ik word er niet direct homo voor hoor.
Hoi Faxquote:
quote:
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Maakt hij dan helemaal zelf?quote:
Vraag nou maar eerst wat er is, misschien zit ze ergens mee. Daarna kun je altijd nog aangeven dat je haar reactie niet erg prettig vindt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Respect dat hij het voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.
Iets zegt me dat je iets hebt verneukt de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Pff toon ik interesse in iets wat mijn vriendin gedaan heb, krijg ik als reactie "oke" en verder niets.
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je iets hebt verneukt de afgelopen dagen
Ik begin mij steeds meer waarom ik het eigenlijk doen, dit is maar een ding waar ik tegen aan loopquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Respect dat je het al zolang hebt volgehouden.
Wat, een vriendin zonder uurtarief?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Respect dat hij het voor elkaar krijgt
Nou, nou, zo erg is het toch ook allemaal weer niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg is het toch ook allemaal weer niet?
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat, een vriendin zonder uurtarief?
Praat met haar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begin mij steeds meer waarom ik het eigenlijk doen, dit is maar een ding waar ik tegen aan loop
Ze gaat nu sporten en is pas laat thuis, maar morgen zal ik het haar vragen. En als ik haar weer zie moeten we eens praten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag nou maar eerst wat er is, misschien zit ze ergens mee. Daarna kun je altijd nog aangeven dat je haar reactie niet erg prettig vindt.
Eigenlijk vind ik ook wel, het is best moeilijk dit soort dingen voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Respect dat hij het voor elkaar krijgt
Aan mijn leven? Zo ver is het nog niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat hij een excuus zoekt om er een eind aan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |