Pfewquote:
Ja dat zal ik doen. Hopelijk lukt het zonder boos te worden of al te verwijtend te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed nadenken over wat je voelt en dat uitspreken. Kan heel moeilijk zijn, maar probeer het. Misschien lukt het niet helemaal, maar volgens mij gaat het vanzelf beter als je het vaker doet. Denk gewoon aan wat je dwars zit en wat je daardoor voelt (verdriet, boosheid, etc.) en zeg dat tegen haar.
Dat sowieso. IN MY PANTS xDquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Mensen die mijn DM's niet beantwoorden. Unworthy.
WIE WIE. IK? NEE TOCHquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Nee te laat, stik er maar in schoft.quote:
Ik checkte direct DMquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef Fera het volgende:
Emotie tonen is niet altijd verkeerd. Zeker als het al de zoveelste keer is dat iets gebeurt. Dan kan het misschien een wake-up call zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zal ik doen. Hopelijk lukt het zonder boos te worden of al te verwijtend te zijn.
Nee.quote:
Haha, cute.quote:
Ff bijkomen. I don't wanna be unworthy of the Feerquote:
Jij zal dat nooit zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff bijkomen. I don't wanna be unworthy of the Feer
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zal dat nooit zijn.
Eerder andersom.
Dingen gooien? Ik heb nog steeds een piemel tussen mijn benenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Emotie tonen is niet altijd verkeerd. Zeker als het al de zoveelste keer is dat iets gebeurt. Dan kan het misschien een wake-up call zijn.Als je maar niet gaat schelden en met dingen gaat gooien.
Vertrouw me tijn, mannen gooien net zo hard met dingen. Ik heb het meegemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen gooien? Ik heb nog steeds een piemel tussen mijn benen![]()
Ja het zal moeilijk worden om dit gesprek aan te gaan.
Maak ook wat voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier zomaar weer gedwongen om chocolademelk te maken hoor. Jeetje
Moet dan maar. Tot straks![]()
Oh, das wel een goede! Ga ik ook even doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier zomaar weer gedwongen om chocolademelk te maken hoor. Jeetje
Moet dan maar. Tot straks![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |