geen suiker. Er zijn genoeg goede vetten. En als je heel weinig koolhydraten (en dus suikers) eet, kan je lichaam vet als basisbrandstof gebruiken en dus sneller afvallen. Ketogeendieet heet datquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is beter. Haast geen suiker if haast geen vet eten?
quote:
ik hoef niet perse af te vallen. Maar gewoon wat gezonder. Wat minder snel moe zou fijn zijn. Eet al wat meer fruit. Nu nog wat minder suiker dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geen suiker. Er zijn genoeg goede vetten. En als je heel weinig koolhydraten (en dus suikers) eet, kan je lichaam vet als basisbrandstof gebruiken en dus sneller afvallen. Ketogeendieet heet dat
Gewoon onder je onderhoud zitten om af te vallen. Dan maakt het niet uit wat je eet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoef niet perse af te vallen. Maar gewoon wat gezonder. Wat minder snel moe zou fijn zijn. Eet al wat meer fruit. Nu nog wat minder suiker dus.
Haast geen suiker. (Gezonde) vetten heb je nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef over_hedge het volgende:
Wat is beter. Haast geen suiker if haast geen vet eten?
Ja maar afvallen hoeft nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon onder je onderhoud zitten om af te vallen. Dan maakt het niet uit wat je eet.
Meer energie gewoon zorgen dat je genoeg groente/fruit eet, maar ook volkoren producten/eieren/noten/vette vis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zalmquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar afvallen hoeft niet![]()
Ja meer fruit ga ik idd doen. Vis hou ik alleen niet vanAl vind ik sushi wel weer lekker. Dus heb net toch maar zalm gekocht om weer eens te proberen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
De kleur en afwerking bij je decollete vooral.
Gaaf héquote:
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi.De kleur en afwerking bij je decollete vooral.
Mooie jurk, staat je goed! Helaas kan ik slecht de kleurkeuze van je peeptoes handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Beter onethisch dan oneetbaar
Mooi SamzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
![]()
De kleur van de schoenen komt niet zo goed uit, helaas. Maar soit. In het echt staat het leuk met elkaar en ik heb even geen andere schoenen om eronder te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie jurk, staat je goed! Helaas kan ik slecht de kleurkeuze van je peeptoes handelen.
Maar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ZalmZou ik vanavond ook eten.
Van televisie?quote:
Nope, ze heeft me al afgewezen ooit.quote:
Ja staat je heel erg goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf hé. Wauw was ook de eerste reactie van m'n vriendin
.
[..]
Ja, de kleur bevalt me heel goed, achteraf kan ik rood best goed hebben. Die afwerking is lastig, die is niet ingenaaid en moet er echt in gestreken worden (jurk komt hier rechtstreeks uit de doos).
Waarom sorry? Ik zei toch net dat ik liever had van niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Sorry feer, je bent op dat moment überhaupt niet in mijn gedachte.
Staat je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Heet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe aanwinst. Vriendin heeft even snel een foto genomen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Erg? Of valt het wel mee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ze heeft me al afgewezen ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |