abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:08:34 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148282669
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

2 pannenkoeken heb ik alleen genomen voor de marathon. Normaal loop ik op een cracotte.
ik 5 :D En ieder uur een gel. Ieder lichaam is anders, dat soort dingen moet je al tijdens je trainingen ontdekken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:15:26 #202
3878 Vork
Manisch creatief
pi_148282892
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:04 schreef DeeBee het volgende:
Schoeisel is ondergeschikt aan looptechniek. De schoenen gaan het 'zware' werk niet echt doen voor je, dat vergt gewoon aanpassingen en oefening in je looptechniek... Ik vind meestal dat je niet echt aan je techniek hoeft te sleutelen als je geen problemen hebt, dan kun je wel gewoon doorgaan. Maar gezien je blessuregevoeligheid zou je wat aanpassingen kunnen proberen, alleen gaat dat vaak niet tegelijk met bijv. de afstand uitbreiden dus! Dus je moet wel even nadenken over je doelen. :)

Te zwaar corrigerende schoenen zijn verder niet heel erg bevoordelijk als je meer aan je techniek wilt gaan werken, dat gaat makkelijker op neutrale schoenen, maar het kan dat je spieren en pezen daar flink aan moeten wennen of dat je juist wel baat hebt bij meer ondersteuning, dat zal je toch echt even in een loopwinkel moeten bespreken denk ik, ik ken je voeten niet in detail. :P
ik heb opzichte redelijk neutrale schoenen, maar die zijn al jaren oud, niet versleten maar ik vraag me wel af in hoeverre ik baat heb bij nieuw/ander schoeisel. Voorlopig zal ik sowieso volgende week pas weer voor het eerst in 4 weken weer een paar passen doen. Ik hoop eigenlijk wel de oorzaak van de problemen te kunnen vinden, dat zou het aanpassen een stuk makkelijker maken. Ik weet nog niet of de overbelastingsklachten door alleen een te snelle opbouw zijn gekomen, of dat ik daar op een andere manier wat tegen kan doen. Sowieso wil ik iig minder op de hak landen, omdat ik denk dat ik daarmee klappen op m'n knieën kan verkleinen (en met mijn gewicht komt dat wel aan ja). Uitbreiden is dus voorlopig even niet aan de orde. Terugkeren op dat wat ik voorheen haalde is het eerste doel. En ditmaal minder problemen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 januari 2015 @ 16:39:25 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148283660
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

Omdat dat leuk is :Y
Dat is natuurlijk zo.
Alleen de manier waarop het er stond kwam op mij over als er lopen hier nu ineens veel mensen, daar ga/durf ik niet tussen lopen, dus ga ergens anders heen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148283689
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ik 5 :D En ieder uur een gel. Ieder lichaam is anders, dat soort dingen moet je al tijdens je trainingen ontdekken.
Ik probeerde het inderdaad eens uit. Normaal een boterham kaas of brinta. Beviel mij wel goed moet ik zeggen. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_148283904
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

ik moet hem hier eventueel nog ergens hebben liggen voor je.
Dat is een fijn aanbod! Ik stuur een DM/PM (ik weet het verschil niet) :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 januari 2015 @ 16:48:17 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148283948
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:47 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Dat is een fijn aanbod! Ik stuur een DM/PM (ik weet het verschil niet) :P
PM is via het envelopje en kan een langer bericht zijn
DM is via dm (een kort berichtje dat in een pop up in je scherm komt)

;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_148283978
Voor wie ook de polar m400 wil: ik heb hem hier net besteld inclusief borstband voor 175,-!
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1541.html
pi_148283987
Waar kun je voor een goede prijs wat kleding kopen? Ik denk zelf aan een windjack en lange broek (tight). Ik betaal bij de plaatselijke winkel al snel 55 euro.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 januari 2015 @ 16:49:58 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148284008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:49 schreef nickhguitar het volgende:
Waar kun je voor een goede prijs wat kleding kopen? Ik denk zelf aan een windjack en lange broek (tight). Ik betaal bij de plaatselijke winkel al snel 55 euro.
Ik heb t bij de Decathlon gehaald, hebben ook een online shop
Today is life -

Dale Carnegie
pi_148284190
Zo, 10 km bosloop in 53.36. Later meer!
pi_148284299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

PM is via het envelopje en kan een langer bericht zijn
DM is via dm (een kort berichtje dat in een pop up in je scherm komt)

;)
Ah ok, dank je. Ik had wel door dat het er anders uit zag maar op mijn iPad popt het niet op.
pi_148284427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo.
Alleen de manier waarop het er stond kwam op mij over als er lopen hier nu ineens veel mensen, daar ga/durf ik niet tussen lopen, dus ga ergens anders heen.
Sorry, ik zie nu hoe jij het heb gelezen. Het staat idd een beetje raar. Maar ik bedoelde dat ik ook wel eens ergens anders heen kan gaan voor de verandering tegen die tijd. Niet voor de mensen... Dat boeit niet, we zijn toch met dezelfde sport bezig dus dat maakt niet uit toch haha! Is het nu weer opgelost ?? ;) :@
pi_148284469
quote:
Ik vind het eigen merk van Perry (INQ) goed spul. Sowieso 10% korting met zo'n klantenpas en ze hebben vaak het 2e artikel voor de halve prijs. Op speciale koopavonden krijg je ook nog 20% extra korting. Ik heb daar mijn winterspul (dikke tight, handschoenen, fleece longsleeve) voor weinig gescoord. Alles bij elkaar voor nog geen ¤50,-
pi_148284649
Murmeli, Lizan en Tarahumara bedankt voor de antwoorden :)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:12:58 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148284910
Vandaag een briefje van DHL in de bus gehad dat ze langs zijn geweest met mijn foamroller en mij niet thuis troffen. Maar ik was gewoon thuis en heb geen bel gehoord :')
Aanbellen is blijkbaar teveel werk ofzo :')
Grrrr!
Nieuwe bezorgdate op woensdag gezet, hopelijk dan door iemand die wel (hard genoeg) aanbelt.
Grom!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 januari 2015 @ 17:15:17 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148284981
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:12 schreef Murmeli het volgende:
Vandaag een briefje van DHL in de bus gehad dat ze langs zijn geweest met mijn foamroller en mij niet thuis troffen. Maar ik was gewoon thuis en heb geen bel gehoord :')
Aanbellen is blijkbaar teveel werk ofzo :')
Grrrr!
Nieuwe bezorgdate op woensdag gezet, hopelijk dan door iemand die wel (hard genoeg) aanbelt.
Grom!
Dat is zo frusti! En gebeurd zo vaak bij DHL.
Hoop dat ze woensdag wel aanbellen.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_148285020
quote:
Voor een goeie lange tight betaal je al gauw 60 euro. Het voordeel is: je kan er jaren mee doen, dus het is nog steeds niet duur. Ik geloof dat mijn favoriete tight (van Gore) 80 euro was. En goeie windjacks zijn meestal ook die prijs, of meer. 55 euro komt op mij over als een koopje.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_148285317
Vandaag het eerste wedstrijdje van het jaar gelopen: de oliebollencross bij Haag. Nu liggen crossen mij niet zo goed, (de wisselende ondergronden, heuveltjes, tempowisselingen en constant 'in het rood' lopen) en ben ik beter in vlakke wegwedstrijden, maar ik vind het toch leuk om ze zo af en toe te doen. Daarnaast word je er volgens velen een sterkere loper van.

Het ging op zich wel lekker, maar vooral het mulle zand en dan ook nog (kleine) heuveltjes daarin maakten het toch weer zwaar. Dat het een parcours van vier rondjes is, maakt het daarnaast psychisch ook zwaar. De eerste twee ronden gingen gewoon goed, in hoog tempo. De laatste twee gingen op het tandvlees, maar nog redelijk mijn tempo kunnen vasthouden. Volgens mij ben ik ergens bij de eerst tien geeindigd, dus 2015 is goed begonnen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:30:03 #219
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148285389
Ik heb veel bij h&m gekocht. Tight was 45 euro. Niet gratis maar wel te doen.
Pijll heeft vaak bij plutosport besteld, is ook een optie.
En nu is t uitverkoop dus goed moment om perry etc te plunderen.
Action, aldi, lidl hebben ook wel eens wat.

Feit blijft wel dat sportkleding niet snel echt weinig kost, dwz, een gewoon tshirtje vd h&m is goedkoper.
pi_148285724
Ik zie op de kalender dat ik best in Maart 14 km op Spa-Francorchamps kan rennen :o
Alleen een 10K wedstrijd de week ervoor staan, maar ik zou er gewoon van kunnen gaan genieten natuurlijk.. :9
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:47:31 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148285937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:27 schreef Mr.B. het volgende:
Vandaag het eerste wedstrijdje van het jaar gelopen: de oliebollencross bij Haag. Nu liggen crossen mij niet zo goed, (de wisselende ondergronden, heuveltjes, tempowisselingen en constant 'in het rood' lopen) en ben ik beter in vlakke wegwedstrijden, maar ik vind het toch leuk om ze zo af en toe te doen. Daarnaast word je er volgens velen een sterkere loper van.

Het ging op zich wel lekker, maar vooral het mulle zand en dan ook nog (kleine) heuveltjes daarin maakten het toch weer zwaar. Dat het een parcours van vier rondjes is, maakt het daarnaast psychisch ook zwaar. De eerste twee ronden gingen gewoon goed, in hoog tempo. De laatste twee gingen op het tandvlees, maar nog redelijk mijn tempo kunnen vasthouden. Volgens mij ben ik ergens bij de eerst tien geeindigd, dus 2015 is goed begonnen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed man! ^O^ Knap. Ik heb gezien hoe daar werd afgezien vorig jaar.
pi_148286154
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Voor een goeie lange tight betaal je al gauw 60 euro. Het voordeel is: je kan er jaren mee doen, dus het is nog steeds niet duur. Ik geloof dat mijn favoriete tight (van Gore) 80 euro was. En goeie windjacks zijn meestal ook die prijs, of meer. 55 euro komt op mij over als een koopje.
Dit.
Mijn lange tight is van Brooks (jawel mensen ik heb er slechts eentje 8-) ) en kostte volgens mij 75 euro. Nu twee jaar in gebruik.

Al is mijn driekwart van h&m voor 20 euro ook al anderhalf jaar in gebruik en die zit ook nog goed!
pi_148286417
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:55 schreef Serinde het volgende:

[..]

Dit.
Mijn lange tight is van Brooks (jawel mensen ik heb er slechts eentje 8-) ) en kostte volgens mij 75 euro. Nu twee jaar in gebruik.

Al is mijn driekwart van h&m voor 20 euro ook al anderhalf jaar in gebruik en die zit ook nog goed!
Wow, eentje maar.... Dan moet je zo snel wassen. Ik haal het nu al vaak zo van de waslijn, maar ik heb een plank vol, 2 lange warme, 2 gewone lange, 2 driekwart en nog wat kort. En ik draag ze allemaal! Er zit ook spul van de Aldi en Hema bij trouwens. En er ligt nog een setje bij mijn vriend, met mijn oude schoenen, dan kan ik daar ook gewoon even een stukje lopen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 januari 2015 @ 18:06:48 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148286536
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:03 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Wow, eentje maar.... Dan moet je zo snel wassen. Ik haal het nu al vaak zo van de waslijn, maar ik heb een plank vol, 2 lange warme, 2 gewone lange, 2 driekwart en nog wat kort. En ik draag ze allemaal! Er zit ook spul van de Aldi en Hema bij trouwens. En er ligt nog een setje bij mijn vriend, met mijn oude schoenen, dan kan ik daar ook gewoon even een stukje lopen.
Ik heb ook maar 1 tight, en 1 3/4e broek. Beide Decathlon, uitverkoop 15 euro beide per stuk. Natuurlijk verwacht ik niet dat deze lang meegaan. Maar wilde eerst ervaren of ik het wel prettig vond zitten.
SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_148286604
Ik loop niet zo vaak in lang. Ik bedoel dus dat ik maar 1 lange heb. Heb nog wel twee driekwart en drie korte. Ik pleur sportkleding gewoon bij de rest in de wasmachine en ik geef toe dat ik in hartje winter de tight wel eens twee keer gebruik zonder te wassen :7 met een shirtje erin gestoken valt het zweten dan toch wel mee. Ben elke keer te lui om een nieuwe te halen (vanwege mijn lengte wil ik hem wel even passen nl)

Dit is een wintertight trouwens. Het is bij mij dat of driekwart :)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 18:09:21 #226
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148286640
Ik heb meer lange tights nodig. Heb er maar 2.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 18:22:24 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148287164
Ik heb 1 lange, drie net over de knie tights (waarvan 1 vanwege amper elastiekband meer voor fitness geschikt is en 1 te groot is geworden) en 1 boven de knie, gekocht in de hete zomer van vorig jaar O+
En een hardlooprokje O+
Driekwart tight met Herzog tubes voldoet trouwens ook als lange tight :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 3 januari 2015 @ 18:34:08 #228
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148287614
1 winter tight en een herfst tight....beiden hooguit 1-2 keer per jaar aan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_148288157
Van de week liep ik in mijn dunnere lange tight en ik merkte dat mijn benen na de loop echt koud waren. Heb dus mijn dikkere tight opgezocht. Was echt nodig. Verder heb ik deze week bij Wiggle een wintertight van Adidas gekocht. Ik heb nu ook in de sportschool een lange tight aan :@ . Het is er momenteel frisjes...Ik heb dus meerdere lange tights en ben er blij mee.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2015 @ 18:48:33 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_148288223
1 NIke tight en 1 INQ tight. De nike zit een stuk beter en kost nog geen 3 tientjes bij wigle.
pi_148288573
Ik heb een zwarte.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 18:57:40 #232
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148288598
Ik heb eigenlijk een tight aan bij de kombinatie van LDL, harde wind en regen
pi_148288849
Mijn winteroutfit bestaat uit één tight, twee (thermo)longsleeves en een windjack. Mocht het straks nog kouder gaan worden komen daar ook handschoenen bij.

Dus een tweede tight zou bij mij ook zeker niet misstaan. Maar nog even en dan kan de korte broek weer aan :P
Vorig jaar hadden we in maart ook al temperaturen van boven de 15 graden O+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148288884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie op de kalender dat ik best in Maart 14 km op Spa-Francorchamps kan rennen :o
Alleen een 10K wedstrijd de week ervoor staan, maar ik zou er gewoon van kunnen gaan genieten natuurlijk.. :9
Hij is redelijk pittig maar wel leuk, zit er zelf ook nog aan te denken om er weer heen te gaan.
pi_148289887
Zo, spekpannenkoeken op :9
Komende week is een ' terugschakelweekje' voor mij. Ietsje rustiger om daarna de stap verder omhoog te doen. Ga mijzelf een cadeautje geven: dinsdag niet lopen voor het werk. Verder gewoon 3x ipv 4x id week lopen...
  zaterdag 3 januari 2015 @ 19:49:01 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148290656
Ik moet nog ontbijten en nu heb ik trek in pannenkoeken
pi_148290740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik moet nog ontbijten en nu heb ik trek in pannenkoeken
Ik heb er 3 over :P
pi_148290773
Lunch voor ergens van de week dan maar... :D
  zaterdag 3 januari 2015 @ 19:59:08 #239
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148291123
Maar wel bedankt voor de hat tip...niet helemaal het zelfde maar wentelteefjes na afloop van mijn rondje is een goed alternatief :D
pi_148291271
Best intressant die documentaire... :D
pi_148291326
New Year's Run 2015 in Giessen. De eerste editie van deze loop in dit Brabantse dorpje. Klein opgezet, maar toch al professioneel aangepakt. Er zouden ongeveer 180 lopers deelnemen aan de 5 en 10 km. De start was bij een sportcentrum, en in het aangrenzende sportcafé kon vooraf rustig worden voorbereid. En zo geschiedde het.

Een half uur voor de start even teruggelopen richting de auto, om de lange tight naar kort te verwisselen, want dit kon makkelijk. Direct daarna begonnen met warmlopen. Tot 15 minuten voor de start was ik bijna de enige, en dit gaf dus ook al aan dat het niet druk zou worden. Tien minuten voor de start rolde iedereen het café uit, en nam direct plaats in het gecreëerde startvak. Net toen ik helemaal aan de andere kant van de straat was met warmlopen. Uiteindelijk mezelf toch nog naar voren kunnen wurmen, waarna de gezamenlijke warming-up werd overgeslagen. Ik was al warm en klaar om te vertrekken.

Na een speech van de burgemeester klok het startschot voor zowel de 5 als de 10 km. Lange slierten feestdecoratie en confetti vlogen door de lucht. Iedereen zat hierdoor aan elkaar vast, en al gauw was eenieder heftig bezig deze decoratie van zich af te vegen. We waren immers van start gegaan. Na een paar honderd meter splitste de 5 km al rechtsaf van het parcours af, waardoor er meteen flinke gaten vielen. Ongeveer 50 meter voor me liep een groep van ongeveer 6 lopers. Ik zette wat aan om hier naartoe te lopen. Anders zou het aanhouden van 4:30 min/km (huidige PR pace) geheid lastiger worden. Nog voor de eerste bocht naar links was ik bij. In het groepje in gesprek geraakt met een loper 'die wel zou zien waar het schip strandt', en 'nog nooit officieel een 10 km heeft gelopen, enkel wat verder' (marathon New York 2014, bijvoorbeeld). We liepen iets onder m'n voorgenomen tempo, waardoor ik al gauw meer dan veertig seconden voor op schema liep. Maagkrampen maakten het er niet makkelijker op het tempo vast te houden.

Vlak na het 5 km-punt moest ik lossen. We liepen de vijfde kilometer in 4:19, en ik had het idee dit niet tot het einde vol te kunnen houden, en koos dus eieren voor m'n geld. Met veel moeite kreeg ik er 4:32 en 4:37 in kilometers 6 en 7 uit. Hierna werd het weer wat makkelijker, want we draaiden linksaf, wat betekende dat we weer op de terugweg richting het complex waren. Er volgde nog een klein keerpunt in het parcours, vlak voor het 9 km-punt. Gelukkig zat dit keerpunt in het parcours, want aanvankelijk had men een 600 meter te kort parcours uitgezet. Na het keerpunt was het niet ver meer, en was wel duidelijk dat het een PR zou worden: ik liep zo'n 30 seconden voor op schema toen ik door de laatste bocht liep. In 44:06 kwam ik over de meet, en stond er glühwein en andere lekkernijen op me te wachten. Na afloop nog even voor niets gewacht op de loterij, maar het kan natuurlijk niet altijd prijs blijven.

Ik kijk dus zeer tevreden terug naar deze wedstrijd. Met de gelopen tijd heb ik een (twijfelachtig) PR dat al bijna vier jaar stond eindelijk vermorzeld *O*.

https://www.endomondo.com/workouts/453916397/18538471
Get stoned
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:05:15 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148291407
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef xMissi het volgende:
hopen dat ik hem straks op uitzending gemist of zo kan kijken want dat lukt niet altijd
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 20:08:00 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_148291545
Van mijn lievelingstight is niet meer te herleiden welk merk het is :@ ik heb m 4 jaar geleden in een Intersport-outlet gekocht, maar door het vele wassen is het logo eraf, en het label niet meer leesbaar :') het was in ieder geval geen gangbaar A-merk...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148291605
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hopen dat ik hem straks op uitzending gemist of zo kan kijken want dat lukt niet altijd
Vast wel toch? Ik ben nog wel ff zoet tot 22:00 :D

Edit: Mooi verslag Hinder, fijn dat je een nieuwe PR heb *)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:12:41 #245
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148291773
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef xMissi het volgende:
Waar?! Niet op NPO 1, 2 of 3 toch?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_148291979
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Waar?! Niet op NPO 1, 2 of 3 toch?
Nee NPO Doc.. Ik heb dus wel geluk dat mijn ouders zo'n uitgebreide zenderpakket hebben :P
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:21:18 #247
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148292159
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:17 schreef xMissi het volgende:

[..]

Nee NPO Doc.. Ik heb dus wel geluk dat mijn ouders zo'n uitgebreide zenderpakket hebben :P
Pffffft :{
Vind ik stom.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_148292512
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Pffffft :{
Vind ik stom.
Is het uiteindelijk ook, ze zouden het ook gewoon op npo 3 kunnen uitzenden ofzo idd. Maar je kunt zoals RD ook al ging doen op uitzending gemist terugkijken toch? Al is dat wel minder fijn kijken dan een tv vind ik ...
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:43:43 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148293218
Ik ga uberhaupt eens kijken of ik die zender heb. Zou per 1/1/15 meer zenders moeten hebben...
pi_148293934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef Corniel het volgende:

[..]

Mijn held! Ik ga proberen hier een daar een wedstrijdje met je mee te pikken. Omwille van het in standhouden van onze vriendschap ga ik de gezamelijke trainingen met je skippen. ;)
18 januari de Rokkeveense Dekkerloop. Waarschijnlijk de 10 km dit jaar.

quote:
Ik heb hier trouwens een cammelbag liggen. Die mag je wel een keertje proberen om te kijken of je het wat vindt.
Die kamelenbak wil ik zeker een keertje uitproberen!

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef Murmeli het volgende:
Zwabber is uit de M-kast *O*

Als ik weer lekker loop loop ik graag eens een deel ve route met je mee. Keertje kijken of je ergens een bus/tramlijn kruist :)
Het zou zomaar kunnen dat ik een keer richting Zestienhoven ga lopen.

Overigens stond 12 april 2015 al jaren in mijn agenda (al gebruik ik sinds de millenniumwisseling geen agenda meer, nee ook geen outlook o.i.d.). Deze zomer heb ik zelfs mijn verlofwensen (dat moet altijd ruim van tevoren aangevraagd worden bij mij) er al op afgestemd en half oktober ingeschreven. Niet dat dat verder iets zegt, er moet nog een hoop werk verzet worden en mijn ziekte tijdens de feestdagen heeft wel veel twijfels doen ontstaan. Daar tegenover staat veel vertrouwen door de Meijendelloop. Die ging echt heel goed.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:33 schreef Quoi het volgende:
Zwabber die de marathon gaat lopen! Dacht ik toch echt dat dat niet waar was...
Ik ga je met plezier volgen Zwab :Y
Het is ook nog niet waar. Het moet nog gebeuren...

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:40 schreef Guard het volgende:
Zwabber, waar begin je aan?
Weet je hoeveel je daarvoor moet trainen?
En al die trainingen gaan natuurlijk volkomen kut... ;)

Succes en veel plezier, gaat helemaal goed komen!
Ja, ik weet hoeveel ik daarvoor moet trainen. Maar dat is het probleem niet. Afgelopen jaar liep ik in totaal dik 1500 km, meer dan de meesten van hier. Het vertaalt zich alleen niet in betere prestaties dan die van de luie honden hier (die bij het eerste de beste pijntje niet weten hoe snel ze komen melden dat ze nu toch echt beter even een paar dagen/weken/eeuwen rust kunnen nemen).

Uiteraard gaan vrijwel alle trainingen kut. Gelukkig heb ik die ene goede dag nog niet gehad dit jaar, hopelijk 12 april.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:41 schreef Wolve000 het volgende:
Zwabber bezweken onder de marathon peer pressure! :o

Of is de sub-2 HM 'm ineens hoog in z'n bol gaan zitten? ;)
Zwabber is nog nooit bezweken onder peer pressure. Daarom ook nooit gerookt of zelfs maar aangeschoten geweest. Dus het moet haast wel de tweede reden zijn. Gelukkig hou jij mij nederig, want het loopt makkelijker in schoenen dan ernaast.

quote:
6s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En niet te combineren met onregelmatige diensten....
Is het ook niet. Maar ik heb dus verlof aangevraagd rondom de marathon om enigszins uit het onregelmatige ritme te zijn (al liep ik de Meijendelloop na een serie nachten). Verder is mijn schema volledig rondom mijn dienstrooster gepland.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

En wellicht wel > 4 uur regen!
Als dat zou kunnen! Voor hetzelfde geld is het die dag meer dan 20 graden met helse zonneschijn. Dan kan ik niet eens starten en moet ik het doen met de herinnering aan al die klote trainingen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef pijll het volgende:

[..]

En dat dan met zijn postuur.... :N
Leg uit. Ik ben langer dan jij en mijn BMI is 22,5.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Zwabber: het hele forum lijkt zich op te maken voor een jaartje leedvermaak... :+ succes ^O^
Een jaar? Leed zal het zeker worden. Vermaak alleen voor jullie.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee hoor! We plagen hem met zijn voorliefde voor mopperen
Maar ik haak zelden of nooit af met lopen, ook niet als het kutweer is. Daar gaat het om. Miepen. maar óók lopen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Angel-A het volgende:
Kan iemand me vertellen of 'het Duurloopmisverstand' van Klaas Lok een beetje interessant boek is? Is zijn methode ook toe te passen als je in je eentje traint, niet op een atletiekbaan?
Ik pas het nu al 1,5 jaar toe. Niet letterlijk, maar wel grotendeels. Het is een fijne trainingsbenadering. Ik loop nooit op een atletiekbaan en bijna altijd in mijn eentje.

Over voeding: ik heb voorafgaand aan de Meijendelloop nooit eten en drinken meegenomen. Tijdens de Meijendelloop loop zelf een half bekertje koud water, een nog halver bekertje koude sportdrank en één gel. Dat is bij elkaar nog geen 300 ml geweest.

Dat was niet verstandig, want vermoedelijk nierstenen en blaasgruis tot gevolg. Of een blaasontsteking. Nog steeds niet duidelijk. Morgen ga ik 25 km doen met een bidon water en gedroogde cranberries (wilde eigenlijk rozijnen, maar die had de lidl niet).

@mossel: tof, lijkt me leuk om samen te lopen. Maar die dag kan ik dus wel opgeroepen worden.
@L_T: ook tof, maar is 6:30 niet veel te langzaam voor jou? Of ga je hinkelen? Ik weet nog niet waar ik ga lopen, meestal loop ik in Haaglanden, Rijnmond of Zoetermeer).

@Hinder: _O_ (En niet eens opgedragen!)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:00:33 #251
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148293964
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef xMissi het volgende:

[..]

Is het uiteindelijk ook, ze zouden het ook gewoon op npo 3 kunnen uitzenden ofzo idd. Maar je kunt zoals RD ook al ging doen op uitzending gemist terugkijken toch? Al is dat wel minder fijn kijken dan een tv vind ik ...
Als het lukt he, er zijn veel uitzendingen waar ik vanuit Nieuw-Zeeland geen toegang tot heb
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 21:10:10 #252
18653 crew  D.
pi_148294394
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

Volgens mij doet NPO Doc dat:
http://www.npodoc.nl/live/themaweken/2015/week-1.html ;)
Marathon in 4 maanden :o
pi_148294623
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Leg uit. Ik ben langer dan jij en mijn BMI is 22,5.
Maar ik bent niet degene die zijn snelheid (al dan niet terecht) aan zijn lengte probeert toe te schrijven...

Verder denk ik dat die marathon je gaat lukken. Je traint inderdaad een stuk serieuzer en fanatieker dan velen van ons (mijzelf geïncludeerd). Ik ben er zelfs niet gerust op dat je mijn tijd van 2 jaar geleden niet gaat verpulveren...
pi_148294789
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:15 schreef pijll het volgende:

[..]

Maar ik bent niet degene die zijn snelheid (al dan niet terecht) aan zijn lengte probeert toe te schrijven...

Verder denk ik dat die marathon je gaat lukken. Je traint inderdaad een stuk serieuzer en fanatieker dan velen van ons (mijzelf geïncludeerd). Ik ben er zelfs niet gerust op dat je mijn tijd van 2 jaar geleden niet gaat verpulveren...
2 jaar alweer? Lijkt mij niet.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:22:27 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148294952
@zwabber: je reageert weer veel te serieus, maar dat zal ik dan ook even doen:
evenals pijll denk ik dat het jou zeker kan lukken. Je instelling en waarschijnlijk ook je trainingsplan zijn beter dan menig ander (marathon)loper.

Goed, nu weer genoeg veren in den bipsch gestoken, lekker trainen jij en niet vlak voor de wedstrijd over een stoepie struikelen!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:23:44 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148295006
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee man, onze man-met-veel-te-hoog-iq kan niet tellen :6
pi_148295008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

2013 was dat. En het is nu 2015.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:26:26 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148295122
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef pijll het volgende:

[..]

2013 was dat. En het is nu 2015.
Qed
pi_148295136
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee man, onze man-met-veel-te-hoog-iq kan niet tellen :6
Aan een hoog IQ heb je vrij weinig in deze wereld. Het gaat om sociale, communicatieve en creatieve vaardigheden. De rest is voorgekauwde kennis.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:22 schreef Murmeli het volgende:
@zwabber: je reageert weer veel te serieus
Een marathon ís ook iets serieus. Bovendien ben ik een ernstige man.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:31:04 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148295369
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Aan een hoog IQ heb je vrij weinig in deze wereld. Het gaat om sociale, communicatieve en creatieve vaardigheden. De rest is voorgekauwde kennis.

[..]

Een marathon ís ook iets serieus. Bovendien ben ik een ernstige man.
Mbt je eerste alinea: daar ben ik het mee eens.
Mbt je 2e alinea: je moet het niet serieuzer maken dan het is ;) maar als je een ernstige man bent kan je waarschijnlijk niet anders :6
pi_148295488
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef Murmeli het volgende:
Mbt je 2e alinea: je moet het niet serieuzer maken dan het is ;) maar als je een ernstige man bent kan je waarschijnlijk niet anders :6
Achteraf zeggen dat iets niet serieus bedoeld was is 9 van de 10x een schijnbeweging. Jij was serieus, dus je krijgt een serieus antwoord. Sowieso moet je als vrouw niet proberen grappig te doen. Gewoon ontbijt op bed brengen aan je vent en af en toe hysterisch doen. Zo zit de evolutie in elkaar. Capisce?
pi_148295615
BTW, hoe is het afgelopen met Nat-Water en zijn HM? ZIjn schema eindigde begin januari als ik het me goed herinner. Of is hij ook van de groep May They Rest on the Couch?
pi_148296100
@RD Dan zal ik het hopen voor je.

En sorry maar ik vind dit wel een beetje zielig voor dat jochie.. Lijkt beetje op kinderarbeid maar dan anders... 65 KM rennen..... Sorry hoor dat is toch niet normaal voor een kind van 4 !!
Grr komt mijn vader net thuis.. Bam zapt ie m meteen weg...

@ Zwabber uit al die reacties van iedereen moet jij wel erg fanatiek zijn . Echt tof dat je dat gaat doen. Denk /hoop ook wel dat het je gaat lukken (ook al ken ik verder je geschiedenis en zo niet ) :X Succes iig maar dat komt vast goed hé :Y
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:12:01 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148297514
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Achteraf zeggen dat iets niet serieus bedoeld was is 9 van de 10x een schijnbeweging. Jij was serieus, dus je krijgt een serieus antwoord. Sowieso moet je als vrouw niet proberen grappig te doen. Gewoon ontbijt op bed brengen aan je vent en af en toe hysterisch doen. Zo zit de evolutie in elkaar. Capisce?
Uhm. Tsja.
Laat ik hier maar niet serieus op ingaan.

Enfin, hardlopen. Morgen de wereldberoemde halve maatje prestatieloop, een schitterende route van zo'n 4,9 km door de mooiste stukken van Rotterdam ;)
Ik hoop dat ik er wat van kan bakken ;)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:12:50 #265
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148297565
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mbt je 2e alinea: je moet het niet serieuzer maken dan het is ;)
deze vrouw begrijpt hardlopen _O_
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:16:45 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148297793
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Uhm. Tsja.
Laat ik hier maar niet serieus op ingaan.

Enfin, hardlopen. Morgen de wereldberoemde halve maatje prestatieloop, een schitterende route van zo'n 4,9 km door de mooiste stukken van Rotterdam ;)
Ik hoop dat ik er wat van kan bakken ;)
Whut? Ik ga even googlen! Lijkt me wel wat :)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:17:59 #267
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148297862
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Quoi het volgende:

[..]

"wereldberoemd" en "ik ga even googlen" ......
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:18:43 #268
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148297907
quote:

[..]

Gezelli! Inschrijven tot 10 uur morgenvroeg. Of ik moet nu nog ff voor je naar de kroeg rennen.
De route is dus overigens alles behalve mooi, maar het is wel leuk.
En het geld gaat weer naar de roparun.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:19:05 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148297925
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

deze vrouw begrijpt hardlopen _O_
O+
pi_148297960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als het nou niet lukt gil dan even dan kan ik misschien wel wat regelen als de docu's online te vinden zijn.

Die van vanavond heb ik al eens gezien en vond ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Wat xMissi al zegt, de reinste kindermishandeling is het.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148298193
quote:

[..]

https://www.facebook.com/events/1575305679367009/
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:26:23 #272
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148298294
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Gezelli! Inschrijven tot 10 uur morgenvroeg. Of ik moet nu nog ff voor je naar de kroeg rennen.
De route is dus overigens alles behalve mooi, maar het is wel leuk.
En het geld gaat weer naar de roparun.
Hoe loopt het parcours dan?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:27:31 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148298358
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

"wereldberoemd" en "ik ga even googlen" ......
Ik snap jou niet, maar dat maakt niet uit :s)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:29:51 #274
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148298486
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als het nou niet lukt gil dan even dan kan ik misschien wel wat regelen als de docu's online te vinden zijn.

Die van vanavond heb ik al eens gezien en vond ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Wat xMissi al zegt, de reinste kindermishandeling is het.
in Trail Runner staat nog een goed artikel over "The Redden kids" ;)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:30:25 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148298514
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hoe loopt het parcours dan?
Zonnebloemstraat gordelweg dan richting gamma, daar ergens keren en weer terug
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:34:15 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148298720
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zonnebloemstraat gordelweg dan richting gamma, daar ergens keren en weer terug

@RD: docu's komen sowieso op de website van NPO doc, als ze er niet al op staan. Ik HOU van die website & zender O+
pi_148298898
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

in Trail Runner staat nog een goed artikel over "The Redden kids" ;)
Ik heb het even gegoogled. Die kids lopen vrijwillig. Het jongetje in de docu in mijn ogen op een gegeven moment echt niet meer.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148299309
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
Driekwart tight met Herzog tubes voldoet trouwens ook als lange tight :P
Ik heb tot nu toe nog geen tubes met korte of driekwart tight durven combineren. Ik geef niet veel om mode, maar volgens mij gaat dat er bij mij uitzien alsof ik een hardloopjosti ben.
Maar ik heb dan ook knalrode tubes.

Zwabber, iedereen heeft het volste vertrouwen in je. Voel je de druk al? :P
pi_148299603
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe nog geen tubes met korte of driekwart tight durven combineren. Ik geef niet veel om mode, maar volgens mij gaat dat er bij mij uitzien alsof ik een hardloopjosti ben.
Ik heb witte staat ook heel charmant :+

Voorlopig zweer ik, beroepskoukleum als ik ben, bij mijn winter tights.
pi_148299732
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:

Zwabber, iedereen heeft het volste vertrouwen in je. Voel je de druk al? :P
Absoluut niet, het gaat zeker weten kut.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:55:27 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148299838
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Absoluut niet, het gaat zeker weten kut.
ik dacht even, na het lezen over je marathonplannen, "die Zwabber is zichzelf niet meer" .....daarom bedankt voor de opluchtende post!
pi_148300287
Bij een willekeurig aangekondigd evenement denken dat het om een nieuwe hardloopwedstrijd is ... Wat een teleurstelling als blijkt dat het om een hardstyledancefeest gaat. -O-
Wie geeft zo'n feest dan ook de naam Beat the Bridge.
pi_148300344
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik heb witte staat ook heel charmant :+

Voorlopig zweer ik, beroepskoukleum als ik ben, bij mijn winter tights.
Ik ga thuis eerst maar eens even proefverkleden. En anders heb ik nog wel zwarte compressiekousen, maar die schuren iets in mijn achillespees. :{
pi_148301274
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

+1

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:

Lekker belangrijk...wat anderen denken.
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 23:31:39 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_148301463
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:
Bij een willekeurig aangekondigd evenement denken dat het om een nieuwe hardloopwedstrijd is ... Wat een teleurstelling als blijkt dat het om een hardstyledancefeest gaat. -O-
Wie geeft zo'n feest dan ook de naam Beat the Bridge.
Arnhem!! Feest onder de John Frost Brug!! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148302351
Van harte gefeliciteerd JeroNimo!

Vandaag een goed begin van het hardloopjaar 2015. Was door de wind en het psychologische aspect (2 rondjes) wel zwaar, maar heb m'n tijd op de 10km flink verbeterd.

Helaas deed m'n horloge er vrij lang over om satellieten te vinden en daarom heeft hij eerste stuk gemist. Weet iemand hoe ik het aan kan passen naar 10km, maar wel zodat ik mijn pr's in endomondo op de andere afstanden behoud?

http://app.endomondo.com/workouts/454013404/5539573
pi_148302684
quote:
@mossel: tof, lijkt me leuk om samen te lopen. Maar die dag kan ik dus wel opgeroepen worden.
Ja, dan loop ik alleen, zoals nu ook al het plan is. Als we samen kunnen lopen, lijkt me dat leuk. En als je wordt opgeroepen, is dat jammer, maar red ik het in mijn eentje ook wel weer.
En als LT op 6.30 wil meehobbelen, vind ik dat ook gezellig.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_148305852
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Serinde het volgende:
[..]

Lekker belangrijk...wat anderen denken.
Dat boeit me dan ook niet. Als ik me daar iets van aantrok had ik geen leven meer.
Ik vind het zelf een gekke combi (dat zeg ík, die gerust neongeel met zwart, oranje, rood en paars combineert).

Mijn hardloopjaar moet nog beginnen. Morgen ga ik weer serieus aan de slag en weer frequenter lopen en even vanaf 5 opbouwen. Of 10, als het lekker gaat, maar dat betwijfel ik. Afgelopen week bloed gegeven en waar ik voorheen juist lekkerder liep na het doneren, heb ik nu twee dagen voornamelijk geslapen.
pi_148307529
quote:
@L_T: ook tof, maar is 6:30 niet veel te langzaam voor jou? Of ga je hinkelen? Ik weet nog niet waar ik ga lopen, meestal loop ik in Haaglanden, Rijnmond of Zoetermeer).
:@ Qua tempo lijkt mij dat wel top. Alleen loop ik zelf max 15~20 km (~2-16 februari bij voorkeur)

Mocht interesse hebben om een keer zoiets te lopen, laat maar weten. Ben vrij flexibel mbt je wisseldiensten

Vandaag ook de oliebollencross gelopen, en damn weer erin getrapt.... Ik ben niet gemaakt voor dit soort wedstrijdjes, maar ze zijn zo leuk. Heuvels, zand, aarde, boomwortels, duinen. Die rondjes helpen ook niet, halverwege de 3de begon het pas leuk te worden voor de rest was het pijnlijk allemaal. Gelukkig was er veel support die de op de been hield. En de tussentijden vielen ook niet eens tegen, uiteindelijk nog vrij steady gelopen zelfs. Uiteindelijk 3 min sneller van vorig jaar. Maar wel nog steeds laatste in mijn categorie :X Volgend jaar laat ik er minstens 1 achter me! :Y

http://app.endomondo.com/workouts/453890973/17664187

Net voor het 2de rondje begon werd ik nog voorbij geracet door MrB ^O^ en Yur niet gespot (heeft die wel gelopen?)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 4 januari 2015 @ 08:24:56 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148309193
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Voccar het volgende:
Van harte gefeliciteerd JeroNimo!

Vandaag een goed begin van het hardloopjaar 2015. Was door de wind en het psychologische aspect (2 rondjes) wel zwaar, maar heb m'n tijd op de 10km flink verbeterd.

Helaas deed m'n horloge er vrij lang over om satellieten te vinden en daarom heeft hij eerste stuk gemist. Weet iemand hoe ik het aan kan passen naar 10km, maar wel zodat ik mijn pr's in endomondo op de andere afstanden behoud?

http://app.endomondo.com/workouts/454013404/5539573
wat voor horloge heb je. Van Garmin is er een programma. Basecamp waarmee je gpx bestanden kunt aanpassen.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_148309404
Over mijn trainingsidee, dit vond ik op de website van het duurloopmisverstand als tip om meer progressie te boeken:

3. Verander je lange duurloop en loop ‘m zoals Emile Zatopek deed: 400 meter (of korter) ontspannen, matig snel, daarna 400 meter langzaam. (Handiger om dit op tijd te doen: 1 min matig snel - 3 min rustig.)

Dus ga het gewoon proberen denk ik :P Misschien is 800m logischer maar ik vind 400m juist lekkerder, voordat je er ook maar enigszins moe van kan worden is het alweer terug naar basistempo.

Ik was trouwens een beetje vergeten dat ik half januari een week op wintersport ga :o Nog even kijken hoe ik dat ga doen met de voorbereiding voor Schoorl en MWM dan, die cross op 25 januari gaat sowieso denk ik niet lukken aangezien we op zaterdag terugrijden uit Frankrijk... helaas, kan ik mijn eerste podiumplek niet verdedigen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148309435
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
10km ben je best snel van hersteld meestal :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148309546
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb eigenlijk een tight aan bij de kombinatie van LDL, harde wind en regen
Oftewel Nederland :P

Ik heb trouwens geen idee of ik winter of zomertights heb, ertussenin denk ik :P
En ik was de lange tights zeker niet elke keer dat ik ze aan heb gehad, dan slijt het als een gek. Zweet komt toch voornamelijk uit mijn oksels :P
pi_148309591
quote:

Nee hoor! Ik begon mijn marathontraining ook op dat tempo! Ben inmiddels wel iets sneller geworden maar het kan heul geen kwaad om de LDL's ietsje langzamer te lopen, té langzaam kan niet toch? Maar tegen die tijd maar eens kijken dan of het haalbaar is!
Nu stop ik mijn soliloquy ;)
  zondag 4 januari 2015 @ 09:42:18 #295
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148309625
Haha goedemorgen LT!
Ik zal je ff onderbreken dan. Kan je zo weer verder.
  zondag 4 januari 2015 @ 09:42:28 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148309627
Ik was lage temperaturen nog vergeten L_T ;)
Ik draag alleen een tight als veiligheid wanneer ik een paar uur alleen door de buitenste buitengebieden zwerf en er bij kramp of onderkoeling niet meteen iemand in de buurt is.
  zondag 4 januari 2015 @ 10:09:39 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148309894
Ik zit aan het ontbijt, zo 's 14km hobbelen in de Genneper Parken :)
  zondag 4 januari 2015 @ 10:09:52 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148309898
dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')