En dat dan met zijn postuur....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En niet te combineren met onregelmatige diensten....
Tesla'squote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Baader-Meinhof fenomeen.
Ik had dat met Tesla's. Opeens zag ik ze óveral.
Voor wat voor afstanden zijn gels nodig/aan te raden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij de lokale hardloopwinkel of online.
Eerst wat verschillende merken en smaken proberen, voordat je dozen koopt van het spul
http://www.run2day.nl/voeding-tijdens-hardlopenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Voor wat voor afstanden zijn gels nodig/aan te raden?
Dat is persoonlijk, zelf heb ik ze zeker niet nodig tot een HM.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Voor wat voor afstanden zijn gels nodig/aan te raden?
Hoogstens een kwartaalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Zwabber: het hele forum lijkt zich op te maken voor een jaartje leedvermaak...succes
Daar dacht ik dus ook al aan ja! Nouja zijn genoeg plekken waar ik kan lopen, en anders kan ik ook nog gewoon ergens anders heen rijden dat is geen probleem. Nog 1 week en 2 dagen en dan eindelijk trainenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Goede voornemens-lopers??
Misschien over een paar weken al wat rustiger. Na blue monday.
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Baader-Meinhof fenomeen.
Ik had dat met Tesla's. Opeens zag ik ze óveral.
Thanks!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.run2day.nl/voeding-tijdens-hardlopen
waarom zou je ergens anders heen moeten gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:02 schreef xMissi het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook al aan ja! Nouja zijn genoeg plekken waar ik kan lopen, en anders kan ik ook nog gewoon ergens anders heen rijden dat is geen probleem. Nog 1 week en 2 dagen en dan eindelijk trainenAl geloof ik ook dat het dan misschien wel tegenvalt in het begin. Maar komt goed hoor!
Eeh nou hoeft niet persee. Maar verandering van locatie is ook wel een keer leuk. Zo groot dorp woon ik nu ook weer niet...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zou je ergens anders heen moeten gaan
Omdat dat leuk isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zou je ergens anders heen moeten gaan
Moet niet zo een probleem zijn toch? Natuurlijk is het niet ideaal, maar mogelijk is het altijd.quote:
Inderdaad! That's the spirit. ^0^quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet niet zo een probleem zijn toch? Natuurlijk is het niet ideaal, maar mogelijk is het altijd.
Ik neem tot 15KM niets mee. Pas bij 15+ afstanden neem ik wat te drinken mee en eventueel 1 gel. Boven de 20KM gaan er iets meer gels mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Dat is niet veel inderdaad. Ik heb voor mijn weekend loopjes van ca 10 km iets minder dan 500 ml isotone AA mee. (4 flesjes van 115 ml). Heb ik geen last van tijdens lopen. Soms drink ik alles, soms pas na het lopen.
Kwestie van uitproberen.
Gelletjes nog nooit geprobeerd.
LT: waar koop je gels?
Nee hoor! We plagen hem met zijn voorliefde voor mopperenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Zwabber: het hele forum lijkt zich op te maken voor een jaartje leedvermaak...succes
Ik neem water mee vanaf 10, meestal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem tot 15KM niets mee. Pas bij 15+ afstanden neem ik wat te drinken mee en eventueel 1 gel. Boven de 20KM gaan er iets meer gels mee.
Ligt misschien ook aan het weer en het tempo. Vanmorgen had ik persoonlijk niks anders nodig dan de 2 pannenkoeken voor het vertrek en een paar glazen water.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem tot 15KM niets mee. Pas bij 15+ afstanden neem ik wat te drinken mee en eventueel 1 gel. Boven de 20KM gaan er iets meer gels mee.
Ja, boek is interessant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Angel-A het volgende:
Kan iemand me vertellen of 'het Duurloopmisverstand' van Klaas Lok een beetje interessant boek is? Is zijn methode ook toe te passen als je in je eentje traint, niet op een atletiekbaan?
En over water en voeding: ik moet daar iets mee. Ik drink sowieso heel weinig, ik heb bijna nooit dorst, ik eet niet genoeg als ik veel train, d.w.z. net zoveel als anders. Ik heb daar wel last van, ineens is mijn energie op na een km of 12 tot 15. Alleen als het stikwarm is neem ik een beetje water mee. Nu de langere loopjes er weer aankomen (CPC) moet ik toch een soort van voorraad mee gaan nemen.
2 pannenkoeken heb ik alleen genomen voor de marathon. Normaal loop ik op een cracotte.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan het weer en het tempo. Vanmorgen had ik persoonlijk niks anders nodig dan de 2 pannenkoeken voor het vertrek en een paar glazen water.
ik heb veel aan het boek gehad, icm met sportfysio. Hij hielp mij op weg om van duurloop naar meer interval te gaan. Na een paar weken was ik al sneller. Pas wel op, je gaat al snel veel te snel en dat gaat ten koste van je lichaam. Houd je echt aan de tijden van het schema in hoofdstuk 10, hoe langzaam je het ook vindt gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Angel-A het volgende:
Kan iemand me vertellen of 'het Duurloopmisverstand' van Klaas Lok een beetje interessant boek is? Is zijn methode ook toe te passen als je in je eentje traint, niet op een atletiekbaan?
En over water en voeding: ik moet daar iets mee. Ik drink sowieso heel weinig, ik heb bijna nooit dorst, ik eet niet genoeg als ik veel train, d.w.z. net zoveel als anders. Ik heb daar wel last van, ineens is mijn energie op na een km of 12 tot 15. Alleen als het stikwarm is neem ik een beetje water mee. Nu de langere loopjes er weer aankomen (CPC) moet ik toch een soort van voorraad mee gaan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |