Kun je niet alleen het tuutje vervangen Liesje? Dat scheelt toch weer de aanschaf van een hele nieuwe zak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Liesje68 het volgende:
Iemand al een tip over een zak met tuut waar je heeel makkelijk wat uit krijgt?
Mag ik erbij bij de Marathon Via Belgica?quote:
Ik heb er goed naar gekeken en bedacht dat t aan mij ligtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Kun je niet alleen het tuutje vervangen Liesje? Dat scheelt toch weer de aanschaf van een hele nieuwe zak.
Of misschien eens langs bij de winkel waar je hem gekocht hebt en daar je verhaal doen misschien is het wel een fabrieksfout o.i.d.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik heb er goed naar gekeken en bedacht dat t aan mij ligtOok een ander merk geprobeerd en een ander tuutje en daar heb ik ook een probleem mee. Misschien moet ik niet zo veel moeite doen om er iets uit te krijgen...
Begin ik ook te vermoeden. Wel mooi balen als je langer wil gaan lopen. Heb wel een heupding met fles maar da's maar 600cc.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Waterzakken en tuutje zijn dus duidelijk niet aan iedereen besteed.
Handig zo'n motortje die je helpt bij het lopen toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Begin ik ook te vermoeden. Wel mooi balen als je langer wil gaan lopen. Heb wel een heupding met fles maar da's maar 600cc.
Maar lukt t alleen niet als je ermee aan het rennen bent, of heb je het ook al geprobeerd als je stilstaat? Misschien als het stilstaand eenmaal lukt, dat het rennend ook beter gaat? Als je eenmaal door hebt hoe het moetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Begin ik ook te vermoeden. Wel mooi balen als je langer wil gaan lopen. Heb wel een heupding met fles maar da's maar 600cc.
Misschien eens proberen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar lukt t alleen niet als je ermee aan het rennen bent, of heb je het ook al geprobeerd als je stilstaat? Misschien als het stilstaand eenmaal lukt, dat het rennend ook beter gaat? Als je eenmaal door hebt hoe het moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:30 schreef Liesje68 het volgende:
@zouzomaarkunnen
Ik zeg maar wat...Bedankt, die zal ik ook mee nemen in mijn vergelijkingslijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan zo zijn, maar ik zou geen modellen meer kopen die al 5 jaar oud zijn. Die kunnen hun waarde hebben bewezen, maar zijn met de huidige techniek hopeloos achterhaald.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef Liesje68 het volgende:
@zouzomaarkunnen:
het is zeker de moeite waard om naar oudere Garmin modellen te kijken. Betaal je niet de volle mep voor een model wat zijn waarde al bewezen heeft.
Mijn held! Ik ga proberen hier een daar een wedstrijdje met je mee te pikken. Omwille van het in standhouden van onze vriendschap ga ik de gezamelijke trainingen met je skippen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Wolve, wil jij mij toevoegen aan Rotterdam?
Voor de liefhebbers, mijn langste duurlopen heb ik als volgt ingepland:
(..)
Alle overige weekenden zijn een wedstrijd of 20 km.
Heb even de app shop gecheckt, en hij is er al!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:01 schreef steffelonio het volgende:
Wat gps sporthortloge betreft: ik zit er aan te denken om de garmin220 te kopen. Is 190 euro (zonder hr-band, maar een band heb ik al. Link hier: https://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=521925). Maar zit te twijfelen tussen deze en Polar m400. Iemand tips/ervaringen? Welke zou jij kiezen(of andere)?
(PS Android appvoor m400 komt binnenkort)
Kijk eens bij http://www.dcrainmaker.com hij maakt wel mooie revieuws. Persoonlijk zou ik voor de polar gaan die is toch wel een stuk uitgebreider dan de m400. In vergelijking met de 220 is het wat lastiger dan met de 15.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:47 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Heb even de app shop gecheckt, en hij is er al!![]()
Dan ga ik nog even de garmin forerunner 15 en de polar m400 vergelijken, met voorkeur voor de polar!
Is polar flow net zo overzichtelijk als garmin connect?
met jouw snelheid ontloop je een lompe LARP met een zwaard nog wel, een kruisboog is echter een ander verhaal...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Maar ze hadden hele gevaarlijke zwaarden en pijl en bogen enzo.
Dat is nog eens wat anders dan roofvogels of hertjes. Enne, moet je nu aan je midlife-crisis beginnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks!![]()
Gister nog helemaal vergeten te melden dat ik tijdens mijn training een groep van 20 LARPers tegenkwam. Hier, gewoon in ErmeloWou eigenlijk al roepen, FIREBALLL!!! Maar ze hadden hele gevaarlijke zwaarden en pijl en bogen enzo.
Liepen vlak achter de hei, nog nooit gezien hier
Och, je kunt alles roepen wat je wilt, jij loopt toch harderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks!![]()
Gister nog helemaal vergeten te melden dat ik tijdens mijn training een groep van 20 LARPers tegenkwam. Hier, gewoon in ErmeloWou eigenlijk al roepen, FIREBALLL!!! Maar ze hadden hele gevaarlijke zwaarden en pijl en bogen enzo.
Liepen vlak achter de hei, nog nooit gezien hier
Iedereen nog een gezond en gelukkig 2015!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou precies mijn punt dusHet zou wel kunnen, als tempotraining, maar dan pak ik liever een 5km of 10km crossje of wedstrijdje mee om dat te doen.
Maar nog niemand zo'n soort training gedaan dus met heel veel korte intervallen op submaximaal tempo?
Schoenen met minder heeldrop maken het wel makkelijker om een midvoetlanding te maken, anders zit je hak eerder in de weg. Verder gewoon proberen om wat kortere pasjes te nemen, met 180 passen per minuut land je ook al sneller onder je lichaam, wat weer een midvoetlanding geeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:00 schreef Vork het volgende:
Ik ben wel een hakloper. Vroeger (heel lang geleden) toen ik nog sprintte op de atletiekbaan was alles op de voorvoet. De hak kwam amper op de grond. Ik merk dat ik bij een langzamer tempo en het hardlopen nu veel meer op de hakken land (net als met gewoon lopen). Het voelt wel een beetje remmend op een andere manier. Ik probeer dat wel eens aan te passen tijdens het lopen, maar dat voelt dan weer overdreven zwaar en onnatuurlijk aan.
Het zou wel kunnen helpen allicht met de blessuregevoeligheid die ik nu heb. Minder haklopen zou niet nadrlig zijn. Ik ga sowieso binnenkort maar eens op zoek naar nieuwe schoenen. Kan het zijn dat beter schoeisel mijn loopstijl een klein beetje de goede kant op duwt? Of hebben jullie daar andere ervaringen mee?
Wat is jouw hartslag allemaal aan het doen, of zitten er zoveel steile klimmetjes in die route? Hij vliegt echt alle kanten opquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:15 schreef Tarahumara het volgende:
Eerste meters van 2015 staan ook op de teller. Ging lekker na een paar dagen rust, al gaat het boven de 20 km nog steeds niet van harte. Ik hoop dat dit ooit beter gaat, bijvoorbeeld tijdens de 60 van Texel, zou fijn zijn, anders wordt het wel een erg lang rondje...
http://app.endomondo.com/workouts/453676876/11291298
Gefeliciteerd Jero!
Heb je ultra spire al geprobeerd....daar hoef je niet in te bijten tijdens het drinken. En het drinken loopt er makkelijk uit. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik heb er goed naar gekeken en bedacht dat t aan mij ligtOok een ander merk geprobeerd en een ander tuutje en daar heb ik ook een probleem mee. Misschien moet ik niet zo veel moeite doen om er iets uit te krijgen...
Misschien ging het moeizaam maar toch qua kilometertijden behoorlijk constant gelopenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:15 schreef Tarahumara het volgende:
Eerste meters van 2015 staan ook op de teller. Ging lekker na een paar dagen rust, al gaat het boven de 20 km nog steeds niet van harte. Ik hoop dat dit ooit beter gaat, bijvoorbeeld tijdens de 60 van Texel, zou fijn zijn, anders wordt het wel een erg lang rondje...
http://app.endomondo.com/workouts/453676876/11291298
Gefeliciteerd Jero!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu onder de warme douche!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
He he, lekker wezen hobbelen! Ik kom eindelijk weer op mijn conditie van een half jaar geleden, (pre warme temp en blessure).
Vandaag ook voor het eerst met een enkelversteviging gelopen, zo'n tube om de boel bij elkaar te houden. Dat heeft wel een goed effect volgens mij, geen pijntje gevoeld.
Super!Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu onder de warme douche!!beterschap!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:27 schreef E.T. het volgende:
Toch tight maar weer ingewisseld voor spijkerbroekkeelontsteking, koppijn, hoesten.. Volgens de neck-check geen probleem, maar die druilerige regen erbij lijkt me niet echt een geweldige combi.
De 10km schuift dus op naar dinsdag
Hier vanmorgen training gehad, kreeg t compliment dat ik lekker soepel liepEn dat terwijl ik mensen altijd soepel zie lopen en dat ik dan t idee heb dat t bij mij veel minder is. In ieder geval goede afwikkeling ed.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Jompel de jompel!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Wolve, wil jij mij toevoegen aan Rotterdam?
Voor de liefhebbers, mijn langste duurlopen heb ik als volgt ingepland:
4 jan 25 km (o.v.b. i.v.m. oproepdienst)
25 jan 25 km
6 feb (donderdag!) 30 km
15 feb 25 km
22 feb 30 km (o.v.b. i.v.m. oproepdienst)
15 maa 35 km
29 maa 25 km
Alle overige weekenden zijn een wedstrijd of 20 km. Mocht er een dag bij staan die past in het schema van een van jullie, dan kunnen we wellicht eens samen lopen. Bedenk wel dat mijn tempo eerder richting 6:30 dan richting 6:00 zal gaan. Dus de snellen hebben niks aan mij.
Hoeveel drink je dan tijdens zo'n afstand?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:52 schreef Happel het volgende:
Rondje van 20.8 km gedaan vanmorgen. Ging wel lekker soepel, al kreeg ik op een gegeven moment wel lichte krampjes in mijn rechterkuit. Neem aan dat zoiets te maken heeft met gebrek aan voedingsstoffen, dan wel vocht?
Niet. Heb gelopen op 1 banaan en een half flesje spa blauw dat ik vooraf had genuttigd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Hoeveel drink je dan tijdens zo'n afstand?
Dat is sowieso niet zo slim. Geen drinken mee tijdens een loopje van een uur of 2 (?) is al niet het beste voor je lichaam en je prestatievermogen, maar áls je dat dan doet moet je zorgen dat je in ieder geval van tevoren veel hebt gedronken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet. Heb gelopen op 1 banaan en een half flesje spa blauw dat ik vooraf had genuttigd.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:50 schreef Nanook24 het volgende:
Jero, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.![]()
Ik zou vandaag blaasontsteking technisch best weer een rondje kunnen lopen ware het niet dat ik misselijk ben van de antibiotica.Voorlopig maar even rustig aan en per dag bekijken hoe het gaat.
Die is wel te vinden op het net. Heb hem al eens gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh en Jero gefeliciteerd natuurlijk!
Ik heb ook de hardloopdocu's gevonden:
http://www.npodoc.nl/live/themaweken/2015/week-1.html
Helaas heb ik vanavond geen tijd om marathonboy te kijken, lijkt me de meest fascinerende. Hopelijk is het ook nog ergens terug te kijken.
Je hebt helemaal gelijk. Heb er al wel het een en ander over gelopen en moet er inderdaad een start mee maken. Zal voor mijn duurloop van volgende week wat gaan experimenteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet zo slim. Geen drinken mee tijdens een loopje van een uur of 2 (?) is al niet het beste voor je lichaam en je prestatievermogen, maar áls je dat dan doet moet je zorgen dat je in ieder geval van tevoren veel hebt gedronken.
Kramp kan ook komen als je wel genoeg vocht drinkt maar niet de juiste mineralen en het daardoor niet vasthoudt, dus ook met alleen water kan het fout gaan. Beste is dus om ook wat isotone sportdrank of gelletjes mee te nemen. Jij bent toch aan het trainen voor een marathon? Wel slim om je dan goed te verdiepen in wat voor opties er allemaal zijn qua brandstof onderweg en te testen wat voor jou het beste werkt. Voor het eerst met gelletjes op pad gaan tijdens je marathon is te laat..
Gohquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh en Jero gefeliciteerd natuurlijk!
Ik heb ook de hardloopdocu's gevonden:
Helaas heb ik vanavond geen tijd om marathonboy te kijken, lijkt me de meest fascinerende. Hopelijk is het ook nog ergens terug te kijken.
NPO doc gooit die dingen ook op het web erna. Kun je terugkijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Volgens mij doet NPO Doc dat:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:32 schreef xMissi het volgende:
Gefeliciteerd Jero![]()
Hier in mijn dorp lijkt ineens iedereen aan het hardlopen geslagen te zijn, zie er zoveel ineens..
En niet te combineren met onregelmatige diensten....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:40 schreef Guard het volgende:
Zwabber, waar begin je aan?
Weet je hoeveel je daarvoor moet trainen?
En al die trainingen gaan natuurlijk volkomen kut...
Succes en veel plezier, gaat helemaal goed komen!
En wellicht wel > 4 uur regen!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En niet te combineren met onregelmatige diensten....
Ik HAAT regenquote:
Dat is niet veel inderdaad. Ik heb voor mijn weekend loopjes van ca 10 km iets minder dan 500 ml isotone AA mee. (4 flesjes van 115 ml). Heb ik geen last van tijdens lopen. Soms drink ik alles, soms pas na het lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet. Heb gelopen op 1 banaan en een half flesje spa blauw dat ik vooraf had genuttigd.
Goede voornemens-lopers??quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:52 schreef xMissi het volgende:
[..]
@Trolley , jaa dat kan ook hoor. Maar na mijn idee liep er vorig jaar toch minder haha!
Baader-Meinhof fenomeen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:46 schreef trolley het volgende:
Er zal vast wel een mooi woord voor dit prachtige verschijnsel bedacht zijn door één of andere psycholoog, maar die moet ik je helaas onthouden
Bij de lokale hardloopwinkel of online.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Dat is niet veel inderdaad. Ik heb voor mijn weekend loopjes van ca 10 km iets minder dan 500 ml isotone AA mee. (4 flesjes van 115 ml). Heb ik geen last van tijdens lopen. Soms drink ik alles, soms pas na het lopen.
Kwestie van uitproberen.
Gelletjes nog nooit geprobeerd.
LT: waar koop je gels?
En dat dan met zijn postuur....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En niet te combineren met onregelmatige diensten....
Tesla'squote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Baader-Meinhof fenomeen.
Ik had dat met Tesla's. Opeens zag ik ze óveral.
Voor wat voor afstanden zijn gels nodig/aan te raden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij de lokale hardloopwinkel of online.
Eerst wat verschillende merken en smaken proberen, voordat je dozen koopt van het spul
http://www.run2day.nl/voeding-tijdens-hardlopenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Voor wat voor afstanden zijn gels nodig/aan te raden?
Dat is persoonlijk, zelf heb ik ze zeker niet nodig tot een HM.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Voor wat voor afstanden zijn gels nodig/aan te raden?
Hoogstens een kwartaalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Zwabber: het hele forum lijkt zich op te maken voor een jaartje leedvermaak...succes
Daar dacht ik dus ook al aan ja! Nouja zijn genoeg plekken waar ik kan lopen, en anders kan ik ook nog gewoon ergens anders heen rijden dat is geen probleem. Nog 1 week en 2 dagen en dan eindelijk trainenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Goede voornemens-lopers??
Misschien over een paar weken al wat rustiger. Na blue monday.
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Baader-Meinhof fenomeen.
Ik had dat met Tesla's. Opeens zag ik ze óveral.
Thanks!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.run2day.nl/voeding-tijdens-hardlopen
waarom zou je ergens anders heen moeten gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:02 schreef xMissi het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook al aan ja! Nouja zijn genoeg plekken waar ik kan lopen, en anders kan ik ook nog gewoon ergens anders heen rijden dat is geen probleem. Nog 1 week en 2 dagen en dan eindelijk trainenAl geloof ik ook dat het dan misschien wel tegenvalt in het begin. Maar komt goed hoor!
Eeh nou hoeft niet persee. Maar verandering van locatie is ook wel een keer leuk. Zo groot dorp woon ik nu ook weer niet...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zou je ergens anders heen moeten gaan
Omdat dat leuk isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zou je ergens anders heen moeten gaan
Moet niet zo een probleem zijn toch? Natuurlijk is het niet ideaal, maar mogelijk is het altijd.quote:
Inderdaad! That's the spirit. ^0^quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet niet zo een probleem zijn toch? Natuurlijk is het niet ideaal, maar mogelijk is het altijd.
Ik neem tot 15KM niets mee. Pas bij 15+ afstanden neem ik wat te drinken mee en eventueel 1 gel. Boven de 20KM gaan er iets meer gels mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Dat is niet veel inderdaad. Ik heb voor mijn weekend loopjes van ca 10 km iets minder dan 500 ml isotone AA mee. (4 flesjes van 115 ml). Heb ik geen last van tijdens lopen. Soms drink ik alles, soms pas na het lopen.
Kwestie van uitproberen.
Gelletjes nog nooit geprobeerd.
LT: waar koop je gels?
Nee hoor! We plagen hem met zijn voorliefde voor mopperenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Zwabber: het hele forum lijkt zich op te maken voor een jaartje leedvermaak...succes
Ik neem water mee vanaf 10, meestal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem tot 15KM niets mee. Pas bij 15+ afstanden neem ik wat te drinken mee en eventueel 1 gel. Boven de 20KM gaan er iets meer gels mee.
Ligt misschien ook aan het weer en het tempo. Vanmorgen had ik persoonlijk niks anders nodig dan de 2 pannenkoeken voor het vertrek en een paar glazen water.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem tot 15KM niets mee. Pas bij 15+ afstanden neem ik wat te drinken mee en eventueel 1 gel. Boven de 20KM gaan er iets meer gels mee.
Ja, boek is interessant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Angel-A het volgende:
Kan iemand me vertellen of 'het Duurloopmisverstand' van Klaas Lok een beetje interessant boek is? Is zijn methode ook toe te passen als je in je eentje traint, niet op een atletiekbaan?
En over water en voeding: ik moet daar iets mee. Ik drink sowieso heel weinig, ik heb bijna nooit dorst, ik eet niet genoeg als ik veel train, d.w.z. net zoveel als anders. Ik heb daar wel last van, ineens is mijn energie op na een km of 12 tot 15. Alleen als het stikwarm is neem ik een beetje water mee. Nu de langere loopjes er weer aankomen (CPC) moet ik toch een soort van voorraad mee gaan nemen.
2 pannenkoeken heb ik alleen genomen voor de marathon. Normaal loop ik op een cracotte.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan het weer en het tempo. Vanmorgen had ik persoonlijk niks anders nodig dan de 2 pannenkoeken voor het vertrek en een paar glazen water.
ik heb veel aan het boek gehad, icm met sportfysio. Hij hielp mij op weg om van duurloop naar meer interval te gaan. Na een paar weken was ik al sneller. Pas wel op, je gaat al snel veel te snel en dat gaat ten koste van je lichaam. Houd je echt aan de tijden van het schema in hoofdstuk 10, hoe langzaam je het ook vindt gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Angel-A het volgende:
Kan iemand me vertellen of 'het Duurloopmisverstand' van Klaas Lok een beetje interessant boek is? Is zijn methode ook toe te passen als je in je eentje traint, niet op een atletiekbaan?
En over water en voeding: ik moet daar iets mee. Ik drink sowieso heel weinig, ik heb bijna nooit dorst, ik eet niet genoeg als ik veel train, d.w.z. net zoveel als anders. Ik heb daar wel last van, ineens is mijn energie op na een km of 12 tot 15. Alleen als het stikwarm is neem ik een beetje water mee. Nu de langere loopjes er weer aankomen (CPC) moet ik toch een soort van voorraad mee gaan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |