Kun je niet alleen het tuutje vervangen Liesje? Dat scheelt toch weer de aanschaf van een hele nieuwe zak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Liesje68 het volgende:
Iemand al een tip over een zak met tuut waar je heeel makkelijk wat uit krijgt?
Mag ik erbij bij de Marathon Via Belgica?quote:
Ik heb er goed naar gekeken en bedacht dat t aan mij ligtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Kun je niet alleen het tuutje vervangen Liesje? Dat scheelt toch weer de aanschaf van een hele nieuwe zak.
Of misschien eens langs bij de winkel waar je hem gekocht hebt en daar je verhaal doen misschien is het wel een fabrieksfout o.i.d.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik heb er goed naar gekeken en bedacht dat t aan mij ligtOok een ander merk geprobeerd en een ander tuutje en daar heb ik ook een probleem mee. Misschien moet ik niet zo veel moeite doen om er iets uit te krijgen...
Begin ik ook te vermoeden. Wel mooi balen als je langer wil gaan lopen. Heb wel een heupding met fles maar da's maar 600cc.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Waterzakken en tuutje zijn dus duidelijk niet aan iedereen besteed.
Handig zo'n motortje die je helpt bij het lopen toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Begin ik ook te vermoeden. Wel mooi balen als je langer wil gaan lopen. Heb wel een heupding met fles maar da's maar 600cc.
Maar lukt t alleen niet als je ermee aan het rennen bent, of heb je het ook al geprobeerd als je stilstaat? Misschien als het stilstaand eenmaal lukt, dat het rennend ook beter gaat? Als je eenmaal door hebt hoe het moetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Begin ik ook te vermoeden. Wel mooi balen als je langer wil gaan lopen. Heb wel een heupding met fles maar da's maar 600cc.
Misschien eens proberen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar lukt t alleen niet als je ermee aan het rennen bent, of heb je het ook al geprobeerd als je stilstaat? Misschien als het stilstaand eenmaal lukt, dat het rennend ook beter gaat? Als je eenmaal door hebt hoe het moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:30 schreef Liesje68 het volgende:
@zouzomaarkunnen
Ik zeg maar wat...Bedankt, die zal ik ook mee nemen in mijn vergelijkingslijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan zo zijn, maar ik zou geen modellen meer kopen die al 5 jaar oud zijn. Die kunnen hun waarde hebben bewezen, maar zijn met de huidige techniek hopeloos achterhaald.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef Liesje68 het volgende:
@zouzomaarkunnen:
het is zeker de moeite waard om naar oudere Garmin modellen te kijken. Betaal je niet de volle mep voor een model wat zijn waarde al bewezen heeft.
Mijn held! Ik ga proberen hier een daar een wedstrijdje met je mee te pikken. Omwille van het in standhouden van onze vriendschap ga ik de gezamelijke trainingen met je skippen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Wolve, wil jij mij toevoegen aan Rotterdam?
Voor de liefhebbers, mijn langste duurlopen heb ik als volgt ingepland:
(..)
Alle overige weekenden zijn een wedstrijd of 20 km.
Heb even de app shop gecheckt, en hij is er al!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:01 schreef steffelonio het volgende:
Wat gps sporthortloge betreft: ik zit er aan te denken om de garmin220 te kopen. Is 190 euro (zonder hr-band, maar een band heb ik al. Link hier: https://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=521925). Maar zit te twijfelen tussen deze en Polar m400. Iemand tips/ervaringen? Welke zou jij kiezen(of andere)?
(PS Android appvoor m400 komt binnenkort)
Kijk eens bij http://www.dcrainmaker.com hij maakt wel mooie revieuws. Persoonlijk zou ik voor de polar gaan die is toch wel een stuk uitgebreider dan de m400. In vergelijking met de 220 is het wat lastiger dan met de 15.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:47 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Heb even de app shop gecheckt, en hij is er al!![]()
Dan ga ik nog even de garmin forerunner 15 en de polar m400 vergelijken, met voorkeur voor de polar!
Is polar flow net zo overzichtelijk als garmin connect?
met jouw snelheid ontloop je een lompe LARP met een zwaard nog wel, een kruisboog is echter een ander verhaal...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Maar ze hadden hele gevaarlijke zwaarden en pijl en bogen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |