abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:34:15 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148298720
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zonnebloemstraat gordelweg dan richting gamma, daar ergens keren en weer terug

@RD: docu's komen sowieso op de website van NPO doc, als ze er niet al op staan. Ik HOU van die website & zender O+
pi_148298898
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

in Trail Runner staat nog een goed artikel over "The Redden kids" ;)
Ik heb het even gegoogled. Die kids lopen vrijwillig. Het jongetje in de docu in mijn ogen op een gegeven moment echt niet meer.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148299309
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
Driekwart tight met Herzog tubes voldoet trouwens ook als lange tight :P
Ik heb tot nu toe nog geen tubes met korte of driekwart tight durven combineren. Ik geef niet veel om mode, maar volgens mij gaat dat er bij mij uitzien alsof ik een hardloopjosti ben.
Maar ik heb dan ook knalrode tubes.

Zwabber, iedereen heeft het volste vertrouwen in je. Voel je de druk al? :P
pi_148299603
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe nog geen tubes met korte of driekwart tight durven combineren. Ik geef niet veel om mode, maar volgens mij gaat dat er bij mij uitzien alsof ik een hardloopjosti ben.
Ik heb witte staat ook heel charmant :+

Voorlopig zweer ik, beroepskoukleum als ik ben, bij mijn winter tights.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148299732
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:

Zwabber, iedereen heeft het volste vertrouwen in je. Voel je de druk al? :P
Absoluut niet, het gaat zeker weten kut.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:55:27 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148299838
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Absoluut niet, het gaat zeker weten kut.
ik dacht even, na het lezen over je marathonplannen, "die Zwabber is zichzelf niet meer" .....daarom bedankt voor de opluchtende post!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_148300287
Bij een willekeurig aangekondigd evenement denken dat het om een nieuwe hardloopwedstrijd is ... Wat een teleurstelling als blijkt dat het om een hardstyledancefeest gaat. -O-
Wie geeft zo'n feest dan ook de naam Beat the Bridge.
pi_148300344
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik heb witte staat ook heel charmant :+

Voorlopig zweer ik, beroepskoukleum als ik ben, bij mijn winter tights.
Ik ga thuis eerst maar eens even proefverkleden. En anders heb ik nog wel zwarte compressiekousen, maar die schuren iets in mijn achillespees. :{
pi_148301274
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als het nou niet lukt gil dan even dan kan ik misschien wel wat regelen als de docu's online te vinden zijn.

Die van vanavond heb ik al eens gezien en vond ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Wat xMissi al zegt, de reinste kindermishandeling is het.
+1

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:

Lekker belangrijk...wat anderen denken.
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 23:31:39 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_148301463
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:
Bij een willekeurig aangekondigd evenement denken dat het om een nieuwe hardloopwedstrijd is ... Wat een teleurstelling als blijkt dat het om een hardstyledancefeest gaat. -O-
Wie geeft zo'n feest dan ook de naam Beat the Bridge.
Arnhem!! Feest onder de John Frost Brug!! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148302351
Van harte gefeliciteerd JeroNimo!

Vandaag een goed begin van het hardloopjaar 2015. Was door de wind en het psychologische aspect (2 rondjes) wel zwaar, maar heb m'n tijd op de 10km flink verbeterd.

Helaas deed m'n horloge er vrij lang over om satellieten te vinden en daarom heeft hij eerste stuk gemist. Weet iemand hoe ik het aan kan passen naar 10km, maar wel zodat ik mijn pr's in endomondo op de andere afstanden behoud?

http://app.endomondo.com/workouts/454013404/5539573
pi_148302684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
@mossel: tof, lijkt me leuk om samen te lopen. Maar die dag kan ik dus wel opgeroepen worden.
Ja, dan loop ik alleen, zoals nu ook al het plan is. Als we samen kunnen lopen, lijkt me dat leuk. En als je wordt opgeroepen, is dat jammer, maar red ik het in mijn eentje ook wel weer.
En als LT op 6.30 wil meehobbelen, vind ik dat ook gezellig.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_148305852
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Serinde het volgende:
[..]

Lekker belangrijk...wat anderen denken.
Dat boeit me dan ook niet. Als ik me daar iets van aantrok had ik geen leven meer.
Ik vind het zelf een gekke combi (dat zeg ík, die gerust neongeel met zwart, oranje, rood en paars combineert).

Mijn hardloopjaar moet nog beginnen. Morgen ga ik weer serieus aan de slag en weer frequenter lopen en even vanaf 5 opbouwen. Of 10, als het lekker gaat, maar dat betwijfel ik. Afgelopen week bloed gegeven en waar ik voorheen juist lekkerder liep na het doneren, heb ik nu twee dagen voornamelijk geslapen.
pi_148307529
quote:
@L_T: ook tof, maar is 6:30 niet veel te langzaam voor jou? Of ga je hinkelen? Ik weet nog niet waar ik ga lopen, meestal loop ik in Haaglanden, Rijnmond of Zoetermeer).
:@ Qua tempo lijkt mij dat wel top. Alleen loop ik zelf max 15~20 km (~2-16 februari bij voorkeur)

Mocht interesse hebben om een keer zoiets te lopen, laat maar weten. Ben vrij flexibel mbt je wisseldiensten

Vandaag ook de oliebollencross gelopen, en damn weer erin getrapt.... Ik ben niet gemaakt voor dit soort wedstrijdjes, maar ze zijn zo leuk. Heuvels, zand, aarde, boomwortels, duinen. Die rondjes helpen ook niet, halverwege de 3de begon het pas leuk te worden voor de rest was het pijnlijk allemaal. Gelukkig was er veel support die de op de been hield. En de tussentijden vielen ook niet eens tegen, uiteindelijk nog vrij steady gelopen zelfs. Uiteindelijk 3 min sneller van vorig jaar. Maar wel nog steeds laatste in mijn categorie :X Volgend jaar laat ik er minstens 1 achter me! :Y

http://app.endomondo.com/workouts/453890973/17664187

Net voor het 2de rondje begon werd ik nog voorbij geracet door MrB ^O^ en Yur niet gespot (heeft die wel gelopen?)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 4 januari 2015 @ 08:24:56 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148309193
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Voccar het volgende:
Van harte gefeliciteerd JeroNimo!

Vandaag een goed begin van het hardloopjaar 2015. Was door de wind en het psychologische aspect (2 rondjes) wel zwaar, maar heb m'n tijd op de 10km flink verbeterd.

Helaas deed m'n horloge er vrij lang over om satellieten te vinden en daarom heeft hij eerste stuk gemist. Weet iemand hoe ik het aan kan passen naar 10km, maar wel zodat ik mijn pr's in endomondo op de andere afstanden behoud?

http://app.endomondo.com/workouts/454013404/5539573
wat voor horloge heb je. Van Garmin is er een programma. Basecamp waarmee je gpx bestanden kunt aanpassen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148309404
Over mijn trainingsidee, dit vond ik op de website van het duurloopmisverstand als tip om meer progressie te boeken:

3. Verander je lange duurloop en loop ‘m zoals Emile Zatopek deed: 400 meter (of korter) ontspannen, matig snel, daarna 400 meter langzaam. (Handiger om dit op tijd te doen: 1 min matig snel - 3 min rustig.)

Dus ga het gewoon proberen denk ik :P Misschien is 800m logischer maar ik vind 400m juist lekkerder, voordat je er ook maar enigszins moe van kan worden is het alweer terug naar basistempo.

Ik was trouwens een beetje vergeten dat ik half januari een week op wintersport ga :o Nog even kijken hoe ik dat ga doen met de voorbereiding voor Schoorl en MWM dan, die cross op 25 januari gaat sowieso denk ik niet lukken aangezien we op zaterdag terugrijden uit Frankrijk... helaas, kan ik mijn eerste podiumplek niet verdedigen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148309435
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie op de kalender dat ik best in Maart 14 km op Spa-Francorchamps kan rennen :o
Alleen een 10K wedstrijd de week ervoor staan, maar ik zou er gewoon van kunnen gaan genieten natuurlijk.. :9
10km ben je best snel van hersteld meestal :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148309546
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb eigenlijk een tight aan bij de kombinatie van LDL, harde wind en regen
Oftewel Nederland :P

Ik heb trouwens geen idee of ik winter of zomertights heb, ertussenin denk ik :P
En ik was de lange tights zeker niet elke keer dat ik ze aan heb gehad, dan slijt het als een gek. Zweet komt toch voornamelijk uit mijn oksels :P
pi_148309591
quote:

@L_T: ook tof, maar is 6:30 niet veel te langzaam voor jou? Of ga je hinkelen? Ik weet nog niet waar ik ga lopen, meestal loop ik in Haaglanden, Rijnmond of Zoetermeer).

Nee hoor! Ik begon mijn marathontraining ook op dat tempo! Ben inmiddels wel iets sneller geworden maar het kan heul geen kwaad om de LDL's ietsje langzamer te lopen, té langzaam kan niet toch? Maar tegen die tijd maar eens kijken dan of het haalbaar is!
Nu stop ik mijn soliloquy ;)
  zondag 4 januari 2015 @ 09:42:18 #295
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148309625
Haha goedemorgen LT!
Ik zal je ff onderbreken dan. Kan je zo weer verder.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 4 januari 2015 @ 09:42:28 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148309627
Ik was lage temperaturen nog vergeten L_T ;)
Ik draag alleen een tight als veiligheid wanneer ik een paar uur alleen door de buitenste buitengebieden zwerf en er bij kramp of onderkoeling niet meteen iemand in de buurt is.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 4 januari 2015 @ 10:09:39 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148309894
Ik zit aan het ontbijt, zo 's 14km hobbelen in de Genneper Parken :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 4 januari 2015 @ 10:09:52 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148309898
dicht!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')