Thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zonnebloemstraat gordelweg dan richting gamma, daar ergens keren en weer terug
Ik heb het even gegoogled. Die kids lopen vrijwillig. Het jongetje in de docu in mijn ogen op een gegeven moment echt niet meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in Trail Runner staat nog een goed artikel over "The Redden kids"
Ik heb tot nu toe nog geen tubes met korte of driekwart tight durven combineren. Ik geef niet veel om mode, maar volgens mij gaat dat er bij mij uitzien alsof ik een hardloopjosti ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
Driekwart tight met Herzog tubes voldoet trouwens ook als lange tight
Ik heb witte staat ook heel charmantquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog geen tubes met korte of driekwart tight durven combineren. Ik geef niet veel om mode, maar volgens mij gaat dat er bij mij uitzien alsof ik een hardloopjosti ben.
Maar ik heb dan ook knalrode tubes.
Absoluut niet, het gaat zeker weten kut.quote:[b]Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:
Zwabber, iedereen heeft het volste vertrouwen in je. Voel je de druk al?![]()
ik dacht even, na het lezen over je marathonplannen, "die Zwabber is zichzelf niet meer" .....daarom bedankt voor de opluchtende post!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Absoluut niet, het gaat zeker weten kut.
Ik ga thuis eerst maar eens even proefverkleden. En anders heb ik nog wel zwarte compressiekousen, maar die schuren iets in mijn achillespees.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb witte staat ook heel charmant
Voorlopig zweer ik, beroepskoukleum als ik ben, bij mijn winter tights.
+1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als het nou niet lukt gil dan even dan kan ik misschien wel wat regelen als de docu's online te vinden zijn.
Die van vanavond heb ik al eens gezien en vond ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Wat xMissi al zegt, de reinste kindermishandeling is het.
Lekker belangrijk...wat anderen denken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen tubes met korte of driekwart tight durven combineren. Ik geef niet veel om mode, maar volgens mij gaat dat er bij mij uitzien alsof ik een hardloopjosti ben.
Maar ik heb dan ook knalrode tubes.
Arnhem!! Feest onder de John Frost Brug!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:
Bij een willekeurig aangekondigd evenement denken dat het om een nieuwe hardloopwedstrijd is ... Wat een teleurstelling als blijkt dat het om een hardstyledancefeest gaat.![]()
Wie geeft zo'n feest dan ook de naam Beat the Bridge.
Ja, dan loop ik alleen, zoals nu ook al het plan is. Als we samen kunnen lopen, lijkt me dat leuk. En als je wordt opgeroepen, is dat jammer, maar red ik het in mijn eentje ook wel weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
@mossel: tof, lijkt me leuk om samen te lopen. Maar die dag kan ik dus wel opgeroepen worden.
Dat boeit me dan ook niet. Als ik me daar iets van aantrok had ik geen leven meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
Lekker belangrijk...wat anderen denken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
@L_T: ook tof, maar is 6:30 niet veel te langzaam voor jou? Of ga je hinkelen? Ik weet nog niet waar ik ga lopen, meestal loop ik in Haaglanden, Rijnmond of Zoetermeer).
wat voor horloge heb je. Van Garmin is er een programma. Basecamp waarmee je gpx bestanden kunt aanpassen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Voccar het volgende:
Van harte gefeliciteerd JeroNimo!
Vandaag een goed begin van het hardloopjaar 2015. Was door de wind en het psychologische aspect (2 rondjes) wel zwaar, maar heb m'n tijd op de 10km flink verbeterd.
Helaas deed m'n horloge er vrij lang over om satellieten te vinden en daarom heeft hij eerste stuk gemist. Weet iemand hoe ik het aan kan passen naar 10km, maar wel zodat ik mijn pr's in endomondo op de andere afstanden behoud?
http://app.endomondo.com/workouts/454013404/5539573
10km ben je best snel van hersteld meestalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie op de kalender dat ik best in Maart 14 km op Spa-Francorchamps kan rennen![]()
Alleen een 10K wedstrijd de week ervoor staan, maar ik zou er gewoon van kunnen gaan genieten natuurlijk..
Oftewel Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb eigenlijk een tight aan bij de kombinatie van LDL, harde wind en regen
Nee hoor! Ik begon mijn marathontraining ook op dat tempo! Ben inmiddels wel iets sneller geworden maar het kan heul geen kwaad om de LDL's ietsje langzamer te lopen, té langzaam kan niet toch? Maar tegen die tijd maar eens kijken dan of het haalbaar is!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
@L_T: ook tof, maar is 6:30 niet veel te langzaam voor jou? Of ga je hinkelen? Ik weet nog niet waar ik ga lopen, meestal loop ik in Haaglanden, Rijnmond of Zoetermeer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |