quote:
Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef Corniel het volgende:[..]
Mijn held! Ik ga proberen hier een daar een wedstrijdje met je mee te pikken. Omwille van het in standhouden van onze vriendschap ga ik de gezamelijke trainingen met je skippen.

18 januari de Rokkeveense Dekkerloop. Waarschijnlijk de 10 km dit jaar.
quote:
Ik heb hier trouwens een cammelbag liggen. Die mag je wel een keertje proberen om te kijken of je het wat vindt.
Die kamelenbak wil ik zeker een keertje uitproberen!
quote:
Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef Murmeli het volgende:Zwabber is uit de M-kast

Als ik weer lekker loop loop ik graag eens een deel ve route met je mee. Keertje kijken of je ergens een bus/tramlijn kruist

Het zou zomaar kunnen dat ik een keer richting Zestienhoven ga lopen.
Overigens stond 12 april 2015 al jaren in mijn agenda (al gebruik ik sinds de millenniumwisseling geen agenda meer, nee ook geen outlook o.i.d.). Deze zomer heb ik zelfs mijn verlofwensen (dat moet altijd ruim van tevoren aangevraagd worden bij mij) er al op afgestemd en half oktober ingeschreven. Niet dat dat verder iets zegt, er moet nog een hoop werk verzet worden en mijn ziekte tijdens de feestdagen heeft wel veel twijfels doen ontstaan. Daar tegenover staat veel vertrouwen door de Meijendelloop. Die ging echt heel goed.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2015 12:33 schreef Quoi het volgende:Zwabber die de marathon gaat lopen! Dacht ik toch echt dat dat niet waar was...
Ik ga je met plezier volgen Zwab

Het is ook nog niet waar. Het moet nog gebeuren...
quote:
Op zaterdag 3 januari 2015 12:40 schreef Guard het volgende:Zwabber, waar begin je aan?
Weet je hoeveel je daarvoor moet trainen?
En al die trainingen gaan natuurlijk volkomen kut...

Succes en veel plezier, gaat helemaal goed komen!
Ja, ik weet hoeveel ik daarvoor moet trainen. Maar dat is het probleem niet. Afgelopen jaar liep ik in totaal dik 1500 km, meer dan de meesten van hier. Het vertaalt zich alleen niet in betere prestaties dan die van de luie honden hier (die bij het eerste de beste pijntje niet weten hoe snel ze komen melden dat ze nu toch echt beter even een paar dagen/weken/eeuwen rust kunnen nemen).
Uiteraard gaan vrijwel alle trainingen kut. Gelukkig heb ik die ene goede dag nog niet gehad dit jaar, hopelijk 12 april.
quote:
Zwabber is nog nooit bezweken onder peer pressure. Daarom ook nooit gerookt of zelfs maar aangeschoten geweest. Dus het moet haast wel de tweede reden zijn. Gelukkig hou jij mij nederig, want het loopt makkelijker in schoenen dan ernaast.
quote:
Is het ook niet. Maar ik heb dus verlof aangevraagd rondom de marathon om enigszins uit het onregelmatige ritme te zijn (al liep ik de Meijendelloop na een serie nachten). Verder is mijn schema volledig rondom mijn dienstrooster gepland.
quote:
Als dat zou kunnen! Voor hetzelfde geld is het die dag meer dan 20 graden met helse zonneschijn. Dan kan ik niet eens starten en moet ik het doen met de herinnering aan al die klote trainingen.
quote:
Leg uit. Ik ben langer dan jij en mijn BMI is 22,5.
quote:
Een jaar? Leed zal het zeker worden. Vermaak alleen voor jullie.
quote:
Maar ik haak zelden of nooit af met lopen, ook niet als het kutweer is. Daar gaat het om. Miepen. maar óók lopen.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Angel-A het volgende:Kan iemand me vertellen of 'het Duurloopmisverstand' van Klaas Lok een beetje interessant boek is? Is zijn methode ook toe te passen als je in je eentje traint, niet op een atletiekbaan?
Ik pas het nu al 1,5 jaar toe. Niet letterlijk, maar wel grotendeels. Het is een fijne trainingsbenadering. Ik loop nooit op een atletiekbaan en bijna altijd in mijn eentje.
Over voeding: ik heb voorafgaand aan de Meijendelloop nooit eten en drinken meegenomen. Tijdens de Meijendelloop loop zelf een half bekertje koud water, een nog halver bekertje koude sportdrank en één gel. Dat is bij elkaar nog geen 300 ml geweest.
Dat was niet verstandig, want vermoedelijk nierstenen en blaasgruis tot gevolg. Of een blaasontsteking. Nog steeds niet duidelijk. Morgen ga ik 25 km doen met een bidon water en gedroogde cranberries (wilde eigenlijk rozijnen, maar die had de lidl niet).
@mossel: tof, lijkt me leuk om samen te lopen. Maar die dag kan ik dus wel opgeroepen worden.
@L_T: ook tof, maar is 6:30 niet veel te langzaam voor jou? Of ga je hinkelen? Ik weet nog niet waar ik ga lopen, meestal loop ik in Haaglanden, Rijnmond of Zoetermeer).
@Hinder:

(En niet eens opgedragen!)