Als het lukt he, er zijn veel uitzendingen waar ik vanuit Nieuw-Zeeland geen toegang tot hebquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef xMissi het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk ook, ze zouden het ook gewoon op npo 3 kunnen uitzenden ofzo idd. Maar je kunt zoals RD ook al ging doen op uitzending gemist terugkijken toch? Al is dat wel minder fijn kijken dan een tv vind ik ...
Marathon in 4 maandenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Volgens mij doet NPO Doc dat:
http://www.npodoc.nl/live/themaweken/2015/week-1.html
Maar ik bent niet degene die zijn snelheid (al dan niet terecht) aan zijn lengte probeert toe te schrijven...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Leg uit. Ik ben langer dan jij en mijn BMI is 22,5.
2 jaar alweer? Lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:15 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar ik bent niet degene die zijn snelheid (al dan niet terecht) aan zijn lengte probeert toe te schrijven...
Verder denk ik dat die marathon je gaat lukken. Je traint inderdaad een stuk serieuzer en fanatieker dan velen van ons (mijzelf geïncludeerd). Ik ben er zelfs niet gerust op dat je mijn tijd van 2 jaar geleden niet gaat verpulveren...
Nee man, onze man-met-veel-te-hoog-iq kan niet tellenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
2 jaar alweer? Lijkt mij niet.
2013 was dat. En het is nu 2015.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
2 jaar alweer? Lijkt mij niet.
Aan een hoog IQ heb je vrij weinig in deze wereld. Het gaat om sociale, communicatieve en creatieve vaardigheden. De rest is voorgekauwde kennis.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee man, onze man-met-veel-te-hoog-iq kan niet tellen
Een marathon ís ook iets serieus. Bovendien ben ik een ernstige man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:22 schreef Murmeli het volgende:
@zwabber: je reageert weer veel te serieus
Mbt je eerste alinea: daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Aan een hoog IQ heb je vrij weinig in deze wereld. Het gaat om sociale, communicatieve en creatieve vaardigheden. De rest is voorgekauwde kennis.
[..]
Een marathon ís ook iets serieus. Bovendien ben ik een ernstige man.
Achteraf zeggen dat iets niet serieus bedoeld was is 9 van de 10x een schijnbeweging. Jij was serieus, dus je krijgt een serieus antwoord. Sowieso moet je als vrouw niet proberen grappig te doen. Gewoon ontbijt op bed brengen aan je vent en af en toe hysterisch doen. Zo zit de evolutie in elkaar. Capisce?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef Murmeli het volgende:
Mbt je 2e alinea: je moet het niet serieuzer maken dan het ismaar als je een ernstige man bent kan je waarschijnlijk niet anders
Uhm. Tsja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Achteraf zeggen dat iets niet serieus bedoeld was is 9 van de 10x een schijnbeweging. Jij was serieus, dus je krijgt een serieus antwoord. Sowieso moet je als vrouw niet proberen grappig te doen. Gewoon ontbijt op bed brengen aan je vent en af en toe hysterisch doen. Zo zit de evolutie in elkaar. Capisce?
deze vrouw begrijpt hardlopenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mbt je 2e alinea: je moet het niet serieuzer maken dan het is![]()
Whut? Ik ga even googlen! Lijkt me wel watquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhm. Tsja.
Laat ik hier maar niet serieus op ingaan.
Enfin, hardlopen. Morgen de wereldberoemde halve maatje prestatieloop, een schitterende route van zo'n 4,9 km door de mooiste stukken van Rotterdam
Ik hoop dat ik er wat van kan bakken
"wereldberoemd" en "ik ga even googlen" ......quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whut? Ik ga even googlen! Lijkt me wel wat
Gezelli! Inschrijven tot 10 uur morgenvroeg. Of ik moet nu nog ff voor je naar de kroeg rennen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze vrouw begrijpt hardlopen
Als het nou niet lukt gil dan even dan kan ik misschien wel wat regelen als de docu's online te vinden zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hopen dat ik hem straks op uitzending gemist of zo kan kijken want dat lukt niet altijd
https://www.facebook.com/events/1575305679367009/quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe loopt het parcours dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezelli! Inschrijven tot 10 uur morgenvroeg. Of ik moet nu nog ff voor je naar de kroeg rennen.
De route is dus overigens alles behalve mooi, maar het is wel leuk.
En het geld gaat weer naar de roparun.
Ik snap jou niet, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
"wereldberoemd" en "ik ga even googlen" ......
in Trail Runner staat nog een goed artikel over "The Redden kids"quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als het nou niet lukt gil dan even dan kan ik misschien wel wat regelen als de docu's online te vinden zijn.
Die van vanavond heb ik al eens gezien en vond ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Wat xMissi al zegt, de reinste kindermishandeling is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |