KLF heeft ook weinig met de Zweedse formulepop te maken. Ze hebben alleen ooit een boek geschreven waar die formule in werd ontleed en waar een handleiding was gemaakt hoe je zo'n hit zou kunnen produceren.quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat zou weleens zo geweest kunnen zijn, KLF had britse producers trouwens. Dus daarna ging de sound al vrij snel naar zweden.
Kane had ook ff bij Max Martins moeten aankloppen.
Mooi weetjequote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
KLF heeft ook weinig met de Zweedse formulepop te maken. Ze hebben alleen ooit een boek geschreven waar die formule in werd ontleed en waar een handleiding was gemaakt hoe je zo'n hit zou kunnen produceren.
Kijk eensquote:Op maandag 29 december 2014 20:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mooi weetje
Ligt dat ergens in 't publieke domein?
Vast wel een versie ergens vandaan te halen....quote:Op maandag 29 december 2014 20:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mooi weetje
Ligt dat ergens in 't publieke domein?
KLF was gewoon een "producer" project die dat project opbliezen toen het populair was. Vond het wel vrij briljant...op een of andere manier.quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat zou weleens zo geweest kunnen zijn, KLF had britse producers trouwens. Dus daarna ging de sound al vrij snel naar zweden.
Kane had ook ff bij Max Martins moeten aankloppen.
KLF is me altijd een beetje gepasseerd omdat ik een jaar of 7 of 8 was. Ik luisterde toen voornamelijk de platencollectie van mn pa en zelden tot nooit naar de radio.quote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kijk eens
http://freshonthenet.co.uk/the-manual-by-the-klf/
Het werd je wel behoorlijk door je strot gedrukt op de radio etc. (zoals zoveel), daar heb ik wel een hekel aan. En op veel plekken heb je daar geen invloed op..quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef spierbal het volgende:
Als je het niet leuk vond had je er niet naar moeten luisterenMaar dat deden ze wel, dus er zal wel wat anders achter die gedachte zitten.
helemaal mee eens. en het is ook nog eens zo dat de meeste mensen die heel hard roepen dat het allemaal slecht is waarschijnlijk een stuk minder muzikaal getalenteerd zijn dan degene waarop ze zoveel kritiek hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:39 schreef spierbal het volgende:
Ach er zijn mensen die het leuk vinden, en er zijn mensen die het niet leuk vinden. De meerderheid van de niet leuk vindende mensen zijn altijd groot. Op uitzonderingen na, die echt de muziek hebben verlegd of waarvan hun werken als studiemateriaal wordt gebruikt.
Maar om nou je mening te laten weten dat je het zo kut vond is vrij triest. Als je het niet leuk vond had je er niet naar moeten luisterenMaar dat deden ze wel, dus er zal wel wat anders achter die gedachte zitten.
Mag je alleen maar kritiek op iets hebben als je hetzelfde beroep hebt en dat beter uitvoert dan degene waar je kritiek op hebt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
helemaal mee eens. en het is ook nog eens zo dat de meeste mensen die heel hard roepen dat het allemaal slecht is waarschijnlijk een stuk minder muzikaal getalenteerd zijn dan degene waarop ze zoveel kritiek hebben.
Ik doe Dinand echt niet na
nee opzich niet maar sommige mensen weten het verschil niet tussen iets wat slecht is en iets wat ze niet mooi vinden. het feit dat jij het niet mooi vind wil niet zeggen dat het slecht is. en als iets goed is dan wil dat ook niet meteen zeggen dat iemand het mooi vind.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mag je alleen maar kritiek op iets hebben als je hetzelfde beroep hebt en dat beter uitvoert dan degene waar je kritiek op hebt?
Nee, maar de meeste aversie tegen Kane komt niet zozeer omdat ze echt slecht zouden zijn. Het komt vooral doordat een zeer middelmatige band jarenlang door marketeers door de strot van velen is geduwd. De wijze waarop muziek airplay op de radio krijgt en gehyped wordt, is namelijk nog corrupter dan de gemiddelde ambtenaar in Nigeria. Je zou voor de gein dit boek eens moeten lezen over hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nee opzich niet maar sommige mensen weten het verschil niet tussen iets wat slecht is en iets wat ze niet mooi vinden. het feit dat jij het niet mooi vind wil niet zeggen dat het slecht is. en als iets goed is dan wil dat ook niet meteen zeggen dat iemand het mooi vind.
zeker met dit soort subjectieve zaken als muziek en kunst is het heel lastig voor een leek om te bepalen hoe moeilijk/makkelijk het is om zoiets te maken.
Ik vond kane geen slechte muziek maken, integendeel.. als men Dinand wegdacht zat er een hele goede sound in, maar Dinand is overgewaardeerd als zanger en zn performance is overacting. Hij is met zn arrogantie ook zelf de bottleneck geweest in het doel wat hij voor ogen had. Geen marketing strateeg zal ooit geadviseerd hebben om fansites aan te vallen. Het zwabberde er maar vreemd doorheen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nee opzich niet maar sommige mensen weten het verschil niet tussen iets wat slecht is en iets wat ze niet mooi vinden. het feit dat jij het niet mooi vind wil niet zeggen dat het slecht is. en als iets goed is dan wil dat ook niet meteen zeggen dat iemand het mooi vind.
zeker met dit soort subjectieve zaken als muziek en kunst is het heel lastig voor een leek om te bepalen hoe moeilijk/makkelijk het is om zoiets te maken.
Wat jij totaal niet snapt is dat deze discussie voor elke band ter wereld kan worden gevoerd. De haters zijn altijd vreselijk in de meerderheid. En het is zo makkelijk, je bent niet verplicht om te luisteren naar kutmuziek en kutmuzikanten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste aversie tegen Kane komt niet zozeer omdat ze echt slecht zouden zijn. Het komt vooral doordat een zeer middelmatige band jarenlang door marketeers door de strot van velen is geduwd. De wijze waarop muziek airplay op de radio krijgt en gehyped wordt, is namelijk nog corrupter dan de gemiddelde ambtenaar in Nigeria. Je zou voor de gein dit boek eens moeten lezen over hoe dat in zijn werk gaat.
https://www.bruna.nl/eboo(...)ennest-9789491318061
En bij veel muziekliefhebbers knaagt het dan dat een middelmatige band zodanig veel aandacht krijgt. Daar had een band kunnen staan die topmuziek maakt. Op die manier moet men ook niet verbaasd zijn dat we geen wereldartiesten krijgen op het gebied van rock. Kane in het buitenland was namelijk een hopeloze missie.
En tot slot heeft Kane er als band zelf ernstig zijn best voor gedaan om zo onsympathiek mogelijk over te komen. Dat helpt ook niet mee.
Toch vreemd dat andere bands dan bij lange na niet zoveel haters weten te verzamelen als Kane. En is namelijk een verschil tussen een band niet interessant vinden of echt een hekel eraan te hebben. Er schijnt iets te zijn dat zoveel weerstand opwekt dat andere bands niet doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:37 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Wat jij totaal niet snapt is dat deze discussie voor elke band ter wereld kan worden gevoerd. De haters zijn altijd vreselijk in de meerderheid.
Was het maar zo simpel. Genoeg momenten dat je geen invloed hebt om de omgevingsmuziek. Bijvoorbeeld op je werk, in de horeca, in winkels of bij anderen thuis of waar dan ook.quote:En het is zo makkelijk, je bent niet verplicht om te luisteren naar kutmuziek en kutmuzikanten.
Ik ben bang dat deze vlieger niet zo algemeen opgaat. Stones vs Beatles? Coldplay? U2? Er is wel kritiek op ze maar zangers die hun neus ophalen voor 't publiek in hun thuisland hebben we niet zoveel gehad. Algemeen wordt zelfs door degenen met kritiek de band nog wel gerespecteerd. Dat zijn andere discussies.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:37 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Wat jij totaal niet snapt is dat deze discussie voor elke band ter wereld kan worden gevoerd. De haters zijn altijd vreselijk in de meerderheid. En het is zo makkelijk, je bent niet verplicht om te luisteren naar kutmuziek en kutmuzikanten.
Inderdaad en ik ken ook bar weinig Nirvana haters, Burial haters, Underworld haters of Radiohead haters, ondanks dat lang niet iedereen die muziek leuk zal vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze vlieger niet zo algemeen opgaat. Stones vs Beatles? Coldplay? U2? Er is wel kritiek op ze maar zangers die hun neus ophalen voor 't publiek in hun thuisland hebben we niet zoveel gehad. Algemeen wordt zelfs door degenen met kritiek de band nog wel gerespecteerd. Dat zijn andere discussies.
Daarom is radio ook maar leuk voor 2 uurtjes, daarna wordt de playlist gewoon weer herhaald. Maar wie luistert en dan ook zolang naar de radio? My gawd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het werd je wel behoorlijk door je strot gedrukt op de radio etc. (zoals zoveel), daar heb ik wel een hekel aan. En op veel plekken heb je daar geen invloed op..
Maar dat ligt verder niet echt de band natuurlijk, meer aan de vreselijke marketing omheen.Een van de hoofdreden voor mij om de radio (en wat betreft de tv ook) tegenwoordig niet meer aan te zetten
Geef dan opbouwende kritiek, hadden ze er wat mee gekund. Nu is het kijk mij eens stoer mijn mening zien geven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mag je alleen maar kritiek op iets hebben als je hetzelfde beroep hebt en dat beter uitvoert dan degene waar je kritiek op hebt?
Dus het gevoel komt uit jaloezie? We zijn eruit. Best kinderachtig niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste aversie tegen Kane komt niet zozeer omdat ze echt slecht zouden zijn. Het komt vooral doordat een zeer middelmatige band jarenlang door marketeers door de strot van velen is geduwd. De wijze waarop muziek airplay op de radio krijgt en gehyped wordt, is namelijk nog corrupter dan de gemiddelde ambtenaar in Nigeria. Je zou voor de gein dit boek eens moeten lezen over hoe dat in zijn werk gaat.
https://www.bruna.nl/eboo(...)ennest-9789491318061
En bij veel muziekliefhebbers knaagt het dan dat een middelmatige band zodanig veel aandacht krijgt. Daar had een band kunnen staan die topmuziek maakt. Op die manier moet men ook niet verbaasd zijn dat we geen wereldartiesten krijgen op het gebied van rock. Kane in het buitenland was namelijk een hopeloze missie.
En tot slot heeft Kane er als band zelf ernstig zijn best voor gedaan om zo onsympathiek mogelijk over te komen. Dat helpt ook niet mee.
Dat heeft niet veel zin voor een band die gestopt is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:18 schreef spierbal het volgende:
[..]
Geef dan opbouwende kritiek, hadden ze er wat mee gekund. Nu is het kijk mij eens stoer mijn mening zien geven.
Ik heb nooit een enkele poging ondernomen om een artiest te worden. Totaal loze ad hominem dus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:20 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dus het gevoel komt uit jaloezie? We zijn eruit. Best kinderachtig niet?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef Hexagon het volgende:
En daarbij. Als ik al jaloers zou willen zijn op een band, dan zou ik wel een uitkiezen met minder haters en meer wereldwijd succes.
Ik haalde de reden op die jij aangaf, dat ze meer aandacht kregen dan andere bandjes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel zin voor een band die gestopt is.
[..]
Ik heb nooit een enkele poging ondernomen om een artiest te worden. Totaal loze ad hominem dus.
En daarbij. Als ik al jaloers zou willen zijn op een band, dan zou ik wel een uitkiezen met minder haters en meer wereldwijd succes.
Ik kan moeilijk jaloers namens andere bands zijn. Maar de definitie van een overgehyped is inderdaad dat de betreffende band buitensporig veel aandacht krijgt voor wat ze te bieden hebben. En dat gaat dan ten koste van acts die het naar mijn idee meer hadden verdiend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik haalde de reden op die jij aangaf, dat ze meer aandacht kregen dan andere bandjes.
Maar dan worden die bandjes weer doodgehyped en dan heb je hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk jaloers namens andere bands zijn. Maar de definitie van een overgehyped is inderdaad dat de betreffende band buitensporig veel aandacht krijgt voor wat ze te bieden hebben. En dat gaat dan ten koste van acts die het naar mijn idee meer hadden verdiend.
Nee, want Kane maakte ook zonder hype al risicomijdende, kleurloze standaard pop/rock. Muziek blijft precies hetzelfde als je er een hype van maakt. Je zal weinig mensen treffen die vinden dat bijvoorbeeld Radiohead of Daft Punk zijn doodgehyped. Het gaat erom of dat wat de band te bieden heeft de hype waard is.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:26 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar dan worden die bandjes weer doodgehyped en dan heb je hetzelfde verhaal.
Elke dag pudding gaat ook vervelen...Dus als moeders dan eens het toetje veranderd ben je ook blij.
Men zegt in de reclamewereld weleens dat negatieve aandacht ook aandacht is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik haalde de reden op die jij aangaf, dat ze meer aandacht kregen dan andere bandjes.
Hier vergis je je in. Vraag aan 1.000 willekeurige popmuziek-liefhebbende mensen wat ze van U2 (Bonoquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch vreemd dat andere bands dan bij lange na niet zoveel haters weten te verzamelen als Kane.
Dat.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:26 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar dan worden die bandjes weer doodgehyped en dan heb je hetzelfde verhaal.
hoor ik daarin nou dezelfde 'auw' kreet als in die nieuwe chinese 'Chick Chick Song' ?quote:
Ik geloof er geen reet van. Ik denk dat de meesten gewoon hun schouders op zullen halen.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:20 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Hier vergis je je in. Vraag aan 1.000 willekeurige popmuziek-liefhebbende mensen wat ze van U2 (Bono) vinden of van The Foo Fighters om maar wat te noemen. Dan zullen er pakweg 950 gaan braken.
Het type dooddoener dat verongelijkte types als Dinand ook altijd opwerpen als ze weer eens kritiek krijgen.quote:Nee mijn beste Hexagon, jij bent een typische Nederlander die alles wat qua ambitie boven het maaiveld uitsteekt de kop wil afhakken.
Zou goed kunnen. Samples worden vaak gerecycled.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:13 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hoor ik daarin nou dezelfde 'auw' kreet als in die nieuwe chinese 'Chick Chick Song' ?
Bron? En het is 'Foo Fighters'.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:20 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Hier vergis je je in. Vraag aan 1.000 willekeurige popmuziek-liefhebbende mensen wat ze van U2 (Bono) vinden of van The Foo Fighters om maar wat te noemen. Dan zullen er pakweg 950 gaan braken.
Nee mijn beste Hexagon, jij bent een typische Nederlander die alles wat qua ambitie boven het maaiveld uitsteekt de kop wil afhakken.
Ik geloof daar ook geen reet van. Honderden miljoenen .... nee miljarden mensen op deez aard haten dit genre muziek. Over dooddoeners en vooral kromme argumentatie gesproken, jij stelt je eigen smaak als norm (heb ik geloof ik al gezegd en jij hebt dat vergeefs trachten te weerleggen).quote:Op woensdag 31 december 2014 09:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Ik denk dat de meesten gewoon hun schouders op zullen halen.
[..]
Het type dooddoener dat verongelijkte types als Dinand ook altijd opwerpen als ze weer eens kritiek krijgen.![]()
En zo te weerleggen. Er is bijvoorbeeld vrijwel niemand die Armin van Buuren zijn (veel grotere) succes misgunt. Heeft wellicht ook veel te maken met dat dat een sympathieke knul is en Dinand en co duidelijk niet.
Alsof miljarden mensen de Foo Fighters kennen.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:44 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook geen reet van. Honderden miljoenen .... nee miljarden mensen op deez aard haten dit genre muziek. Over dooddoeners en vooral kromme argumentatie gesproken, jij stelt je eigen smaak als norm (heb ik geloof ik al gezegd en jij hebt dat vergeefs trachten te weerleggen).
En er is een verschil tussen een hekel hebben aan een band, en een band verachten. Zo heb ik bijvoorbeeld een hekel aan Genesis, met name hun eerste periode met Gabriel. Als het ergens wordt gedraaid wil ik dat het afgezet wordt, ik kan er niet tegen. Terwijl ik normaal gesproken wel hou van muziek die veel vraagt van de luisteraar, doen zij dat op de verkeerde manier. Maar het was wel hun manier en je kunt geen muziek om van te houden maken als je anderen niet ook durft af te stoten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch vreemd dat andere bands dan bij lange na niet zoveel haters weten te verzamelen als Kane. En is namelijk een verschil tussen een band niet interessant vinden of echt een hekel eraan te hebben. Er schijnt iets te zijn dat zoveel weerstand opwekt dat andere bands niet doen.
South Park heeft zelfs een hele aflevering aan gewijd dat Bono de grootste drol ter wereld was. (dat doen ze niet omdat ze zoveel respect hebben voor U2)quote:Op woensdag 31 december 2014 09:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Ik denk dat de meesten gewoon hun schouders op zullen halen.
Oke, ik kan me ergens ook wel voorstellen dat U2 niet bij iedereen even geliefd zal zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
South Park heeft zelfs een hele aflevering aan gewijd dat Bono de grootste drol ter wereld was. (dat doen ze niet omdat ze zoveel respect hebben voor U2)
Maar dat is U2, en die staan aan de topquote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke, ik kan me ergens ook wel voorstellen dat U2 niet bij iedereen even geliefd zal zijn.
Ik ken veel meer mensen die Bono een nepfiguur zum kotzen vinden dan fans die hem op handen dragen. De haters zijn altijd in de meerderheid.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
South Park heeft zelfs een hele aflevering aan gewijd dat Bono de grootste drol ter wereld was. (dat doen ze niet omdat ze zoveel respect hebben voor U2)
Dat zegt misschien meer over jouw vriendenkring dan dat het een representatieve afspiegeling van de maatschappij isquote:Op woensdag 31 december 2014 11:49 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik ken veel meer mensen die Bono een nepfiguur zum kotzen vinden dan fans die hem op handen dragen. De haters zijn altijd in de meerderheid.
In Engeland en Amerika wordt heel anders gereageerd op iemand die zegt dat hij de beste van de wereld wil worden. Daar wordt zoiets meestal toegejuicht en alle succes toegewenst.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar dat is U2, en die staan aan de top
en als het mislukt dan wordt er alleen maar harder om gelachen want zodra je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan moet hij het eraf.quote:Dinand wilde daar ook staan maar kon zich niet van dat armzalige Nederland lostrekken ondanks vele pogingen. De zielige worsteling met die frustratie.. dat was Kane.
Ik vond 't wel lachen ook. Toen Kane door Tiesto werden gemixed zat Dinand waarschijnlijk in zn handen te wrijven, wachtend op telefoontjes uit Engeland en Amerika.. Maar dat bleef uit
Bovendien, hoeveel Dave Grohl haters zouden er bestaan?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over jouw vriendenkring dan dat het een representatieve afspiegeling van de maatschappij is
Bescheidenheid. Bono maakt U2 ondergeschikt aan de muziek en de roep om de wereld te verbeteren, het mag misschien een formule zijn of wat dan ook.. het doet 't goed. Ik heb hem nog nooit horen roepen dat hij en the edge U2 zijn en het brein van de band en dat de rest er maar wat bijhangt. Dat mag de pers schrijven als men dat zou willen. Als anderen dingen over je schrijven heeft het meer impact dan wanneer je iets over jezelf zegt.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
In Engeland en Amerika wordt heel anders gereageerd op iemand die zegt dat hij de beste van de wereld wil worden. Daar wordt zoiets meestal toegejuicht en alle succes toegewenst.
in nederland wordt meestal zo gereageerd:
[..]
en als het mislukt dan wordt er alleen maar harder om gelachen want zodra je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan moet hij het eraf.
Nee dat is helemaal niet een wetmatigheid dat zo gereageerd wordt. Zoals ik al eerder zei. Een wereldster als Armin van Buuren heeft, op wellicht wat gefrustreerde trancepuristen na, geen last van een dergelijk imagoprobleem. Een Within Temptation, die wel in het buitenland, scoren ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
In Engeland en Amerika wordt heel anders gereageerd op iemand die zegt dat hij de beste van de wereld wil worden. Daar wordt zoiets meestal toegejuicht en alle succes toegewenst.
in nederland wordt meestal zo gereageerd:
[..]
en als het mislukt dan wordt er alleen maar harder om gelachen want zodra je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan moet hij het eraf.
Echte haters vrij weinig denk ik, mede door z'n imago als 'lieve schoonzoon'. Kritiek is er natuurlijk genoeg op hem en de Foo Fighters, die ook vrij toegankelijk rock maken, en de puristen vinden ieder album hetzelfde klinken. Dus ja, zat volk wat vindt dat hij van Nirvana > Foo Fighters er niet op vooruit is gegaan. Maar écht diepe haat hoor/zie ik weinigquote:Op woensdag 31 december 2014 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien, hoeveel Dave Grohl haters zouden er bestaan?
(about Bono/U2)quote:Op woensdag 31 december 2014 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over jouw vriendenkring dan dat het een representatieve afspiegeling van de maatschappij is
Ironisch dit, ik ga toch echt even je beglazing bloemlezing in het VI topic erbij halen, jouw haat op VI/Derksen, en vooral het keer op keer ter sprake brengen, doet wat mensen over Kane zeggen in het niet vallen.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:32 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
(about Bono/U2)
Ik en mijn vrienden zijn geen moraalridders en hebben een hekel aan hypocrieten. En jij?
Belachelijk hoe mensen als jij totaal irrelevante argumenten in een discussie te berde brengen. Jij bent het nieuwe jaar verschrikkelijk slecht begonnen. Dit is een slecht voorteken usertje.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ironisch dit, ik ga toch echt even je beglazing bloemlezing in het VI topic erbij halen, jouw haat op VI/Derksen, en vooral het keer op keer ter sprake brengen, doet wat mensen over Kane zeggen in het niet vallen.
Niet irrelevant, jij verwijt mensen hypocriet te zijn, terwijl jij zelf ook onwijs door kan emmeren als je ergens niet van houdt. Maar nu sta je een keer aan de andere kant en zijn de 'klagers' volgens jou ineens zielige zeurpieten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:23 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Belachelijk hoe mensen als jij totaal irrelevante argumenten in een discussie te berde brengen. Jij bent het nieuwe jaar verschrikkelijk slecht begonnen. Dit is een slecht voorteken usertje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tall_poppy_syndromequote:Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ongelofelijk figuur ben jij. Jouw posts zijn te achterlijk voor woorden en je leest mij de les?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet irrelevant, jij verwijt mensen hypocriet te zijn, terwijl jij zelf ook onwijs door kan emmeren als je ergens niet van houdt. Maar nu sta je een keer aan de andere kant en zijn de 'klagers' volgens jou ineens zielige zeurpieten.
En die post was nog in 2014. Moet je trouwens niet weer een nieuw account regelen omdat je oude weer bekend staat aan zeiksnor supreme
Nee hoor. Het is gewoon ongetalenteerde bagger. Volgens mij is iedereen het daar al zo erg over eens dat alleen het imago nog even benadrukt hoeft te worden.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ben ik nou de enige die Kane in eerste instantie haat vanwege de tergende muziek in plaats van hun image?
Mooi, kunnen we weer ongestoord genieten van hypocriete moraalridder Bono en zijn Ierse band.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon ongetalenteerde bagger.
Je bent zelf een huismoeder.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Kane trok ook altijd van die rare fans aan. Van die huismoeders die dan ineens net doen of ze van rock houden. Dat zie je nu ook bij Kensington.
Nietes!quote:Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent zelf een huismoeder.Dinand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |