En Sabrina...quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is toch zo? Ik kreeg vroeger Samantha Fox van de platenbonzen om me op bot te vieren.
En zo heeft elke boyband wel 1 nummer dat ik leuk vind meestal. Bij One Direction was dat die cover voor RedNoseDay.quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En Sabrina...
Maar je hebt een punt hoor.
Het was vooral dat er te snel vernieuwd werd, volgens fans, was nog niet nodig, en dat net na dat U2 dat ook deed. Het album heeft wel veel singles afgeleverd en is grijs gedraaid. Iets wat ook niet bijwerkt meer aan de longterm like factor.quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je bedoeld 't uitstapje naar Zooropa? Met alle respect maar Zooropa was best experimenteel en echt vernieuwend. Ook al waren sommige fans misschien niet zo blij met de muziek, als band waren ze niet arrogant, ze gingen gewoon hun eigen weg en deden niemand na. Als band heb je die vrijheid.
Moet zeggen dat ik weinig boybands ken. Vroeger had je Take That en New kots in een blik, daar was al niet veel aan. Tegenwoordig zou ik ze niet kunnen noemen. Het ontgaat me.quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
En zo heeft elke boyband wel 1 nummer dat ik leuk vind meestal. Bij One Direction was dat die cover voor RedNoseDay.
Het begon ooit bij The Monkeys en we zijn nu bij One Direction. Na Take That had je dat Timberlake bandje nog volgens mij en dat Engelse boybandje met te oude knakkers. Daarna ook veel Spice Girl clones mogen verwelkomen....kut muziek, maar wel lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik weinig boybands ken. Vroeger had je Take That en New kots in een blik, daar was al niet veel aan. Tegenwoordig zou ik ze niet kunnen noemen. Het ontgaat me.
De sound van de meeste groepjes en artiesten uit de jaren '90 kwam slechts van een zweeds producersduo.quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het begon ooit bij The Monkeys en we zijn nu bij One Direction. Na Take That had je dat Timberlake bandje nog volgens mij en dat Engelse boybandje met te oude knakkers. Daarna ook veel Spice Girl clones mogen verwelkomen....kut muziek, maar wel lekker.
Wie dan? Bedoel je dat KLF project/boekje? Ace of Base sound?quote:Op maandag 29 december 2014 19:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De sound van de meeste groepjes en artiesten uit de jaren '90 kwam slechts van een zweeds producersduo.
Van The KLF weet ik 't niet maar Ace of Base was één van de vele projectenquote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wie dan? Bedoel je dat KLF project/boekje? Ace of Base sound?
Denniz Pop deed ook veel tot hij in 1998 overleed.quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van The KLF weet ik 't niet maar Ace of Base was één van de vele projecten
En dan waren er nog 2 andere zweedse producers die ook een reeks van liedjes hebben gedaan.
Daarom ook nooit iets begrepen van de haat naar Pascal of Blof. Ja het is Tombola-Muziek (teksten husselen) maar ze zijn toch geen onaardige gasten? Voor Zeeuwen dan he?quote:Op maandag 29 december 2014 20:03 schreef Hexagon het volgende:
Het is ook juist die middelmatigheid die Kane zo bloedirritant maakt. Het is een soort muzikale maizena. Het is kleurloos en smaakt nergens naar. Het is de "doe maar gewoon dan doe je gek genoeg" op muziek gezet. Veilige, risicomijdende massamuziek met wat gitaren erin. Muziek voor Sky Radio luisteraars die eventjes ruig willen doen. Het is zielloze bakvissenmuziek die door cynische managers wordt uitgedacht.
En dat zou nog niet zo erg zijn als het niet zo vreselijk overgehyped zou zijn. Op een of andere manier hebben de pluggers het voor elkaar gekregen dat deze band ons tot in den treure door onze strot geduwd moest worden door radiozenders, als ware het een topband. Het lijkt een soort nationale zelfkant dat men meent dat grauwe meuk het beste is dat onze muzieknatie te bieden heeft.
Daarnaast hebben Dinand en co er heel erg hun best op gedaan om zo onsympathiek mogelijk over te komen. Dan heb je een prima formule in handen om gehaat te worden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Smacked_Actor het volgende:
Good riddance, stelletje u2 na-apers. Die Dennis ziet er trouwens uit alsof ie een feestneus met bril en snor heeft opgezet.
Was Ace niet 1 van de eerste bandjes die de KLF formule toepaste? Daarna Crucified (ook zweeds?) En onze Wessel "Venga Benga" van Diepen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van The KLF weet ik 't niet maar Ace of Base was één van de vele projecten
En dan waren er nog 2 andere zweedse producers die ook een reeks van liedjes hebben gedaan.
Stiekeme fan gespot.quote:Op maandag 29 december 2014 19:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Beslist nooit mijn favoriete band geweest, maar ik vind de massale haat erop wel een beetje sneu.
Inderdaad. En hoewel ik ook geen Blof fan ben heeft die band in ieder geval nog een eigen geluid. De muziek die ze maken is onderscheidend in tegenstelling tot de 13 in een dozijn, gladgelikte formulerock zoals Kane.quote:Op maandag 29 december 2014 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom ook nooit iets begrepen van de haat naar Pascal of Blof. Ja het is Tombola-Muziek (teksten husselen) maar ze zijn toch geen onaardige gasten? Voor Zeeuwen dan he?
Zal me niks verbazen als God Kanye geeist heeft te stoppen met Kane. 1 letter verwijdert van een God is een zonde!quote:
Dinand en Johnny de Mol liggen wel redelijk op dezelfde lijn wat dat betreft.quote:Op maandag 29 december 2014 20:03 schreef Hexagon het volgende:
Het is ook juist die middelmatigheid die Kane zo bloedirritant maakt. Het is een soort muzikale maizena. Het is kleurloos en smaakt nergens naar. Het is de "doe maar gewoon dan doe je gek genoeg" op muziek gezet. Veilige, risicomijdende massamuziek met wat gitaren erin. Muziek voor Sky Radio luisteraars die eventjes ruig willen doen. Het is zielloze bakvissenmuziek die door cynische managers wordt uitgedacht.
En dat zou nog niet zo erg zijn als het niet zo vreselijk overgehyped zou zijn. Op een of andere manier hebben de pluggers het voor elkaar gekregen dat deze band ons tot in den treure door onze strot geduwd moest worden door radiozenders, als ware het een topband. Het lijkt een soort nationale zelfkant dat men meent dat grauwe meuk het beste is dat onze muzieknatie te bieden heeft.
Daarnaast hebben Dinand en co er heel erg hun best op gedaan om zo onsympathiek mogelijk over te komen. Dan heb je een prima formule in handen om gehaat te worden.
Deze was de eerstequote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was Ace niet 1 van de eerste bandjes die de KLF formule toepaste? Daarna Crucified (ook zweeds?) En onze Wessel "Venga Benga" van Diepen.
Ah ja Edelweis....quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:30 schreef TheStranger1158 het volgende:
Het zou tijd worden, deze kwelgeesten mogen nooit meer een instrument aanraken.
Dat zou weleens zo geweest kunnen zijn, KLF had britse producers trouwens. Dus daarna ging de sound al vrij snel naar zweden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was Ace niet 1 van de eerste bandjes die de KLF formule toepaste?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |