abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2014 @ 13:26:14 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_148183105
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

In Engeland en Amerika wordt heel anders gereageerd op iemand die zegt dat hij de beste van de wereld wil worden. Daar wordt zoiets meestal toegejuicht en alle succes toegewenst.

in nederland wordt meestal zo gereageerd:

[..]

en als het mislukt dan wordt er alleen maar harder om gelachen want zodra je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan moet hij het eraf.
Nee dat is helemaal niet een wetmatigheid dat zo gereageerd wordt. Zoals ik al eerder zei. Een wereldster als Armin van Buuren heeft, op wellicht wat gefrustreerde trancepuristen na, geen last van een dergelijk imagoprobleem. Een Within Temptation, die wel in het buitenland, scoren ook niet.

Het heeft er ook mee te maken of men je een sympathiek persoon vind. En Kane heeft er werkelijk alles aan gedaan om als een stel horken over te komen.

Daarnaast is er in de VS precies hetzelfde aan de hand met bijvoorbeeld Nickelback. Nou ken ik de persoonlijkheden van Chad Kroeger en zijn maten niet maar het feit dat je naar een marketingproduct zit te kijken dat zich als stoere rockers voordoet wekt in beide landen kennelijk aversie op.
pi_148183215
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Bovendien, hoeveel Dave Grohl haters zouden er bestaan?
Echte haters vrij weinig denk ik, mede door z'n imago als 'lieve schoonzoon'. Kritiek is er natuurlijk genoeg op hem en de Foo Fighters, die ook vrij toegankelijk rock maken, en de puristen vinden ieder album hetzelfde klinken. Dus ja, zat volk wat vindt dat hij van Nirvana > Foo Fighters er niet op vooruit is gegaan. Maar écht diepe haat hoor/zie ik weinig :D

Dus het maakt zeer zeker wel wat uit hoe je je opstelt. Nickelback is een mooi voorbeeld, die hebben al niet het beste imago, en dan gaat hij op een festival (Pinkpop in dit geval) ook nog opkomen met 'Ladies and gentleman, my name is Johnny Cash'. Tjah, dan krijg je een fluitconcert, want dan heb je het echt niet begrepen.
pi_148183317
En Kane was bij uitstek tot in de puntjes volledig geregiseerd en ten gelde gemaakt door Dinand/Dennis. Die merkten heus ook wel dat de populariteit terugliep, dus ik denk dat ze gewoon nu de boel opdoeken, zodat ze bij de 3FM's en Pinkpop's van deze wereld nog wat credit hebben, en ze voor/uiterlijk in 2020 alweer een reunie hebben gedaan met dito albumpje en club/festivaltour. Uiteraard voor de hoofdprijs.

Want zo werkt het, je kan wel doorgaan tot je helemaal vergeten of uitgekotst bent, of blijven proberen tóch weer dat album vol hitjes te maken, maar dat lukt weinigen. Dan kan je beter stoppen, wachten tot ze echt alleen nog de hitjes kennen, en dan een reunie'tje doen...
pi_148185493
Ben ik nou de enige die Kane in eerste instantie haat vanwege de tergende muziek in plaats van hun image?
  woensdag 31 december 2014 @ 14:32:27 #255
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_148186100
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zegt misschien meer over jouw vriendenkring dan dat het een representatieve afspiegeling van de maatschappij is
(about Bono/U2)
Ik en mijn vrienden zijn geen moraalridders en hebben een hekel aan hypocrieten. En jij? :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_148189759
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:32 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

(about Bono/U2)
Ik en mijn vrienden zijn geen moraalridders en hebben een hekel aan hypocrieten. En jij? :')
Ironisch dit, ik ga toch echt even je beglazing bloemlezing in het VI topic erbij halen, jouw haat op VI/Derksen, en vooral het keer op keer ter sprake brengen, doet wat mensen over Kane zeggen in het niet vallen.
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:23:23 #257
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_148212119
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ironisch dit, ik ga toch echt even je beglazing bloemlezing in het VI topic erbij halen, jouw haat op VI/Derksen, en vooral het keer op keer ter sprake brengen, doet wat mensen over Kane zeggen in het niet vallen.
Belachelijk hoe mensen als jij totaal irrelevante argumenten in een discussie te berde brengen. Jij bent het nieuwe jaar verschrikkelijk slecht begonnen. Dit is een slecht voorteken usertje.
pi_148212293
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:23 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Belachelijk hoe mensen als jij totaal irrelevante argumenten in een discussie te berde brengen. Jij bent het nieuwe jaar verschrikkelijk slecht begonnen. Dit is een slecht voorteken usertje.
Niet irrelevant, jij verwijt mensen hypocriet te zijn, terwijl jij zelf ook onwijs door kan emmeren als je ergens niet van houdt. Maar nu sta je een keer aan de andere kant en zijn de 'klagers' volgens jou ineens zielige zeurpieten.

En die post was nog in 2014. Moet je trouwens niet weer een nieuw account regelen omdat je oude weer bekend staat aan zeiksnor supreme
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:18:22 #259
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_148213766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

In Engeland en Amerika wordt heel anders gereageerd op iemand die zegt dat hij de beste van de wereld wil worden. Daar wordt zoiets meestal toegejuicht en alle succes toegewenst.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tall_poppy_syndrome

...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 2 januari 2015 @ 06:24:30 #260
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_148236277
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet irrelevant, jij verwijt mensen hypocriet te zijn, terwijl jij zelf ook onwijs door kan emmeren als je ergens niet van houdt. Maar nu sta je een keer aan de andere kant en zijn de 'klagers' volgens jou ineens zielige zeurpieten.

En die post was nog in 2014. Moet je trouwens niet weer een nieuw account regelen omdat je oude weer bekend staat aan zeiksnor supreme
Ongelofelijk figuur ben jij. Jouw posts zijn te achterlijk voor woorden en je leest mij de les? :')

bookmark rep volg topic gesloten nieuw topic Ik wil Fylax in z'n reet pissen
pi_148236857
Ik proef wat jaloezie, echter was ik niet van plan jou ook in je reet te pissen, sorry.

En leer eens kopiëren.
Oh, en leer eens 'mod ontgroening' snappen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 13:36:04 #262
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_148278233
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ben ik nou de enige die Kane in eerste instantie haat vanwege de tergende muziek in plaats van hun image?
Nee hoor. Het is gewoon ongetalenteerde bagger. Volgens mij is iedereen het daar al zo erg over eens dat alleen het imago nog even benadrukt hoeft te worden.

Iedere muzikant die enigszins op weg is kan dit soort middle of the road meuk verzinnen. Simpelheid troef. Niet dat de mate van simpliciteit de graadmeter is; je hebt artiesten die met simpele middelen geniale dingen doen (Beatles, Rolling Stones) en je hebt artiesten die met simpele middelen hele slechte dingen doen (Kane). Mensen die in de eerste groep horen mogen een grote bek hebben tot ze een ons wegen. Mensen die in de tweede groep horen moeten eerst nog maar eens een paar nachtjes oefenen.

Ze willen rocken maar het rockt niet. Als ze fijnbesnaard willen klinken klinken ze dat totaal niet en als ze iets van levensplezier willen uiten strandt dat in het gebrek aan emotie. Daar ligt het probleem. Ze proberen het te veel.
  zondag 4 januari 2015 @ 09:01:49 #263
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_148309340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is gewoon ongetalenteerde bagger.
Mooi, kunnen we weer ongestoord genieten van hypocriete moraalridder Bono en zijn Ierse band.
pi_148312470
Nu gaan ze het beste album ever uitbrengen, het beste van kane. Drie lege cd's!
  maandag 5 januari 2015 @ 03:56:11 #265
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_148345945
RIP aan de nabestaanden.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148345972
Het beste album van Kane moet dan wel het fotoalbum van Dinand zijn, hij is altijd bijzonder goed gekleed met mutsjes en sjaaltjes en alles gewoon.
pi_148362647
Kane trok ook altijd van die rare fans aan. Van die huismoeders die dan ineens net doen of ze van rock houden. Dat zie je nu ook bij Kensington.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:17:14 #268
236046 NotYou
tigerblood
pi_148362717
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Kane trok ook altijd van die rare fans aan. Van die huismoeders die dan ineens net doen of ze van rock houden. Dat zie je nu ook bij Kensington.
Je bent zelf een huismoeder. :') Dinand. :'(
Je suis Charlie Sheen
pi_148394324
quote:
15s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je bent zelf een huismoeder. :') Dinand. :'(
Nietes! :(
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2015 @ 03:19:23 #270
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_148415004
Ik wist niet eens van het bestaan van Kane-fans af.......lijkt me behoorlijk klote als je dat overkomt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:43:30 #271
439127 AllesisvoorBassie
www.beveiligerworden.com
pi_148417541
Jammer! Zaten toch wel leuke nummers tussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')