Nee dat is helemaal niet een wetmatigheid dat zo gereageerd wordt. Zoals ik al eerder zei. Een wereldster als Armin van Buuren heeft, op wellicht wat gefrustreerde trancepuristen na, geen last van een dergelijk imagoprobleem. Een Within Temptation, die wel in het buitenland, scoren ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
In Engeland en Amerika wordt heel anders gereageerd op iemand die zegt dat hij de beste van de wereld wil worden. Daar wordt zoiets meestal toegejuicht en alle succes toegewenst.
in nederland wordt meestal zo gereageerd:
[..]
en als het mislukt dan wordt er alleen maar harder om gelachen want zodra je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan moet hij het eraf.
Echte haters vrij weinig denk ik, mede door z'n imago als 'lieve schoonzoon'. Kritiek is er natuurlijk genoeg op hem en de Foo Fighters, die ook vrij toegankelijk rock maken, en de puristen vinden ieder album hetzelfde klinken. Dus ja, zat volk wat vindt dat hij van Nirvana > Foo Fighters er niet op vooruit is gegaan. Maar écht diepe haat hoor/zie ik weinigquote:Op woensdag 31 december 2014 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien, hoeveel Dave Grohl haters zouden er bestaan?
(about Bono/U2)quote:Op woensdag 31 december 2014 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over jouw vriendenkring dan dat het een representatieve afspiegeling van de maatschappij is
Ironisch dit, ik ga toch echt even je beglazing bloemlezing in het VI topic erbij halen, jouw haat op VI/Derksen, en vooral het keer op keer ter sprake brengen, doet wat mensen over Kane zeggen in het niet vallen.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:32 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
(about Bono/U2)
Ik en mijn vrienden zijn geen moraalridders en hebben een hekel aan hypocrieten. En jij?
Belachelijk hoe mensen als jij totaal irrelevante argumenten in een discussie te berde brengen. Jij bent het nieuwe jaar verschrikkelijk slecht begonnen. Dit is een slecht voorteken usertje.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ironisch dit, ik ga toch echt even je beglazing bloemlezing in het VI topic erbij halen, jouw haat op VI/Derksen, en vooral het keer op keer ter sprake brengen, doet wat mensen over Kane zeggen in het niet vallen.
Niet irrelevant, jij verwijt mensen hypocriet te zijn, terwijl jij zelf ook onwijs door kan emmeren als je ergens niet van houdt. Maar nu sta je een keer aan de andere kant en zijn de 'klagers' volgens jou ineens zielige zeurpieten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:23 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Belachelijk hoe mensen als jij totaal irrelevante argumenten in een discussie te berde brengen. Jij bent het nieuwe jaar verschrikkelijk slecht begonnen. Dit is een slecht voorteken usertje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tall_poppy_syndromequote:Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
In Engeland en Amerika wordt heel anders gereageerd op iemand die zegt dat hij de beste van de wereld wil worden. Daar wordt zoiets meestal toegejuicht en alle succes toegewenst.
Ongelofelijk figuur ben jij. Jouw posts zijn te achterlijk voor woorden en je leest mij de les?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet irrelevant, jij verwijt mensen hypocriet te zijn, terwijl jij zelf ook onwijs door kan emmeren als je ergens niet van houdt. Maar nu sta je een keer aan de andere kant en zijn de 'klagers' volgens jou ineens zielige zeurpieten.
En die post was nog in 2014. Moet je trouwens niet weer een nieuw account regelen omdat je oude weer bekend staat aan zeiksnor supreme
Nee hoor. Het is gewoon ongetalenteerde bagger. Volgens mij is iedereen het daar al zo erg over eens dat alleen het imago nog even benadrukt hoeft te worden.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ben ik nou de enige die Kane in eerste instantie haat vanwege de tergende muziek in plaats van hun image?
Mooi, kunnen we weer ongestoord genieten van hypocriete moraalridder Bono en zijn Ierse band.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon ongetalenteerde bagger.
Je bent zelf een huismoeder.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Kane trok ook altijd van die rare fans aan. Van die huismoeders die dan ineens net doen of ze van rock houden. Dat zie je nu ook bij Kensington.
Nietes!quote:Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent zelf een huismoeder.Dinand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |