SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb havo gedaan schat en geen gymnasium. #underdogquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom jij een universitaire opleiding volgt, hmm.
Vertelquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heeft een logische verklaring, hoor
Jij zit mij dwarsquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat streepje in de TT zit me dwars.
TC is een doorn in het oog van niet-seculiere Erdogan. Hij wilde dat verbieden geloof ik. Of in ieder geval verwijderen.quote:
The Kurd is strong in this onequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef kejeee het volgende:
Maar mijn pa vond het leuk om over op te scheppen.
Alleen om die reden had ik ook Latijnsquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef kejeee het volgende:
Maar mijn pa vond het leuk om over op te scheppen.
Van een republiek gaan ze naar een..?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TC is een doorn in het oog van niet-seculiere Erdogan. Hij wilde dat verbieden geloof ik. Of in ieder geval verwijderen.
Opscheppen dat haar dochter latijn kon? Ik ken dat wel. Mijn ouders moeten ook al mijn prestaties aan iedereen vertellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef kejeee het volgende:
Fransen bakken dus niks van talen he, ben hier dus echt speciaal lol. Latijn heb ik ook nog gehad ja ooit, kutvak was dat. Maar mijn pa vond het leuk om over op te scheppen.
neo-ottomaans islamitisch kalifaat? ein volk ein reich ein paşa?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen om die reden had ik ook Latijns
Was wel leuke vak(de schoolreisjes dan).
[..]
Van een republiek gaan ze naar een..?
mijn nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doen alle allochtoonse pa's. Vind dat zo een lelijke eigenschap.
haha. Wel klein beetje sneu.quote:
Ik wilde een grap maken, maar twee gemene grappen achter elkaar durf ik niet aan.quote:
Ja, enig kind... Groooootse aşiret, bijna geheel zuivere bloedlijn bladiebla feel the pressure.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Opscheppen dat haar dochter latijn kon? Ik ken dat wel. Mijn ouders moeten ook al mijn prestaties aan iedereen vertellen.
Zuivere bloedlijn? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ja, enig kind... Groooootse aşiret, bijna geheel zuivere bloedlijn bladiebla feel the pressure.
Steeds getrouwd met dezelfde stam.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zuivere bloedlijn? Hoe bedoel je?
Wij zijn keldani van oorsprong en laatste grote overlevende familie in ons stukkie Turkije.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zuivere bloedlijn? Hoe bedoel je?
Hier ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Peunage het volgende:
Mijne ook niet. Maar die snappen heel het schoolsysteem niet. Elke keer als we het er over hebben gaan ze het systeem in Irak aan mij uitleggen. Damn, dat wil ik helemaal niet weten.
nee hoor.quote:
alsof jouw grapjes grappig zijn, moet je nagaan hoe zielig jouw gemene grapjes dan wel niet zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken, maar twee gemene grappen achter elkaar durf ik niet aan.
oh dat is het niet hoor bij mijn vaderquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Peunage het volgende:
Mijne ook niet. Maar die snappen heel het schoolsysteem niet. Elke keer als we het er over hebben gaan ze het systeem in Irak aan mij uitleggen. Damn, dat wil ik helemaal niet weten.
Maar wat bedoel je met zuiver?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef kejeee het volgende:
[..]
Wij zijn keldani van oorsprong en laatste grote overlevende familie in ons stukkie Turkije.
Gewoon volbloed keldani.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met zuiver?
Ik durf te wedden dat jij om minstens 10 van mijn grappen gelachen hebtquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoor.
[..]
alsof jouw grapjes grappig zijn, moet je nagaan hoe zielig jouw gemene grapjes dan wel niet zijn
christenen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef kejeee het volgende:
[..]
Wij zijn keldani van oorsprong en laatste grote overlevende familie in ons stukkie Turkije.
laatste 100 topics nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij om minstens 10 van mijn grappen gelachen hebt
Komen jullie van oorsprong uit Irak/Syrië?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef kejeee het volgende:
[..]
Tussen Eufraat en Tigris, dus hoeft niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komen jullie van oorsprong uit Irak/Syrië?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat maakt je bloedlijn niet zuiver, aptal.
Haramaward van de dagquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij om minstens 10 van mijn grappen gelachen hebt
Ik vind heel dat gedoe met bloedlijn en zuiver en blablabla creepy en achterhaald.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef kejeee het volgende:
We zijn door de tijd wel met koerden gaan mengen omdat we dove kinderen kregen, maar ook uit maar 1 aşiret. En die kregen geen vrouwen van ons tot aan mijn generatie.
Wat versta jij onder zuiver dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude.. ben jij echt zo dom? Dus als ik binnen de stam Balaban trouw ben ik zuiver? Srsly
Dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind heel dat gedoe met bloedlijn en zuiver en blablabla creepy en achterhaald.
Is het ook. De oudjes hechten er waarde aan he. Ik ben enig kind, gescheiden, dus er wordt zelf gezeurd of mijn zoon niet toch mijn achternaam kan krijgen..... o derece yaniquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind heel dat gedoe met bloedlijn en zuiver en blablabla creepy en achterhaald.
Geiten zijn echt grappige dieren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Mathemaat het volgende:
Wij stammen af van de Turken uit Halep.
Hoe zit het met jullie allemaal trouwens?
quote:
ahhhh zo liefquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
dit zijn lammetjes, jij geitquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geiten zijn echt grappige dieren.
Oh ja, voor jou is het extra zuur dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef kejeee het volgende:
[..]
Is het ook. De oudjes hechten er waarde aan he. Ik ben enig kind, gescheiden, dus er wordt zelf gezeurd of mijn zoon niet toch mijn achternaam kan krijgen..... o derece yani
Trouwen binnen de familie is zuiver.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat versta jij onder zuiver dan?
[..]
Dit.
IK ZEG TOCH HELEMAAL NIET DAT HET GEITEN ZIJN JIJ SCHAAPHOOFDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit zijn lammetjes, jij geit
Dat is wel een stapje verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Trouwen binnen de familie is zuiver.
En creepy....
Beetje incestieuze shit.
JAIquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH HELEMAAL NIET DAT HET GEITEN ZIJN JIJ SCHAAPHOOFD
JAI????quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAI
Ik maak jou koent kapoet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
JAI????
WAHAHAUU
Jai komen hierrrrr? Wahahau.
Jij bent echt een zware trollquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef kejeee het volgende:
[..]
Is het ook. De oudjes hechten er waarde aan he. Ik ben enig kind, gescheiden, dus er wordt zelf gezeurd of mijn zoon niet toch mijn achternaam kan krijgen..... o derece yani
Ik heb bijna 70000, dus ik stop binnenkort.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is okeee, ik ben er gisteren achtergekomen dat ik meer dan 90.000 posts heb.![]()
!!!!!!!!!1
Klopt allemaal gewoon nietquote:
ik denk dat ik bedankt ga zeggen en jou ook een fijne nachtrust toewens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef kejeee het volgende:
Mensen ik ga slapennn. İyi geceler sağlıkla kal. xwede rehetiye bide şevbaşşş lieverds.
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef kejeee het volgende:
Mensen ik ga slapennn. İyi geceler sağlıkla kal. xwede rehetiye bide şevbaşşş lieverds.
McDonalds schijnt lekkere ontbijtjes te verzorgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
Ik ga morgen met m'n vadurrrr ergens ontbijten
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:10 schreef Peunage het volgende:
Dus slaap lekker met jullie hoofden.
Hahaha faalquote:
?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe zou het met krokusje gaan? Verstoten door een 25 jarige die 50 mannen meent geneukt te hebben ipv een saaie minnaar naast 1 man.
Door iemand die haar tepels op fok gooit ipv een nette inkijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe zou het met krokusje gaan? Verstoten door een 25 jarige die 50 mannen meent geneukt te hebben ipv een saaie minnaar naast 1 man.
Door iemand die haar tepels op fok gooit ipv een nette inkijk.
quote:
Ik googlede op haar naam en ik vond rare berichten. Maar begrijp je post nog steeds niet.quote:
Beetje genoten van Man Utd wel ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beetje genoten van Man Utd wel ?Niet gekeken. Jij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik twijfelde of ik ging kijken, maar heb dus foute keuze gemaaktquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaa geen spijt van gehadalleen laatste half uur bloedde het wel behoorlijk dood
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beetje genoten van Man Utd wel ?das rooney toch die altijd op de voorkant van FIFA spelletjes staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig 10 en 11 en 12![]()
Ja:quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
das rooney toch die altijd op de voorkant van FIFA spelletjes staat
iig 10 en 11 en 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja (Y) nu heeft Messi hem van de voorkant verstotenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
das rooney toch die altijd op de voorkant van FIFA spelletjes staat
iig 10 en 11 en 12
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool van mij heaquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja (Y) nu heeft Messi hem van de voorkant verstoten
Door je broertje zeker?quote:
Niet waar:quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kijk deze man ongegeneerd met people's privé strooien hier in het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
alweer? Heb ik vorige keer ook gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je nu nog kan uitleggen wat buitenspel is dan hoor je bij de club
we hadden vroeger die spelletjes jaquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
we hadden vroeger die spelletjes ja
Is andere broertje wel
Oke true :$ welkom bij de club, je krijgt uiteraard een presentje om je nieuwe lidmaatschap te honorerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alweer? Heb ik vorige keer ook gedaan
Misschien toch met iets te hoge verwachtingen erin gegaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Boyhood gezien. Toch een iets mindere film dan ik gehoopt had. Maar wel een leuk liedje, kinda...
Ja, misschien wel. Niet slecht, maar het kabbelde maar een beetje voort zonder echt een aangrijpend moment.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Misschien toch met iets te hoge verwachtingen erin gegaan
Ik haat jou. Ik nu ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Maqluba trouwens. Met een M
Ik heb zin in batata harra
Batata harra.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Maqluba trouwens. Met een M
Ik heb zin in batata harra
Nope.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:22 schreef kejeee het volgende:
ben je libanees? zo ja, broodrecept van je moeder please?
Ga tjappen danquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt zulke honger momenteel damn
Is dat de nane die je nat moet maken voordat je het eet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nope.
Maar je kan dat Lebanese brood bij veel plekken halen. 10 stuks in verpakking. Zijn wraps.
Maar tandoor brood en nani asturi zoals m'n oma en moeder die maken zijn veel lekkerder.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef Crip het volgende:
Ik ga helemaal stuk.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5179724
Ja kloptquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat de nane die je nat moet maken voordat je het eet?
[..]
Hoezo?
Dat is zo lekker he.quote:
Is dat makkelijk om te maken?quote:
Alleen wanneer de Turken uit Kayseri komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:35 schreef Che_ het volgende:
La7m bi ajeen![]()
Hoe turken maken is heel zuinig met het gehakt
Wie DM't je en hoezo heb je geen DM rechten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
mensennn nogmaals ik heb geen dm rechtennnn
Hoeft niet iemand uit dit topic te zijn? Misschien wordt je gestalked.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Che ze vindt het vervelend, stop ermee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che ze vindt het vervelend, stop ermee.
Jij ook niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.
Word lekker boos.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.
quote:
Crip, haal een bakje yayla yogurtquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:14 schreef Crip het volgende:
Anyways ik ga sarma maken straks.
Stimo maak jij die yoghurt saus op een bepaalde manier? Wat is lekker want ik ben niet zo sure van yoghurt op mn food.
Ja die eet ik normaal altijd (zoooo lekker) maar heb geen zin om naar de marokkaanse/turkse winkel te gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip, haal een bakje yayla yogurt
Muhahaha malle turk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
Prachtig om te zien hoe montelly met de dag hopelozer wordt omdat ie exposed is
Kat in het nauw. Wel topvermaak
[ afbeelding ]
Vindt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef Montelly het volgende:
Het boeit mij ook veel wat jij vind
Je kan er knoflook indoen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:14 schreef Crip het volgende:
Anyways ik ga sarma maken straks.
Stimo maak jij die yoghurt saus op een bepaalde manier? Wat is lekker want ik ben niet zo sure van yoghurt op mn food.
Dm mensen waarom ze zo doen tegen je hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Muhahaha malle turk.
Hey Che je stelt niet teleur, ik had je post veel later verwacht eerlijk gezegd
En gebruik je gewoon normale yoghurt? want ik heb geen turkse yoghurt in huis. Alleen volle ongezoete yoghurt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan er knoflook indoen.
Ik doe zelf nane, zout, zwarte en rode peper in en olijfolie
Owww dan alleen knoflookquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
En gebruik je gewoon normale yoghurt? want ik heb geen turkse yoghurt in huis. Alleen volle ongezoete yoghurt.
Bedoel je met nane, munt?
Ik snap werkelijk niet dat mensen FOK! zo serieus kunnen nemen en er zo gefrustreerd door raken. Ze doen alsof FOK! het echte leven is.quote:
Not a single fuck was given.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat mensen FOK! zo serieus kunnen nemen en er zo gefrustreerd door raken. Ze doen alsof FOK! het echte leven is.
Tabiiii caniiiiim, jij die familie erbij moet betrekken, helemaal gek doen, dreigen, ruzie met bijna alle users hier gehad. Maar sure, ik geloof je welquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Crip het volgende:
EY BORTE IN JE RECEPT STAAT 1 CUP OF RICE MAAR IS DAT NIET WEINIG IK GEBRUIK DIE AMERIKAANSE SHIT.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sale shoppen in London bitchezz
Prijsloosquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij negeert mij. Wat moet ik doen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ik doen? Mn fokliefde ist vorbei. Schade Deutsland Deutschland.
Dankeschön.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je posthistorie beetje gezien. Je bent erg apart.
LOL!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tabiiii caniiiiim, jij die familie erbij moet betrekken, helemaal gek doen, dreigen, ruzie met bijna alle users hier gehad. Maar sure, ik geloof je wel
Iedereen hier is erg apart, dus welkom.quote:
Sowierso.quote:
Er is niet echt iets wat je kunt doen, of niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ik doen? Mn fokliefde ist vorbei. Schade Deutsland.
Waaraan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er is niet echt iets wat je kunt doen, of niet?
Dat hij ophoudt om jou te negeren. Nou ja, behalve het loslaten dan.quote:
Dat was een girapje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat hij ophoudt om jou te negeren.
Met natuurlijk ik hou te veel van vlees. Ik heb gwn ietsjes meer rijst gedaan is goede verhouding geworden 1.5 cup.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat hij ophoudt om jou te negeren. Nou ja, behalve het loslaten dan.
Rijst wordt erg dik he? Als het kookt zuigt het alle vocht op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Met natuurlijk ik hou te veel van vlees. Ik heb gwn ietsjes meer rijst gedaan is goede verhouding geworden 1.5 cup.
Ligt eraan waar je op doelt, woon op 9 uur rijden van mn ouders dus...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is je familie en zo daar bekend mee?
Ja klopt maar als ik niet ietjes minder rijst had gedaan had ik in verhouding veel meer gehakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rijst wordt erg dik he? Als het kookt zuigt het alle vocht op.
Weten ze dat je bepaalde dingen doet die niet passen bij een 'net meisje'?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:32 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op doelt, woon op 9 uur rijden van mn ouders dus...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weten ze dat je bepaalde dingen doet die niet passen bij een 'net meisje'?
Hani omdat je er hier vrij over bent.
Binnen. Blaadje voor je leggen met de nerven boven, steeltje afsmijden niet vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:50 schreef Crip het volgende:
w8 moeten de nerven naar buiten of binnen
Neeeee is easy, maar idd goed klusje voor de buis. De gladde kant moet naar buiten. Dat steeltje snij je weg. Wel een beetje strak aanrollen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Crip het volgende:
ik ga zo lang bezig zijn met al deze sarma rollen
Ik zet maar een film op
Bijna al mijn bladeren zijn gescheurd ofzo :/quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neeeee is easy, maar idd goed klusje voor de buis. De gladde kant moet naar buiten. Dat steeltje snij je weg. Wel een beetje strak aanrollen.
Je kan het beter zo doen dan:quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijna al mijn bladeren zijn gescheurd ofzo :/
Hoe bedoel je? Voorzichtig rollen he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijna al mijn bladeren zijn gescheurd ofzo :/
Gewoon toen ik ze uit de verpakking haalde helemaal gescheurd bijna geen zijn heelquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Voorzichtig rollen he?
Gewoon vouwen. Dan vouw je er twee. Doet mama ook weleens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon toen ik ze uit de verpakking haalde helemaal gescheurd bijna geen zijn heel
Hey Montelly.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef kejeee het volgende:
ık weet niet wie me zit te DMen maar ik heb nog geen rechten sorry
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAI
Ik maak jou koent kapoet
Hey Montelly.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Soon.quote:
Haha, de grote menigte aan eenzame mannen wil jou beter leren kennen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Hier niets..quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:37 schreef Peunage het volgende:
Gelukkig smelt het meteen, maar van mij mag het direct stoppen.
Ben je sigaren aan het rollen bae ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:49 schreef Crip het volgende:
Wat een kutwerkje was dat zeg. Ik ga nooit meer dit merk bladeren kopen.
Heeft je mama geen druiveboom in haar tuin?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:49 schreef Crip het volgende:
Wat een kutwerkje was dat zeg. Ik ga nooit meer dit merk bladeren kopen.
Besparen op druivenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:18 schreef kejeee het volgende:
Mijn huisbaas heeft druiven in een dorpje hier in de buurt, ik mag elke zomer blaadjes halen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Besparen op druivenZijn die in de zomer niet iets van een euro voor een kilo?
nee ;cquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft je mama geen druiveboom in haar tuin?
Ja bby kom je smoken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ben je sigaren aan het rollen bae ?
Dude...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Besparen op druivenZijn die in de zomer niet iets van een euro voor een kilo?
Sure booquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh
Jaa nee dat wist ik wel ik zat maar te trollen!
Van wie ben jij een kloon dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef kejeee het volgende:
Nog 13 dagen tot vriendje terug is. Droogstaan, bleh.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:08 schreef xaban06 het volgende:
Jij hebt lopen geilen op haar foto's, wat kloon la
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gewoon een semi turk die van sex houd, niks geks toch.
Ze niet Turks Turks, dus het zou goed kunnenquote:
Account van nog geen week oud, post gelijk nudes en komt uitgerekend hier in dit topic melden dat ze droogstaat en haar vriendje mistquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:31 schreef Mathemaat het volgende:
Ze niet Turks Turks, dus het zou goed kunnen
Sounds fairquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Account van nog geen week oud, post gelijk nudes en komt uitgerekend hier in dit topic melden dat ze droogstaat en haar vriendje mist
Oh en ze is al thuis in het gebruik van emo-smileys
cadeautje voor je in s&gquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Account van nog geen week oud, post gelijk nudes en komt uitgerekend hier in dit topic melden dat ze droogstaat en haar vriendje mist
Doe eentje met een stuk papier waarop staat: Ik ben kejee. Dan zijn we er ook gelijk over uit dat je echt bent.quote:
Foto's van je dolma?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
De sarma was fukin lekker btw.![]()
Ben nu aan de babyworteltjes met hummus <333 En manderijntjes.
Hoe was t? Beetje strak gerold?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
De sarma was fukin lekker btw.![]()
Ben nu aan de babyworteltjes met hummus <333 En manderijntjes.
Zit geen filosofie achter hoor, combi van aandachtsgeil en schaamteloosheid. Just because I can.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom plaats je naaktfoto's eigk?
Jaa, alleen zooooo veel kapotte bladeren he ging te ver uiteindelijk ging ik 2 doen maar dat ging niet zo mooi en strak. Dus de andere keer ander merk zoekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe was t? Beetje strak gerold?
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom plaats je naaktfoto's eigk?
Tietjes zagen goed uit though..quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je perse geconserveerde bladeren moet hebben, pak dan uit pot. Vaak veel beter bewaard gebleven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa, alleen zooooo veel kapotte bladeren he ging te ver uiteindelijk ging ik 2 doen maar dat ging niet zo mooi en strak. Dus de andere keer ander merk zoeken
Ik vind je antwoord leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:52 schreef kejeee het volgende:
[..]
Zit geen filosofie achter hoor, combi van aandachtsgeil en schaamteloosheid. Just because I can.
Skkltje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa, alleen zooooo veel kapotte bladeren he ging te ver uiteindelijk ging ik 2 doen maar dat ging niet zo mooi en strak. Dus de andere keer ander merk zoeken
Ja dat zei mn vriendin me ook al. Check dat de volgende keer uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:54 schreef kejeee het volgende:
[..]
Als je perse geconserveerde bladeren moet hebben, pak dan uit pot. Vaak veel beter bewaard gebleven.
Ga ze plukken en doe ze zelf in een pot. Die bladeren zijn zo veel fijner en lekkerderrrrrrr. Vraag gewoon een Turkse buur of je mag plukken voor een keertje. Die zegt geen nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft je verzoek gehonoreerd zie ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Doe eentje met een stuk papier waarop staat: Ik ben kejee. Dan zijn we er ook gelijk over uit dat je echt bent.
Waar moet ik zo iemand gaan vindennnquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga ze plukken en doe ze zelf in een pot. Die bladeren zijn zo veel fijner en lekkerderrrrrrr. Vraag gewoon een Turkse buur of je mag plukken voor een keertje. Die zegt geen nee.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:55 schreef kejeee het volgende:
Weissman is verdwenen opeens, fappen zeker lol.
ik weet wel 2-3 adresjes bbyquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar moet ik zo iemand gaan vindennn
Bij ons. Hele familie plukt bij onsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar moet ik zo iemand gaan vindennn
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet wel 2-3 adresjes bby
Ekte bladeren dealerssss hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij ons. Hele familie plukt bij ons
plaats foto van jou in hijab danquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ewa laat der genieten van der 1 minute fame.
plaats foto van jou zonder hijab dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
plaats foto van jou in hijab dan
ja hier ook, maar familie vervangen voor kennissenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij ons. Hele familie plukt bij ons
sorryquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ewa laat der genieten van der 1 minute fame.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hier ook, maar familie vervangen voor kennissen
[..]
sorry
Oke. Ook in mn string? Briefje met jfm is heet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
plaats foto van jou zonder hijab dan?
Kom maar hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke. Ook in mn string? Briefje met jfm is heet?
Ook mijn naam pls xoxoquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waar jij je lekker bij voelt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie s&g babyquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waar jij je lekker bij voelt.
Ik heb wel een voorkeur voor een kerstlingerie setje tho met de tekst: "ik ben JFM's bitch."
Ik wacht.
Als je op Stimorol doelt; zij is een belachelijk lekker wijf.quote:
ow oeps, please accept my sincere apologiesquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je op Stimorol doelt; zij is een belachelijk lekker wijf.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je op Stimorol doelt; zij is een belachelijk lekker wijf.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben zuinig met complimenten, jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |