jij niet, maar zie mn pa al googlen op de opleidingsnaam en hier terechtkomen hahaha asar beniquote:
Dat is knap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef kejeee het volgende:
[..]
iets met 4 talen en recht laat ik t zo stellen
Internationaal recht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef kejeee het volgende:
[..]
jij niet, maar zie mn pa al googlen op de opleidingsnaam en hier terechtkomen hahaha asar beni
iets met 4 talen en recht laat ik t zo stellen
Nou bescheiden ben je iig niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef kejeee het volgende:
Ik ben officieel hyperpolyglot volgens de Fransen, spreek 7 talen op hoog niveau. Recht kreeg ik er gratisch bij, interesseert me niet zo.
Ben je van plan om vertaler te worden in Brussel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef kejeee het volgende:
Ik ben officieel hyperpolyglot volgens de Fransen, spreek 7 talen op hoog niveau. Recht kreeg ik er gratisch bij, interesseert me niet zo.
Ben je in een tinychat gesprek geboren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef kejeee het volgende:
Koerdisch en Turks, ben in TC geboren.
Spreek je ook Spaans?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef kejeee het volgende:
Wat steel je mijn grap, met je hoofd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben je in een tinychat gesprek geboren?
ja hier dacht ik ook meteen aan shiiiquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben je in een tinychat gesprek geboren?
Welke stad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef kejeee het volgende:
Koerdisch en Turks, ben in TC geboren.
Turk Cumhuriyeti dacht ik. Republiek der Leeghoofden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hier dacht ik ook meteen aan shiii
dat ja hehequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turk Cumhuriyeti dacht ik. Republiek der Leeghoofden.
Verklaart meteen waarom jij een universitaire opleiding volgt, hmm.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef Mathemaat het volgende:
Vroeger toen het onderwijsniveau van het gymnasium degelijk was, leerde je ook iets van 6 talen vloeiend spreken.
Heel veel mensen hebben dat in hun naam op FBquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turk Cumhuriyeti dacht ik. Republiek der Leeghoofden.
Dat heeft een logische verklaring, hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben dat in hun naam op FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |