Ik heb bijna 70000, dus ik stop binnenkort.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is okeee, ik ben er gisteren achtergekomen dat ik meer dan 90.000 posts heb.![]()
!!!!!!!!!1
Klopt allemaal gewoon nietquote:
ik denk dat ik bedankt ga zeggen en jou ook een fijne nachtrust toewens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef kejeee het volgende:
Mensen ik ga slapennn. İyi geceler sağlıkla kal. xwede rehetiye bide şevbaşşş lieverds.
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef kejeee het volgende:
Mensen ik ga slapennn. İyi geceler sağlıkla kal. xwede rehetiye bide şevbaşşş lieverds.
McDonalds schijnt lekkere ontbijtjes te verzorgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
Ik ga morgen met m'n vadurrrr ergens ontbijten
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:10 schreef Peunage het volgende:
Dus slaap lekker met jullie hoofden.
Hahaha faalquote:
?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe zou het met krokusje gaan? Verstoten door een 25 jarige die 50 mannen meent geneukt te hebben ipv een saaie minnaar naast 1 man.
Door iemand die haar tepels op fok gooit ipv een nette inkijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe zou het met krokusje gaan? Verstoten door een 25 jarige die 50 mannen meent geneukt te hebben ipv een saaie minnaar naast 1 man.
Door iemand die haar tepels op fok gooit ipv een nette inkijk.
quote:
Ik googlede op haar naam en ik vond rare berichten. Maar begrijp je post nog steeds niet.quote:
Beetje genoten van Man Utd wel ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beetje genoten van Man Utd wel ?Niet gekeken. Jij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |