Oh ja, voor jou is het extra zuur dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef kejeee het volgende:
[..]
Is het ook. De oudjes hechten er waarde aan he. Ik ben enig kind, gescheiden, dus er wordt zelf gezeurd of mijn zoon niet toch mijn achternaam kan krijgen..... o derece yani
Trouwen binnen de familie is zuiver.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat versta jij onder zuiver dan?
[..]
Dit.
IK ZEG TOCH HELEMAAL NIET DAT HET GEITEN ZIJN JIJ SCHAAPHOOFDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit zijn lammetjes, jij geit
Dat is wel een stapje verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Trouwen binnen de familie is zuiver.
En creepy....
Beetje incestieuze shit.
JAIquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH HELEMAAL NIET DAT HET GEITEN ZIJN JIJ SCHAAPHOOFD
JAI????quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAI
Ik maak jou koent kapoet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
JAI????
WAHAHAUU
Jai komen hierrrrr? Wahahau.
Jij bent echt een zware trollquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef kejeee het volgende:
[..]
Is het ook. De oudjes hechten er waarde aan he. Ik ben enig kind, gescheiden, dus er wordt zelf gezeurd of mijn zoon niet toch mijn achternaam kan krijgen..... o derece yani
Ik heb bijna 70000, dus ik stop binnenkort.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is okeee, ik ben er gisteren achtergekomen dat ik meer dan 90.000 posts heb.![]()
!!!!!!!!!1
Klopt allemaal gewoon nietquote:
ik denk dat ik bedankt ga zeggen en jou ook een fijne nachtrust toewens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef kejeee het volgende:
Mensen ik ga slapennn. İyi geceler sağlıkla kal. xwede rehetiye bide şevbaşşş lieverds.
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef kejeee het volgende:
Mensen ik ga slapennn. İyi geceler sağlıkla kal. xwede rehetiye bide şevbaşşş lieverds.
McDonalds schijnt lekkere ontbijtjes te verzorgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
Ik ga morgen met m'n vadurrrr ergens ontbijten
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:10 schreef Peunage het volgende:
Dus slaap lekker met jullie hoofden.
Hahaha faalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |