nee hoor.quote:
alsof jouw grapjes grappig zijn, moet je nagaan hoe zielig jouw gemene grapjes dan wel niet zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken, maar twee gemene grappen achter elkaar durf ik niet aan.
oh dat is het niet hoor bij mijn vaderquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Peunage het volgende:
Mijne ook niet. Maar die snappen heel het schoolsysteem niet. Elke keer als we het er over hebben gaan ze het systeem in Irak aan mij uitleggen. Damn, dat wil ik helemaal niet weten.
Maar wat bedoel je met zuiver?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef kejeee het volgende:
[..]
Wij zijn keldani van oorsprong en laatste grote overlevende familie in ons stukkie Turkije.
Gewoon volbloed keldani.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met zuiver?
Ik durf te wedden dat jij om minstens 10 van mijn grappen gelachen hebtquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoor.
[..]
alsof jouw grapjes grappig zijn, moet je nagaan hoe zielig jouw gemene grapjes dan wel niet zijn
christenen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef kejeee het volgende:
[..]
Wij zijn keldani van oorsprong en laatste grote overlevende familie in ons stukkie Turkije.
laatste 100 topics nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij om minstens 10 van mijn grappen gelachen hebt
Komen jullie van oorsprong uit Irak/Syrië?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef kejeee het volgende:
[..]
Tussen Eufraat en Tigris, dus hoeft niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komen jullie van oorsprong uit Irak/Syrië?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat maakt je bloedlijn niet zuiver, aptal.
Haramaward van de dagquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij om minstens 10 van mijn grappen gelachen hebt
Ik vind heel dat gedoe met bloedlijn en zuiver en blablabla creepy en achterhaald.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef kejeee het volgende:
We zijn door de tijd wel met koerden gaan mengen omdat we dove kinderen kregen, maar ook uit maar 1 aşiret. En die kregen geen vrouwen van ons tot aan mijn generatie.
Wat versta jij onder zuiver dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude.. ben jij echt zo dom? Dus als ik binnen de stam Balaban trouw ben ik zuiver? Srsly
Dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind heel dat gedoe met bloedlijn en zuiver en blablabla creepy en achterhaald.
Is het ook. De oudjes hechten er waarde aan he. Ik ben enig kind, gescheiden, dus er wordt zelf gezeurd of mijn zoon niet toch mijn achternaam kan krijgen..... o derece yaniquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind heel dat gedoe met bloedlijn en zuiver en blablabla creepy en achterhaald.
Geiten zijn echt grappige dieren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Mathemaat het volgende:
Wij stammen af van de Turken uit Halep.
Hoe zit het met jullie allemaal trouwens?
quote:
ahhhh zo liefquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
dit zijn lammetjes, jij geitquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geiten zijn echt grappige dieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |