?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe zou het met krokusje gaan? Verstoten door een 25 jarige die 50 mannen meent geneukt te hebben ipv een saaie minnaar naast 1 man.
Door iemand die haar tepels op fok gooit ipv een nette inkijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe zou het met krokusje gaan? Verstoten door een 25 jarige die 50 mannen meent geneukt te hebben ipv een saaie minnaar naast 1 man.
Door iemand die haar tepels op fok gooit ipv een nette inkijk.
quote:
Ik googlede op haar naam en ik vond rare berichten. Maar begrijp je post nog steeds niet.quote:
Beetje genoten van Man Utd wel ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beetje genoten van Man Utd wel ?Niet gekeken. Jij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik twijfelde of ik ging kijken, maar heb dus foute keuze gemaaktquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaa geen spijt van gehadalleen laatste half uur bloedde het wel behoorlijk dood
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beetje genoten van Man Utd wel ?das rooney toch die altijd op de voorkant van FIFA spelletjes staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig 10 en 11 en 12![]()
Ja:quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
das rooney toch die altijd op de voorkant van FIFA spelletjes staat
iig 10 en 11 en 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja (Y) nu heeft Messi hem van de voorkant verstotenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
das rooney toch die altijd op de voorkant van FIFA spelletjes staat
iig 10 en 11 en 12
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool van mij heaquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja (Y) nu heeft Messi hem van de voorkant verstoten
Door je broertje zeker?quote:
Niet waar:quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kijk deze man ongegeneerd met people's privé strooien hier in het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |