Is dat de nane die je nat moet maken voordat je het eet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nope.
Maar je kan dat Lebanese brood bij veel plekken halen. 10 stuks in verpakking. Zijn wraps.
Maar tandoor brood en nani asturi zoals m'n oma en moeder die maken zijn veel lekkerder.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef Crip het volgende:
Ik ga helemaal stuk.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5179724
Ja kloptquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat de nane die je nat moet maken voordat je het eet?
[..]
Hoezo?
Dat is zo lekker he.quote:
Is dat makkelijk om te maken?quote:
Alleen wanneer de Turken uit Kayseri komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:35 schreef Che_ het volgende:
La7m bi ajeen![]()
Hoe turken maken is heel zuinig met het gehakt
Wie DM't je en hoezo heb je geen DM rechten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
mensennn nogmaals ik heb geen dm rechtennnn
Hoeft niet iemand uit dit topic te zijn? Misschien wordt je gestalked.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Che ze vindt het vervelend, stop ermee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che ze vindt het vervelend, stop ermee.
Jij ook niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.
Word lekker boos.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |