alweer? Heb ik vorige keer ook gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je nu nog kan uitleggen wat buitenspel is dan hoor je bij de club
we hadden vroeger die spelletjes jaquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
we hadden vroeger die spelletjes ja
Is andere broertje wel
Oke true :$ welkom bij de club, je krijgt uiteraard een presentje om je nieuwe lidmaatschap te honorerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alweer? Heb ik vorige keer ook gedaan
Misschien toch met iets te hoge verwachtingen erin gegaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Boyhood gezien. Toch een iets mindere film dan ik gehoopt had. Maar wel een leuk liedje, kinda...
Ja, misschien wel. Niet slecht, maar het kabbelde maar een beetje voort zonder echt een aangrijpend moment.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Misschien toch met iets te hoge verwachtingen erin gegaan
Ik haat jou. Ik nu ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Maqluba trouwens. Met een M
Ik heb zin in batata harra
Batata harra.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Maqluba trouwens. Met een M
Ik heb zin in batata harra
Nope.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:22 schreef kejeee het volgende:
ben je libanees? zo ja, broodrecept van je moeder please?
Ga tjappen danquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt zulke honger momenteel damn
Is dat de nane die je nat moet maken voordat je het eet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nope.
Maar je kan dat Lebanese brood bij veel plekken halen. 10 stuks in verpakking. Zijn wraps.
Maar tandoor brood en nani asturi zoals m'n oma en moeder die maken zijn veel lekkerder.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef Crip het volgende:
Ik ga helemaal stuk.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5179724
Ja kloptquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat de nane die je nat moet maken voordat je het eet?
[..]
Hoezo?
Dat is zo lekker he.quote:
Is dat makkelijk om te maken?quote:
Alleen wanneer de Turken uit Kayseri komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:35 schreef Che_ het volgende:
La7m bi ajeen![]()
Hoe turken maken is heel zuinig met het gehakt
Wie DM't je en hoezo heb je geen DM rechten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
mensennn nogmaals ik heb geen dm rechtennnn
Hoeft niet iemand uit dit topic te zijn? Misschien wordt je gestalked.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Che ze vindt het vervelend, stop ermee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che ze vindt het vervelend, stop ermee.
Jij ook niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.
Word lekker boos.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot eens op. Je zou hier niet meer komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |