Binnen. Blaadje voor je leggen met de nerven boven, steeltje afsmijden niet vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:50 schreef Crip het volgende:
w8 moeten de nerven naar buiten of binnen
Neeeee is easy, maar idd goed klusje voor de buis. De gladde kant moet naar buiten. Dat steeltje snij je weg. Wel een beetje strak aanrollen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Crip het volgende:
ik ga zo lang bezig zijn met al deze sarma rollen
Ik zet maar een film op
Bijna al mijn bladeren zijn gescheurd ofzo :/quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neeeee is easy, maar idd goed klusje voor de buis. De gladde kant moet naar buiten. Dat steeltje snij je weg. Wel een beetje strak aanrollen.
Je kan het beter zo doen dan:quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijna al mijn bladeren zijn gescheurd ofzo :/
Hoe bedoel je? Voorzichtig rollen he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijna al mijn bladeren zijn gescheurd ofzo :/
Gewoon toen ik ze uit de verpakking haalde helemaal gescheurd bijna geen zijn heelquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Voorzichtig rollen he?
Gewoon vouwen. Dan vouw je er twee. Doet mama ook weleens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon toen ik ze uit de verpakking haalde helemaal gescheurd bijna geen zijn heel
Hey Montelly.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef kejeee het volgende:
ık weet niet wie me zit te DMen maar ik heb nog geen rechten sorry
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAI
Ik maak jou koent kapoet
Hey Montelly.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
mensennn nogmaals ik heb geen dm rechtennnn
Soon.quote:
Haha, de grote menigte aan eenzame mannen wil jou beter leren kennen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef kejeee het volgende:
mensennn nogmaals ik heb geen dm rechtennnn
Hier niets..quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:37 schreef Peunage het volgende:
Gelukkig smelt het meteen, maar van mij mag het direct stoppen.
Ben je sigaren aan het rollen bae ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:49 schreef Crip het volgende:
Wat een kutwerkje was dat zeg. Ik ga nooit meer dit merk bladeren kopen.
Heeft je mama geen druiveboom in haar tuin?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:49 schreef Crip het volgende:
Wat een kutwerkje was dat zeg. Ik ga nooit meer dit merk bladeren kopen.
Besparen op druivenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:18 schreef kejeee het volgende:
Mijn huisbaas heeft druiven in een dorpje hier in de buurt, ik mag elke zomer blaadjes halen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Besparen op druivenZijn die in de zomer niet iets van een euro voor een kilo?
nee ;cquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft je mama geen druiveboom in haar tuin?
Ja bby kom je smoken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ben je sigaren aan het rollen bae ?
Dude...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Besparen op druivenZijn die in de zomer niet iets van een euro voor een kilo?
Sure booquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh
Jaa nee dat wist ik wel ik zat maar te trollen!
Van wie ben jij een kloon dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef kejeee het volgende:
Nog 13 dagen tot vriendje terug is. Droogstaan, bleh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |