Slapenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij niet geslapen ofzo
En nog wat leuks gescoord? Volgende week naar shabu shabuquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ooooook, nu pas thuis, was SALE shoppen werken, blugh
Fuck yes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
En nog wat leuks gescoord? Volgende week naar shabu shabu
Wat heeft iedereen tegen shabu shabuquote:
Sus lan, straks gaan mensen verkeerde dingen denkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In jouw harem geen tijd voor slapen
Twee keer geweest, twee keer kapotveel gegeten. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen shabu shabu
Ja jullie zijn stoer, oke fine, ga maar weer zitten.quote:
Nooit succes geweest bij mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sale shoppen in London bitchezz
LAAT ZE DENKEN WAT ZE WILLEN DENKEN.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sus lan, straks gaan mensen verkeerde dingen denken
Dus het is toch geen hoax?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sus lan, straks gaan mensen verkeerde dingen denken
Colak doet het wel goed onder Hamzaoglu, no?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Reddead het volgende:
weer eens punten verspeeld in ankara.
Je snapt het niet echt he?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja jullie zijn stoer, oke fine, ga maar weer zitten.
Doen ze sowieso wel, maar dan gaan we ze ook weer bevestiging zoeken.quote:LAAT ZE DENKEN WAT ZE WILLEN DENKEN.
De serveerstersquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Do tell.
Ik was aan het twijfelen maar heb nooit bij sumo gegeten, wat vind je beter daar dan?
Ik vond Sumo gewoon lekkerder?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Do tell.
Ik was aan het twijfelen maar heb nooit bij sumo gegeten, wat vind je beter daar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |