SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Echt onder de gordel dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kutstylo. Ik had een veel mooiere TT, namelijk çizkek.
Ik gebruik het gewoon als een gordel eigenlijk. Echt kleine heb jijquote:
Nog nooit klachten gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gebruik het gewoon als een gordel eigenlijk. Echt kleine heb jij
Kwam dat door de ducktape?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
hmm vertel me er meer overquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:
Gemiddeld 14,15cm voor Turken en 15,88cm voor Nederlanders, slotje graag.
Ik ben geen Turk, nog Nederlanderquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm vertel me er meer over
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk, nog Nederlander
'noch' lan, noch!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Triggershot het volgende:
'noch' lan, noch!
En die 'geen' moet weg verdomde allochtoon.
Heb jij niet geslapen ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'noch' lan, noch!
En die 'geen' moet weg verdomde allochtoon.
ik ooooook, nu pas thuis, was SALE shoppen werken, blughquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb zin in sarma en sushi verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |