Crip, haal een bakje yayla yogurtquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:14 schreef Crip het volgende:
Anyways ik ga sarma maken straks.
Stimo maak jij die yoghurt saus op een bepaalde manier? Wat is lekker want ik ben niet zo sure van yoghurt op mn food.
Ja die eet ik normaal altijd (zoooo lekker) maar heb geen zin om naar de marokkaanse/turkse winkel te gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip, haal een bakje yayla yogurt
Muhahaha malle turk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:25 schreef Che_ het volgende:
Prachtig om te zien hoe montelly met de dag hopelozer wordt omdat ie exposed is
Kat in het nauw. Wel topvermaak
[ afbeelding ]
Vindt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef Montelly het volgende:
Het boeit mij ook veel wat jij vind
Je kan er knoflook indoen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:14 schreef Crip het volgende:
Anyways ik ga sarma maken straks.
Stimo maak jij die yoghurt saus op een bepaalde manier? Wat is lekker want ik ben niet zo sure van yoghurt op mn food.
Dm mensen waarom ze zo doen tegen je hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Muhahaha malle turk.
Hey Che je stelt niet teleur, ik had je post veel later verwacht eerlijk gezegd
En gebruik je gewoon normale yoghurt? want ik heb geen turkse yoghurt in huis. Alleen volle ongezoete yoghurt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan er knoflook indoen.
Ik doe zelf nane, zout, zwarte en rode peper in en olijfolie
Owww dan alleen knoflookquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
En gebruik je gewoon normale yoghurt? want ik heb geen turkse yoghurt in huis. Alleen volle ongezoete yoghurt.
Bedoel je met nane, munt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |