Ik snap werkelijk niet dat mensen FOK! zo serieus kunnen nemen en er zo gefrustreerd door raken. Ze doen alsof FOK! het echte leven is.quote:
Not a single fuck was given.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat mensen FOK! zo serieus kunnen nemen en er zo gefrustreerd door raken. Ze doen alsof FOK! het echte leven is.
Tabiiii caniiiiim, jij die familie erbij moet betrekken, helemaal gek doen, dreigen, ruzie met bijna alle users hier gehad. Maar sure, ik geloof je welquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Crip het volgende:
EY BORTE IN JE RECEPT STAAT 1 CUP OF RICE MAAR IS DAT NIET WEINIG IK GEBRUIK DIE AMERIKAANSE SHIT.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sale shoppen in London bitchezz
Prijsloosquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij negeert mij. Wat moet ik doen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ik doen? Mn fokliefde ist vorbei. Schade Deutsland Deutschland.
Dankeschön.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je posthistorie beetje gezien. Je bent erg apart.
LOL!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tabiiii caniiiiim, jij die familie erbij moet betrekken, helemaal gek doen, dreigen, ruzie met bijna alle users hier gehad. Maar sure, ik geloof je wel
Iedereen hier is erg apart, dus welkom.quote:
Sowierso.quote:
Er is niet echt iets wat je kunt doen, of niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ik doen? Mn fokliefde ist vorbei. Schade Deutsland.
Waaraan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er is niet echt iets wat je kunt doen, of niet?
Dat hij ophoudt om jou te negeren. Nou ja, behalve het loslaten dan.quote:
Dat was een girapje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat hij ophoudt om jou te negeren.
Met natuurlijk ik hou te veel van vlees. Ik heb gwn ietsjes meer rijst gedaan is goede verhouding geworden 1.5 cup.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat hij ophoudt om jou te negeren. Nou ja, behalve het loslaten dan.
Rijst wordt erg dik he? Als het kookt zuigt het alle vocht op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Met natuurlijk ik hou te veel van vlees. Ik heb gwn ietsjes meer rijst gedaan is goede verhouding geworden 1.5 cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |