Ze niet Turks Turks, dus het zou goed kunnenquote:
Account van nog geen week oud, post gelijk nudes en komt uitgerekend hier in dit topic melden dat ze droogstaat en haar vriendje mistquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:31 schreef Mathemaat het volgende:
Ze niet Turks Turks, dus het zou goed kunnen
Sounds fairquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Account van nog geen week oud, post gelijk nudes en komt uitgerekend hier in dit topic melden dat ze droogstaat en haar vriendje mist
Oh en ze is al thuis in het gebruik van emo-smileys
cadeautje voor je in s&gquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Account van nog geen week oud, post gelijk nudes en komt uitgerekend hier in dit topic melden dat ze droogstaat en haar vriendje mist
Doe eentje met een stuk papier waarop staat: Ik ben kejee. Dan zijn we er ook gelijk over uit dat je echt bent.quote:
Foto's van je dolma?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
De sarma was fukin lekker btw.![]()
Ben nu aan de babyworteltjes met hummus <333 En manderijntjes.
Hoe was t? Beetje strak gerold?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
De sarma was fukin lekker btw.![]()
Ben nu aan de babyworteltjes met hummus <333 En manderijntjes.
Zit geen filosofie achter hoor, combi van aandachtsgeil en schaamteloosheid. Just because I can.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom plaats je naaktfoto's eigk?
Jaa, alleen zooooo veel kapotte bladeren he ging te ver uiteindelijk ging ik 2 doen maar dat ging niet zo mooi en strak. Dus de andere keer ander merk zoekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe was t? Beetje strak gerold?
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom plaats je naaktfoto's eigk?
Tietjes zagen goed uit though..quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je perse geconserveerde bladeren moet hebben, pak dan uit pot. Vaak veel beter bewaard gebleven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa, alleen zooooo veel kapotte bladeren he ging te ver uiteindelijk ging ik 2 doen maar dat ging niet zo mooi en strak. Dus de andere keer ander merk zoeken
Ik vind je antwoord leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:52 schreef kejeee het volgende:
[..]
Zit geen filosofie achter hoor, combi van aandachtsgeil en schaamteloosheid. Just because I can.
Skkltje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa, alleen zooooo veel kapotte bladeren he ging te ver uiteindelijk ging ik 2 doen maar dat ging niet zo mooi en strak. Dus de andere keer ander merk zoeken
Ja dat zei mn vriendin me ook al. Check dat de volgende keer uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:54 schreef kejeee het volgende:
[..]
Als je perse geconserveerde bladeren moet hebben, pak dan uit pot. Vaak veel beter bewaard gebleven.
Ga ze plukken en doe ze zelf in een pot. Die bladeren zijn zo veel fijner en lekkerderrrrrrr. Vraag gewoon een Turkse buur of je mag plukken voor een keertje. Die zegt geen nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |