ik heb een kleine tv maar die staat zonder stekker en de ontvanger staat ook ergens in de kast. kusjequote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff misschien moeten nog een paar mensen nog even 10x komen melden dat ze wél kerst vieren, géén tv hebben, wél een tv hebben, géén kerst vieren.. enz enz enz
misschien wil lonaa wel ruilen ok?quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb geen hond. Wel een baby. En een auto.
Nope nope nope.quote:Op zondag 21 december 2014 13:47 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien wil lonaa wel ruilen ok?
Misschien moeten types die daar blijkbaar moeite mee hebben gewoon met slechte buien wegblijven uit een SC.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff misschien moeten nog een paar mensen nog even 10x komen melden dat ze wél kerst vieren, géén tv hebben, wél een tv hebben, géén kerst vieren.. enz enz enz
Wel een tv, geen vakantie naar Engeland.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
is het een mooie tv? merk / type? doet ie het ? heb je kabel?quote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel een tv, geen vakantie naar Engeland.
Nja sorry hoor, maar het begint wel een béétje irritant te worden inmiddels.. We weten het nu wel of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien moeten types die daar blijkbaar moeite mee hebben gewoon met slechte buien wegblijven uit een SC.
Ik vind het een prachtige tv. Samsung, LED, strak vormgegeven, glasvezel.quote:Op zondag 21 december 2014 13:49 schreef SuperFood het volgende:
[..]
is het een mooie tv? merk / type? doet ie het ? heb je kabel?
nicequote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige tv. Samsung, LED, strak vormgegeven, glasvezel.![]()
Hoe is het met jouw tv?
Hmm. En ook geen hond?quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nice
stoffig denk ik. klein. geen glasvezel niets.
nee. zelfs geen poes.quote:Op zondag 21 december 2014 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. En ook geen hond?
En geen vakantie naar Engeland?
Wat jammer dat het zo zonder overleg gaat.. Is het familie??quote:Op zondag 21 december 2014 13:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee want is altijd een paar dagen voor kerst opeens of we gourmetten of diegene beslist het hoofdgerecht te maken en wij krijgen meestal het nagerecht in de maag gesplitst.
Dus niet veel tijd om er naar er vragen behalve op de kerstdag zelf.
En ik ben de enige die het een probleem vind dus laat ik het vaak maar zitten.
Wat moet jij een kutleven hebben dan.quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nee. zelfs geen poes.
ik vind het maar naar misschien moeten we idd ff ophouden met al die kerst gezelligheid hier in dit topic
Wat ga je maken?quote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook geen baby.Wel een leuke poes.
En Kerst hoeft niet zo van mij maar we hebben leuke vrienden uitgenodigd om te komen eten. En in plaats van een TV hebben wij een PC met een heul groot scherm.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben dan.![]()
En ik zal mijn kerstvoorpret inderdaad wel ergens anders botvieren.
Waarom?? Omdat Golfer niets met kerst heeft??quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben dan.![]()
En ik zal mijn kerstvoorpret inderdaad wel ergens anders botvieren.
Omdat denk ik nu 10x gezegd heb dat ik het ga doen, en dat is de limiet volgens jouw post.quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom?? Omdat Golfer niets met kerst heeft??
hey daareven vonk het nog wel leuk maar ga me nou niet met golfer verwarren hequote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom?? Omdat Golfer niets met kerst heeft??
Jij vertelt er wel steeds iets anders over, dat is andersquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat denk ik nu 10x gezegd heb dat ik het ga doen, en dat is de limiet volgens jouw post.
Pffff. Moeilijk hoor, al die regels en richtlijnen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij vertelt er wel steeds iets anders over, dat is anders
Ik zelf helemaal niks. LHO doet dat.quote:
Oooh.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zelf helemaal niks. LHO doet dat.
- Ossenstaartsoep
- Zuurkool met spekjes en een stoofpot van Iberico-wang
- Sousvide entrecote (rund) met gebakken aardappels met ui en bitterballen van champignons
- Witte chocolade-slagroomijs en Dulce de Leche-speculaas ijs en (als ze op tijd afgeleverd worden) slagroom van tonkabonen
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oooh.Op tweede kerstdag misschien? Dan heb ik nog geen plannen namelijk.
Pro-gourmet hier!!quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).
PEK! VEREN! SSSKEER JE WEG!!quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.quote:
Je hoeft het voor mij niet te laten hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.
En als je een beetje kijkt wat je koopt is het vlees nog vet lekker ookquote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.
NOU DAN DOE JE DAT TOCH LEKKER!!quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ben wel blij dat het niet bij ons thuis is jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gourmetten is lekker en gezellig. Eet alleen teveel, krijg altijd hete spetters over me heen en ik ruik daarna nog naar grill.
Dat laatste heb ik met name nogal een hekel aan. En de schoonouders kopen van die goedkope supermarktgourmetschotels en daar maak je mij gewoon echt niet gelukkig mee...quote:Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gourmetten is lekker en gezellig. Eet alleen teveel, krijg altijd hete spetters over me heen en ik ruik daarna nog naar grill.
Dat laatste maakt wel uit jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik met name nogal een hekel aan. En de schoonouders kopen van die goedkope supermarktgourmetschotels en daar maak je mij gewoon echt niet gelukkig mee...
Oh dat is jammer Memo.. Wel genoeg lekkere dingen gehad er tussen??quote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij gaan tweede kerstdag BBQ en bij vrienden![]()
Umami was gister lekker maar t geselecteerde menu door het werk Was veel vis, heb dapper alle hapjes geproefd maar n garnaal zonder parneerjasje, krab, sint Jakobsschelp en zeewiersalde Was niet zo mijn ding
S.familiequote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat jammer dat het zo zonder overleg gaat.. Is het familie??
Ik vind het zelf wel makkelijk dat mijn schoonouders gewoon simpel willen gourmetten dit jaar. Ik kook een andere keer wel weer![]()
Nou, precies dat.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Gourmetten = vlees en bier/wijn. Kan nooit heel slecht zijn.
Hijs aan het gamen dus kan even duren.quote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Lokquote.
I can haz foodz too please?
[ afbeelding ]
Het is alleen nooit de host.quote:Op zondag 21 december 2014 13:33 schreef kwakz0r het volgende:
Sarabi, toch niet zo gek dat degene die 'host' het hoofdgerecht doet? Anders volgend jaar de familie bij jullie uitnodigen?
quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hijs aan het gamen dus kan even duren.
Is dat dezelfde Umami als http://umami-restaurant.com/?quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja eend, kip, rund, bami, nasi, lam (x2), lemon fish en meer, het was Echt veel te veel op een gegeven moment werd er bijna niet meer gegeten en kwamen ze aangeven dat dat pas het einde van de tweede gang Was (???) en we nog recht hadden op een derde gang maar bijna niemand kon meer en toen Was het al 23uur bijna, dus toen als toetje n buffet bij n chocolade en caramel fontein
Een portie botte assertiviteit ertegenaan gooien? Helpt hier bij schoonfamilie altijd wel goedquote:
jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Umami als http://umami-restaurant.com/?
Voor volgend jaar een goed ideequote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Een portie botte assertiviteit ertegenaan gooien? Helpt hier bij schoonfamilie altijd wel goed
Goeie Italiaanquote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanavond voor het eerst in tijden weer eens uit eten btwtentje hier in het dorp die er nog niet heel lang zit maar erg goed lijkt te lopen. Kleine Italiaan met simpele gerechten. Best een aanwinst hier, we hadden alleen maar ongezellige chinezen, paar cafetaria, shoarmatent waar het ook niet leuk zitten is (met lekkere pizza's, dat wel
) of meteen al la carte toestanden. Nu een mooie middenweg er bij
Ik ben heel benieuwd
Of ie goed is gaan we vanavond merken. Heeft wel echt een simpele kaart: http://www.milanowierden.nl/menu/quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie Italiaanheerlijk is dat.
Die mis ik hier in de buurt
was ook lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die schijnt best goed te zijn. Staat nog op ons lijstje om eens te testen.
Best een uitgebreide kaartquote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of ie goed is gaan we vanavond merken. Heeft wel echt een simpele kaart: http://www.milanowierden.nl/menu/
quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Molo het volgende:
Wij doen tweede kerstdag bij ons thuis, iedereen komt hierheen. Aantal specifieke eisen aan eten vanuit mensen, wat begrijpelijk is (1 is vegetariër, 1 allergisch voor schaal- en schelpdieren, 1 noten allergie, dat soort dingen).
Ik heb daar geen moeite mee, maar nu heeft mijn schoonzusje ineens besloten dat ze met kerst kosjer wil eten dus of ik daar even rekening mee wil houden. Dat ging me te ver dus die neemt lekker zelf haar eten mee.
Normaal eet ze gewoon alles dus ik vind het daarom beetje onzin
Huh, waar komt dat ineens vandaan dan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Molo het volgende:
Wij doen tweede kerstdag bij ons thuis, iedereen komt hierheen. Aantal specifieke eisen aan eten vanuit mensen, wat begrijpelijk is (1 is vegetariër, 1 allergisch voor schaal- en schelpdieren, 1 noten allergie, dat soort dingen).
Ik heb daar geen moeite mee, maar nu heeft mijn schoonzusje ineens besloten dat ze met kerst kosjer wil eten dus of ik daar even rekening mee wil houden. Dat ging me te ver dus die neemt lekker zelf haar eten mee.
Mijn moeder is een moeilijke eter. In zoverre, niet avontuurlijk. Besteld in een restaurant het liefst een schnitzel. Altijd. Of iets anders wat ze kent (en dat is niet zo heel veel)quote:Op zondag 21 december 2014 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen in mijn familie vreet werkelijk alles.
Grote kaart, alleen ook veel niet Italiaanse dingen. Hoop niet dat het (gezien de grill gerechten en hamburgers) een stel Turken is wat het runt onder de naam Italiaans restaurant. Maar dat merk je gauw genoeg.quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar wel simpele dingenPizza, pasta, spiesjes.. Ik ben benieuwd iig
Die kans is groot ja.. maar dat maakt mij niet zo veel uit.quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Grote kaart, alleen ook veel niet Italiaanse dingen. Hoop niet dat het (gezien de grill gerechten en hamburgers) een stel Turken is wat het runt onder de naam Italiaans restaurant. Maar dat merk je gauw genoeg.
En belangrijkste, als het maar lekker is
Tikje psychiatrie denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh, waar komt dat ineens vandaan dan?
Bijzonder hoe zulke mensen dat altijd weten te vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tikje psychiatrie denk ik
Ze is nog niet zo lang samen met mijn zwager, maar zwager heeft heel de DSM-IV al als vriendin gehad zeg maar
Joodse collega van me moest er ook heel hard om lachen en zei dat ook alquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]kosjer nog wel.. of je ff een 2e keuken kunt laten inbouwen voor die tijd
![]()
Ik begrijp dat nooit zo goed. Maar ik heb een collega die ook zo is. Maar die is ook in het leven zo; kiest altijd voor het bekende, voor veiligheid. Ik ben echt het totale tegenovergestelde daarvan dus ik denk soms wel eens 'quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn moeder is een moeilijke eter. In zoverre, niet avontuurlijk. Besteld in een restaurant het liefst een schnitzel. Altijd. Of iets anders wat ze kent (en dat is niet zo heel veel)
Ah, die valt op moeilijke types?quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tikje psychiatrie denk ik
Ze is nog niet zo lang samen met mijn zwager, maar zwager heeft heel de DSM-IV al als vriendin gehad zeg maar
Yep, beheurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bijzonder hoe zulke mensen dat altijd weten te vinden.
Ik ben soms wel bang dat m'n moeder ongelukkig is. En daar word ik dan verdrietig van.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Maar ik heb een collega die ook zo is. Maar die is ook in het leven zo; kiest altijd voor het bekende, voor veiligheid. Ik ben echt het totale tegenovergestelde daarvan dus ik denk soms wel eens ''. Je mist zoveel op die manier. Hij zal bijvoorbeeld ook nooit naar een ver land gaan, ondanks dat hij het zich wel zou kunnen veroorloven. Zoooo zonde in mijn ogen. Maar ik hoop dan maar dat hij gewoon gelukkig is en niet op een dag spijt krijgt van alles wat hij gemist heeft door altijd maar voor veiligheid te kiezen.
Bijzonder he, al hebben die mensen soms helemaal niet het idee iets te missen ofzo en gaan daar ook geen spijt van krijgen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Maar ik heb een collega die ook zo is. Maar die is ook in het leven zo; kiest altijd voor het bekende, voor veiligheid. Ik ben echt het totale tegenovergestelde daarvan dus ik denk soms wel eens ''. Je mist zoveel op die manier. Hij zal bijvoorbeeld ook nooit naar een ver land gaan, ondanks dat hij het zich wel zou kunnen veroorloven. Zoooo zonde in mijn ogen. Maar ik hoop dan maar dat hij gewoon gelukkig is en niet op een dag spijt krijgt van alles wat hij gemist heeft door altijd maar voor veiligheid te kiezen.
Nee, dat begrijp ik.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, beheurlijk.
Ben wel blij dat hij definitief besloten heeft geen kinderen te willen, dat leek me echt geen succes
Geen idee, is een beetje een vagequote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik.![]()
Is ie er wel gelukkig onder?
Eens. Geloof alleen niet echt dat hij dat gaat in zienquote:Op zondag 21 december 2014 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Via een relatie lijkt me dat geen bijzonder goed plan.
Nou ja, dat hoop ik dan maar inderdaad, dat ze daar gewoon happy mee zijn en blijven. Ik kan me er geen fuck bij voorstellen, maar het zij zo.quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijzonder he, al hebben die mensen soms helemaal niet het idee iets te missen ofzo en gaan daar ook geen spijt van krijgen.
Mensen zijn echt bijzonder zeg maar
En daarom ook zo interessant
Dan lijkt het me ook een wat labiel type? Of gewoon van 'zoals de wind waait, waait mijn rokje'?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Geloof alleen niet echt dat hij dat gaat in zien
Hij heeft ook al 3 religies gehad in de tussentijd, door zijn ex-en
'De groenten zijn nog hard' reactie ga ik ook krijgen. Zit meestal af te tellen hoe lang het duurt, hahaha.quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet gewoon nu al dat ze gaat zeuren over d'r eendenborst want die is niet doorbakken einz!1!!
Misschien is ie zelf een tikje borderline??quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Geloof alleen niet echt dat hij dat gaat in zien
Hij heeft ook al 3 religies gehad in de tussentijd, door zijn ex-en
Ik ga ook niet naar verre landen en waarom daar spijt van krijgen?quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Lokquote.
I can haz foodz too please?
[ afbeelding ]
Nou ja, als je erom kunt lachen is dat mooi. Ik zou er kregelig van worden, kan echt slecht tegen moeilijke eters.quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
'De groenten zijn nog hard' reactie ga ik ook krijgen. Zit meestal af te tellen hoe lang het duurt, hahaha.
Ja mijn lol is soms wat bijzonder zeg maar
Omdat het weer nieuwe ervaringen zijn. En nieuwe ervaringen zijn tof.quote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar verre landen en waarom daar spijt van krijgen?
Genoeg moois dichtbij NL of zelfs in NL
Hartstikke kwetsbaar die jongen. Veel meegemaakt, maar goed, het zij zo, kun je weinig meer aan doen als iemand al 40+ is.quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan lijkt het me ook een wat labiel type? Of gewoon van 'zoals de wind waait, waait mijn rokje'?
Maar die hoeven toch niet per se van ver te komen??quote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het weer nieuwe ervaringen zijn. En nieuwe ervaringen zijn tof.
Neh dat nietquote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien is ie zelf een tikje borderline??
Het was maar een voorbeeldje natuurlijk. Maar hij kiest nooit voor iets buiten dat wat hij al kent.quote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar verre landen en waarom daar spijt van krijgen?
Genoeg moois dichtbij NL of zelfs in NL
Hahaha. Ja, die heeft m'n moeder ook in het repertoire.quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
'De groenten zijn nog hard' reactie ga ik ook krijgen. Zit meestal af te tellen hoe lang het duurt, hahaha.
Ja mijn lol is soms wat bijzonder zeg maar
Genoeg plekken die ik NL nog niet bezocht heb hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het weer nieuwe ervaringen zijn. En nieuwe ervaringen zijn tof.
Ik kan er ook niet zo heel goed tegen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, als je erom kunt lachen is dat mooi. Ik zou er kregelig van worden, kan echt slecht tegen moeilijke eters.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha. Ja, die heeft m'n moeder ook in het repertoire.
Ze waren van de zomer hier BBQ'en. Ik had heerlijke lamskoteletjes, mooi rose gebakken.
'Hij is rauw'
'Hij is rose en dat hoort zo'
'maar ik wil het niet zo.'
Toen heb ik m maar terug op de BBQ gekwakt en gezegd dat ze mag zeggen wanneer ze denkt dat ie goed is. Mijn vader en ik hebben elkaar vooral mee warrig aangekeken.
Ik zeg gewoon steevast dat groenten zo horen en ze eten graag hier, die dan neem ik aan dat ze het wel prima vindenquote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, als je erom kunt lachen is dat mooi. Ik zou er kregelig van worden, kan echt slecht tegen moeilijke eters.
Ik ga niet nog een lokquote maken.quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet LHO eens vragen naar de kookkunsten van zijn ex-schoonmoeder.!
Ja, mijn moeder dus ook. Maar die probeert ook niet anders. Gingen we uit eten bij een superrestaurant, koos ze het spiesje met kip en gehaktbal.quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon steevast dat groenten zo horen en ze eten graag hier, die dan neem ik aan dat ze het wel prima vinden![]()
Zo vreselijk als het lijkt is het niet hoor, ze waarderen het zeker. Zijn alleen van die huishoudschool-doodgekookte-aardappels-boeren
Voor mij wel. Daar is veel meer nieuw en anders. Zelfs op een vreemde plek in Nederland voelt alles veilig en vertrouwd aan. Teveel dingen die je herkent uit je dagelijkse leven.quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar die hoeven toch niet per se van ver te komen??
Ik heb wat dat betreft mijn schoonouders gewoon een beetje opgevoed. Die waren al verbeterd qua niet alles kapot koken en zo, maar sinds ik wel eens voor ze kook zijn ze zelf ook wat avontuurlijker.quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon steevast dat groenten zo horen en ze eten graag hier, die dan neem ik aan dat ze het wel prima vinden![]()
Zo vreselijk als het lijkt is het niet hoor, ze waarderen het zeker. Zijn alleen van die huishoudschool-doodgekookte-aardappels-boeren
Een vriendin van me is een schat, maar verkracht haar vlees zo erg dat ik gewoon altijd vegetarisch kook voor haar. Zonde van zo'n dier anders vind ikquote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha. Ja, die heeft m'n moeder ook in het repertoire.
Ze waren van de zomer hier BBQ'en. Ik had heerlijke lamskoteletjes, mooi rose gebakken.
'Hij is rauw'
'Hij is rose en dat hoort zo'
'maar ik wil het niet zo.'
Toen heb ik m maar terug op de BBQ gekwakt en gezegd dat ze mag zeggen wanneer ze denkt dat ie goed is. Mijn vader en ik hebben elkaar vooral mee warrig aangekeken.
Zo zonde.quote:Op zondag 21 december 2014 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vriendin van me is een schat, maar verkracht haar vlees zo erg dat ik gewoon altijd vegetarisch kook voor haar. Zonde van zo'n dier anders vind ik
Ja, nou weten we het wel hoor, dat je pro-gourmet bentquote:Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Pro-gourmet hier!!![]()
Om mijn eigen regel maar meteen te overschrijden
quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder dus ook. Maar die probeert ook niet anders. Gingen we uit eten bij een superrestaurant, koos ze het spiesje met kip en gehaktbal.
Al het vlees, ongeacht wat het is, om half drie opzetten (croma) en om half zes opeten.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nou weten we het wel hoor, dat je pro-gourmet bent
Ik vind het ook gewoon geweldig om helemaal weg te zijn uit het normale. Ik voel me echt een ander mens dan en kan alles loslaten wat ik in Nederland niet kan loslaten. Echt geweldig. En nieuwe geuren, nieuwe mensen, nieuw eten, alles onbekend, ik hou ervan. Ik was graag een paar honderd jaar eerder geboren en ontdekkingsreizigster geworden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij wel. Daar is veel meer nieuw en anders. Zelfs op een vreemde plek in Nederland voelt alles veilig en vertrouwd aan. Teveel dingen die je herkent uit je dagelijkse leven.
Volgens mij ben ik de enige hierquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar die hoeven toch niet per se van ver te komen??
Ik ben ook anti!quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hierMaar dat is niet erg, ik ben pro lekker eten
(en ik denk dat jij gourmetten met mijn familie ook niet als lekker eten zou zien
)
Nee hoor, Ise ook geloof ik?quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en ik denk dat jij gourmetten met mijn familie ook niet als lekker eten zou zien
)
Precies. Dit.quote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Graag zonder kruiden en saus alstublieft. Heeft u wel cocktailsaus?
Zoiets?
Grapje toch?quote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al het vlees, ongeacht wat het is, om half drie opzetten (croma) en om half zes opeten.
Lekker langzaam cromerenquote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al het vlees, ongeacht wat het is, om half drie opzetten (croma) en om half zes opeten.
Dat smaakt beter denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker langzaam cromeren
[ afbeelding ]
Ik zou dat zelf wel wat meer willen hebben soms, dat avontuurlijke. Ik ben namelijk wel erg geïnteresseerd in echt andere culturen, maar ik bekijk dat toch liever veilig vanaf de bank op tvquote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon geweldig om helemaal weg te zijn uit het normale. Ik voel me echt een ander mens dan en kan alles loslaten wat ik in Nederland niet kan loslaten. Echt geweldig. En nieuwe geuren, nieuwe mensen, nieuw eten, alles onbekend, ik hou ervan. Ik was graag een paar honderd jaar eerder geboren en ontdekkingsreizigster geworden.
Mijn antipathie komt dus voort uit een pakket k&k C1000 gourmetvlees, calvé sauzen en johma aardappelsalade. Zo gourmet mijn familie en daar word ik met kerst dan heel verdrietig vanquote:Op zondag 21 december 2014 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee hoor, Ise ook geloof ik?
Maar maakt uit hoor! Wát er gegourmet wordten met wie
Misschien moet je hier eens komen gourmetten
![]()
![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn antipathie komt dus voort uit een pakket k&k C1000 gourmetvlees, calvé sauzen en johma aardappelsalade. Zo gourmet mijn familie en daar word ik met kerst dan heel verdrietig van
quote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn antipathie komt dus voort uit een pakket k&k C1000 gourmetvlees, calvé sauzen en johma aardappelsalade. Zo gourmet mijn familie en daar word ik met kerst dan heel verdrietig van
Nee, verdrietig!quote:
Dat maakt het juist spannend, dan ben je op jezelf aangewezen, ik vind dat heel tof. En je leert ook veel over jezelf als je reist.quote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf wel wat meer willen hebben soms, dat avontuurlijke. Ik ben namelijk wel erg geïnteresseerd in echt andere culturen, maar ik bekijk dat toch liever veilig vanaf de bank op tv![]()
Beetje te veel autist in me om al die veranderingen aan te kunnen geloof ik
![]()
En ergens de taal niet spreken vind ik niet tof
Misschien moeten we ISIS die kant op sturen om de boel te laten slopen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ziet onze 1e kerstdag er ook uitquote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zei al dat je met weinig tevreden was.quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Zo ziet onze 1e kerstdag er ook uiten toch kijk ik er naar uit.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zei al dat je met weinig tevreden was.
Kaasfonduequote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef Isegrim het volgende:
Kaasfonduën vind ik wél lekker. Als het niet met van die kaas uit een zakje is.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het liefste natuurlijk de salade uit zo'n bakquote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen hierquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me dus idd tof er aan op zich. Ik vond alleen naar Wales met het vliegtuig en huurauto al heel watquote:Op zondag 21 december 2014 14:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat maakt het juist spannend, dan ben je op jezelf aangewezen, ik vind dat heel tof. En je leert ook veel over jezelf als je reist.
Maar bijvoorbeeld in Sri Lanka spreken de meeste mensen wel een beetje tot heel redelijk Engels.
Oh, maar ik ben er van overtuigd dat steeds maar meer en beter willen bijzonder ongelukkig maaktquote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Ja lach me maar uit
Is een erg fijn leven hoor.
Wel even mooi op een schaal metselen en vol stucen met fritessaus hequote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het liefste natuurlijk de salade uit zo'n bak
[ afbeelding ]
Dat kan net zo spannend zijn natuurlijk, maar ik ben nu eenmaal verslaafd aan de tropen, vooral vanwege de flora en fauna. Je doet mij geen groter plezier dan ronddwalen in een regenwoud, bloedzuigers and all.quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me dus idd tof er aan op zich. Ik vond alleen naar Wales met het vliegtuig en huurauto al heel wat![]()
Maar goed, er komt ook bij dat warmte me niet trekt en ik dan toch weer geneigd ben naar iets 'noord europees' te willen gaan (Canada, Nieuw Zeeland.. niet echt exotisch he)
Je kunt het ook zelf proberen, zoals in dit topic? CUL / Rundvleessalade: Een klassieker. Fotoverslag.quote:Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel even mooi op een schaal metselen en vol stucen met fritessaus he![]()
Augurkje in een mooi patroontje gesneden ernaast, klaar is Gerda
Tussen de bossen vol rendieren door varen in een kano in noord Finland voelde anders als heel avontuurlijk en exotisch hoor. Alleen niet op de manier zoals veel mensen dat woord uitleggenquote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me dus idd tof er aan op zich. Ik vond alleen naar Wales met het vliegtuig en huurauto al heel wat![]()
Maar goed, er komt ook bij dat warmte me niet trekt en ik dan toch weer geneigd ben naar iets 'noord europees' te willen gaan (Canada, Nieuw Zeeland.. niet echt exotisch he)
De natuurmens in me snapt dat heel goed!! Ik heb per slot van rekening niet voor niets tropische aquaria en paludaria gehadquote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan net zo spannend zijn natuurlijk, maar ik ben nu eenmaal verslaafd aan de tropen, vooral vanwege de flora en fauna. Je doet mij geen groter plezier dan ronddwalen in een regenwoud, bloedzuigers and all.![]()
Da's te moeilijk voor mij. Ik koop wel Johma.quote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Je kunt het ook zelf proberen, zoals in dit topic? CUL / Rundvleessalade: Een klassieker. Fotoverslag.
Maar er gaatquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's te moeilijk voor mij. Ik koop wel Johma.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's te moeilijk voor mij. Ik koop wel Johma.
Niks mis mee hoor. En sowieso gewoon lekker doen wat je zelf blij maakt. Je leeft niet om anderen te overtuigen of wat dan ookquote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Ja lach me maar uit
Is een erg fijn leven hoor.
Nou ja, dat trekt mij meer iddquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen de bossen vol rendieren door varen in een kano in noord Finland voelde anders als heel avontuurlijk en exotisch hoor. Alleen niet op de manier zoals veel mensen dat woord uitleggen
Ja dat topic zat ook in mijn hoofdquote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf proberen, zoals in dit topic? CUL / Rundvleessalade: Een klassieker. Fotoverslag.
Zelf een goede rundvleessalade maken kan echt enorm lekker zijn. Maar dan wel met vlees.quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ga kerstavond een huzarensalade schotel maken voor de schoonfamilie. Dan weet ik tenminste zeker dat ze iets eten.
Kan het je enorm aanraden. Was mijn mooiste vakantiequote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja, dat trekt mij meer iddlijkt me echt geweldig!
Niet dat ik Fins wel versta overigensquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het je enorm aanraden. Was mijn mooiste vakantie
Mijn man beetje, maar die mensen daar verstaan en spreken uitstekend Engelsquote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet dat ik Fins wel versta overigens![]()
Nee hoor, ik heb ook niets gourmetten. Gelukkig ben ik ook niet opgegroeid met zoiets als kersttraditie.quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef Isabeau het volgende:
)
Dat is wel te horen ja. Vind Welsh ook wel iets 'elfish' hebben.. Ook niet te verstaanquote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Fins is wel een hele mooie taal. Tolkien baseerde het Elvish onder andere daarop.
Kan soms erg genieten van corned beef op broodquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Isegrim het volgende:
Corned beef is heel erg vies inderdaad.
Met doperwtjes ipv kappertjes?quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ga kerstavond een huzarensalade schotel maken voor de schoonfamilie. Dan weet ik tenminste zeker dat ze iets eten.
Ik vind het er zo onsmakelijk uit zien dat ik het nooit heb durven etenquote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan soms erg genieten van corned beef op brood
Ik ook hoor, op warm stokbrood. Herinneringen aan kamperen in Frankrijkquote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan soms erg genieten van corned beef op brood
Ja, maar dat is meer omdat ik zelf echt een hekel heb aan kappertjes.quote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met doperwtjes ipv kappertjes?
Nee joh, Fins klinkt echt andersquote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is wel te horen ja. Vind Welsh ook wel iets 'elfish' hebben.. Ook niet te verstaan
Ja nee bedoelde ook niet dat Fins en Welsh op elkaar leken hoorquote:Op zondag 21 december 2014 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, Fins klinkt echt anders
En als je een winkel in stapt kun je dus gewoon 'hej' of 'moi moi' zeggen
Easy
Zo lekker met draadjesvleesquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Zelf een goede rundvleessalade maken kan echt enorm lekker zijn. Maar dan wel met vlees.
Finland ja, sowieso daar naar het noorden zou ik ooit naar toe willen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef Sarabi het volgende:
Finland staat nog wel op mijn lijstje om ooit te willen zien
Alleen vind mijn vriend dat helaas weer minder interessant.
quote:
Ik snap nog niet zo heel goed hoe dat het nationale kerstdiner is geworden in Nederland.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Goormetten vind ik dan weer echt the pits
http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_dinnerquote:One typical Dutch tradition is that of 'gourmet,' an evening long event where small groups of people sit together around a gourmet-set and use their own little frying pan to cook and season their own food in very small portions. The host has prepared finely chopped vegetables and different types of meats, fish and prawns/shrimps. Everything is accompanied by different salads, fruits and sauces. The origin of gourmet lies most likely in the former Dutch colony Indonesia
quote:
Dan heb je echt geen redenen meer om er niet heen te kunnenquote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nee bedoelde ook niet dat Fins en Welsh op elkaar leken hoor
Mijn moeder had vroeger een Finse vriendin, heb het dus wel live gehoord als kind![]()
Godverdomme Bluezz! Dat had ik niet achter je gezocht!quote:
Komt gewoon op TV daar, net als death metal op de gewone radio (a la 3FM) wordt gespeeld.quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik bewonder de Finnen vooral om hun world of warcraft spelMaar dat zegt niemand hier iets natuurlijk.
De Finse topguild?quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik bewonder de Finnen vooral om hun world of warcraft spelMaar dat zegt niemand hier iets natuurlijk.
Gesmolten kaas is de duivel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Kaasfondue! Dat heb ik ooit als kind op een feestje gedaan en daarna nooit weer. Ook wel eens leuk daar en culi-versie van te proberenGesmolten kaas
![]()
ik lust wel kaas. Maar, de hele avond gourmetten, en gekookte aardappelen met kaas, en mais met kaas en champignonnen met kaas eten is toch niet mijn idee van lekker eten.quote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef Isegrim het volgende:
Geen kaas lusten.Ik zou echt nooit veganist kunnen zijn want kaas.
Mwah.quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik lust wel kaas. Maar, de hele avond gourmetten, en gekookte aardappelen met kaas, en mais met kaas en champignonnen met kaas eten is toch niet mijn idee van lekker eten.
Eensch!quote:Op zondag 21 december 2014 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, vreselijk. Maar ik houd sowieso niet echt van kaas. In alle vormen.
Luie huisvrouwen die niet wat goeds kunnen / willen klaarmaken als bv een gebraden gans of een ribroastquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap nog niet zo heel goed hoe dat het nationale kerstdiner is geworden in Nederland.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_dinner
Ze moeten het koken ook aan mannen overlaten.quote:Op zondag 21 december 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Luie huisvrouwen die niet wat goeds kunnen / willen klaarmaken als bv een gebraden gans of een ribroast
Nederlandse mannen zijn nog veel erger.quote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze moeten het koken ook aan mannen overlaten.
Sowieso deugt er bijna niemand.quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nederlandse mannen zijn nog veel erger.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. Maar ik houd sowieso niet echt van kaas. In alle vormen.
Nee, maar echt koken kunnen de meesten nietquote:
Uiteraard niet. Die hebben waarschijnlijk ook gewoon geen smaak. Gebrek aan opvoeding, gebrek aan de juiste genen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar echt koken kunnen de meesten niet
We zijn het zowaar een keer eens.quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Die hebben waarschijnlijk ook gewoon geen smaak. Gebrek aan opvoeding, gebrek aan de juiste genen.
Ja, koester die illusie.quote:Op zondag 21 december 2014 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We zijn het zowaar een keer eens.
Jij ook een fijne kerst lief, ga lekker gourmettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij ook een fijne kerst lief, ga lekker gourmettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hapte zelf wel lekker Piet
![]()
Ik wil ook vrienden die het tof vinden om te koken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb het bezoek net de deur uit, vier dagen met zijn allen staan koken, eten en wijn drinken. Een culinair bachernaal
Wat liefquote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Bedje (s extra) opgemaakt voor de kinderen... ze komen nu voor het eerst met 4![]()
Zo leuk om te doen dat gekeutel, zo'n babybedje opzetten voor Babi A, de stretcher voor J en golfers oude 2pers bed voor de ouders.
Stapel handdoeken, overal knuffeltjes in de kinderbedjes, bak vol (hotel-) zeepjes, shampootjes, lotions etc etc
Ik zie kip teriyaki op de kaartquote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar wel simpele dingenPizza, pasta, spiesjes.. Ik ben benieuwd iig
Weet je wel ong hoe het gaat?quote:Op zondag 21 december 2014 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens voor het eerst zelf in het ziekenhuis bij mijn oom kijken.
Weet niet echt wat ik kan verwachten maar het voelt wel goed om even langs te gaan.
Cheers matequote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk dat ik een glaasje wit schenk
Hilarisch..quote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie kip teriyaki op de kaart
quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Molo het volgende:
Gisterenavond voor het laatst iets gehoord.quote:
Ooh eetcafé. Ik dacht zoals je zei een klein Italiaans restaurant.quote:Op zondag 21 december 2014 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hilarisch..
Eetcafé kaart die Italiaans wil doen is het, klopt..
Heftigquote:Op zondag 21 december 2014 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Gisterenavond voor het laatst iets gehoord.
Hij di/woe was hij bij en reageerde hij op bezoek.
Maar daarna heeft hij koorts gekregen en is hij weer in coma (heet dat zo? in ieder geval slaapt hij weer) gebracht.
Situatie is niet meer levensbedreigend maar wel instabiel.
En het is de vraag hoe het precies met zijn hersenen gaat omdat die zonder zuurstof hebben gezeten (hij is zo'n 3 liter bloed verloren).
Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combiquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh eetcafé. Ik dacht zoals je zei een klein Italiaans restaurant.
Dan vind ik het nml best gek als er teriyaki op de kaart staat. Eetcafé kan alles.
Je kan het ook niet doenquote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet nog steeds mn kerstboom versieren... en een paar kaarten schrijven. Ben bang dat ik er in het nieuwe jaar pas aan toe kom.
/luivarken
Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien
Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat is herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen.Moeilijk af te leren, maar zou wel goed zijn..
Misschien dat je er toch met haar over kan praten? Soms is het fijn als iemand, heel voorzichtigquote:Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat ik herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ik
quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja we praten overal over hoor, dat gaat prima, ze weet het ook wel van zichzelf... maar ja.. ze zit er wel middenin.
En die decembermaand met kleine kindjes (en dan ook nog 1 jarig) is horror.
Ze moet het wel zelf veranderen als het gaat .
We zeiden al, aankomende 2 dagen kom je hier in het rusthuis
Nou.. dan hou ik een boom met alleen lampjes, zoals ie nu 2 weken staat. Heb vanmiddag nog wat versieringen gekocht dus ga morgen alles erin zetten. En mn ouders komen ook, met zn 3en is leuker.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen![]()
![]()
Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien
Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combi![]()
De shoarmazaak heeft ook echt heel erg lekkere pizza's dus dan kunnen de spiesjes van de 'Italiaan' ook best goed zijn![]()
Shoarmatent in ons oude dorp had ook de lekkerste pizza'squote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.
Had ik ook gemaakt vorige kerst, kan prima vind ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
Oh gut, op het antw.app. stond een boodschap om 1e K.dag bij zwager in Brabant te zijn met de sch.ouwechies.
Doe ik de toet wel: limoncello tiramisu of is dat te zomers?
Moet ik er nog over gaan nadenken ook.
Limoncello kan altijd, als je het mij vraagt. Maar ik ken wel nog een site met veel tiramisuvarianten (wel erg obvious gesponsord): http://www.i-love-tiramisu.nl/receptenboekje.phpquote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
Het is niet niks hoor JT om alle dagen overal te gast te zijn.
Fijn dat je even "me time" kunt hebben.
Oh gut, op het antw.app. stond een boodschap om 1e K.dag bij zwager in Brabant te zijn met de sch.ouwechies.
Doe ik de toet wel: limoncello tiramisu of is dat te zomers?
Moet ik er nog over gaan nadenken ook.
Al sinds woensdagquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al sinds woensdag
Ik heb de oplossing! Een enquete voor de slowchat http://www.survio.com/survey/d/S8E2S2Y9F9F3J2B6IDuurt 2 minuten.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de oplossing! Een enquete voor de slowchat http://www.survio.com/survey/d/S8E2S2Y9F9F3J2B6IDuurt 2 minuten.
Oh jee. Dan moet je even een kniptangetje kopen waarmee je de simcard op maat kunt maken.. Heb ik geloof ik toen ook gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef AnneX het volgende:
Yeah, de nieuwe tel is er.
Alleen golferer mot een micro chip in
![]()
( dat zei jij niet).
Of gewoon langs een winkel van je provider. 9/10 doen ze het gratis.quote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Dan moet je even een kniptangetje kopen waarmee je de simcard op maat kunt maken.. Heb ik geloof ik toen ook gedaan.
https://www.conrad.nl/nl/(...)cro-sim-1289547.html
Je kunt ook gewoon even naar een winkel van je telefoonprovider gaan (hoe heet dat, Vodafone, bijvoorbeeld). Daar wisselt men hem gratis even om.quote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Dan moet je even een kniptangetje kopen waarmee je de simcard op maat kunt maken.. Heb ik geloof ik toen ook gedaan.
https://www.conrad.nl/nl/(...)cro-sim-1289547.html
je moet even je mobiele provider bellen en vragen om een micro sim. ow of even naar de winkel dit dat (was al gezegd misschien)quote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef AnneX het volgende:
Yeah, de nieuwe tel is er.
Alleen golferer mot een micro chip in
![]()
( dat zei jij niet).
Ok. Alles goed met Zet en minder met Isa. Beterschapjes
Done!quote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al sinds woensdag
Als je werkelijk wilt komen, laat dat dan even uiterlijk morgen weten ivm inkopen/voorbereiding.quote:
Dat wordt een interessante dagquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je werkelijk wilt komen, laat dat dan even uiterlijk morgen weten ivm inkopen/voorbereiding.
Ja potver. Nu ik net een aantal etappes Pieterpad moet lopen die niet inde buurt van Groningen liggenquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
We zijn lekker langs elkaar aan het Twitteren, en ik ga gewoon nog even door:
Ons heerlijke, fijne, zonnige huis (+tuin) in hartje Groningen is twee weken beschikbaar in het voorjaar. We willen heel graag mensen in huis om de twee katten gezelschap te houden. Uiteraard mag korter dan twee weken ook.
Dus als jullie iemand weten die het leuk vindt om een weekje in het noorden te vertoeven, dan houden we ons aanbevolen. De koelkast en voorraadkast zullen gevuld zijn, het huis is van alle gemakken voorzien en musea, restaurants, binnenstad en cafés zijn op loopafstand. En het prachtige ommeland is op fietsafstand, voor de liefhebber.
/promo
Ik heb al een logeerplek in het ommeland, maar bedanktquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
We zijn lekker langs elkaar aan het Twitteren, en ik ga gewoon nog even door:
Ons heerlijke, fijne, zonnige huis (+tuin) in hartje Groningen is twee weken beschikbaar in het voorjaar. We willen heel graag mensen in huis om de twee katten gezelschap te houden. Uiteraard mag korter dan twee weken ook.
Dus als jullie iemand weten die het leuk vindt om een weekje in het noorden te vertoeven, dan houden we ons aanbevolen. De koelkast en voorraadkast zullen gevuld zijn, het huis is van alle gemakken voorzien en musea, restaurants, binnenstad en cafés zijn op loopafstand. En het prachtige ommeland is op fietsafstand, voor de liefhebber.
/promo
Das wel superlief en die uitnodiging neem ik graag een andere keer aan, maar niet op Tweede Kerstdag.quote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je werkelijk wilt komen, laat dat dan even uiterlijk morgen weten ivm inkopen/voorbereiding.
Dan was het niet aan jou.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb al een logeerplek in het ommeland, maar bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |