ik heb een kleine tv maar die staat zonder stekker en de ontvanger staat ook ergens in de kast. kusjequote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff misschien moeten nog een paar mensen nog even 10x komen melden dat ze wél kerst vieren, géén tv hebben, wél een tv hebben, géén kerst vieren.. enz enz enz
misschien wil lonaa wel ruilen ok?quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb geen hond. Wel een baby. En een auto.
Nope nope nope.quote:Op zondag 21 december 2014 13:47 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien wil lonaa wel ruilen ok?
Misschien moeten types die daar blijkbaar moeite mee hebben gewoon met slechte buien wegblijven uit een SC.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff misschien moeten nog een paar mensen nog even 10x komen melden dat ze wél kerst vieren, géén tv hebben, wél een tv hebben, géén kerst vieren.. enz enz enz
Wel een tv, geen vakantie naar Engeland.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
is het een mooie tv? merk / type? doet ie het ? heb je kabel?quote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel een tv, geen vakantie naar Engeland.
Nja sorry hoor, maar het begint wel een béétje irritant te worden inmiddels.. We weten het nu wel of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien moeten types die daar blijkbaar moeite mee hebben gewoon met slechte buien wegblijven uit een SC.
Ik vind het een prachtige tv. Samsung, LED, strak vormgegeven, glasvezel.quote:Op zondag 21 december 2014 13:49 schreef SuperFood het volgende:
[..]
is het een mooie tv? merk / type? doet ie het ? heb je kabel?
nicequote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige tv. Samsung, LED, strak vormgegeven, glasvezel.![]()
Hoe is het met jouw tv?
Hmm. En ook geen hond?quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nice
stoffig denk ik. klein. geen glasvezel niets.
nee. zelfs geen poes.quote:Op zondag 21 december 2014 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. En ook geen hond?
En geen vakantie naar Engeland?
Wat jammer dat het zo zonder overleg gaat.. Is het familie??quote:Op zondag 21 december 2014 13:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee want is altijd een paar dagen voor kerst opeens of we gourmetten of diegene beslist het hoofdgerecht te maken en wij krijgen meestal het nagerecht in de maag gesplitst.
Dus niet veel tijd om er naar er vragen behalve op de kerstdag zelf.
En ik ben de enige die het een probleem vind dus laat ik het vaak maar zitten.
Wat moet jij een kutleven hebben dan.quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nee. zelfs geen poes.
ik vind het maar naar misschien moeten we idd ff ophouden met al die kerst gezelligheid hier in dit topic
Wat ga je maken?quote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook geen baby.Wel een leuke poes.
En Kerst hoeft niet zo van mij maar we hebben leuke vrienden uitgenodigd om te komen eten. En in plaats van een TV hebben wij een PC met een heul groot scherm.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben dan.![]()
En ik zal mijn kerstvoorpret inderdaad wel ergens anders botvieren.
Waarom?? Omdat Golfer niets met kerst heeft??quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben dan.![]()
En ik zal mijn kerstvoorpret inderdaad wel ergens anders botvieren.
Omdat denk ik nu 10x gezegd heb dat ik het ga doen, en dat is de limiet volgens jouw post.quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom?? Omdat Golfer niets met kerst heeft??
hey daareven vonk het nog wel leuk maar ga me nou niet met golfer verwarren hequote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom?? Omdat Golfer niets met kerst heeft??
Jij vertelt er wel steeds iets anders over, dat is andersquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat denk ik nu 10x gezegd heb dat ik het ga doen, en dat is de limiet volgens jouw post.
Pffff. Moeilijk hoor, al die regels en richtlijnen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij vertelt er wel steeds iets anders over, dat is anders
Ik zelf helemaal niks. LHO doet dat.quote:
Oooh.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zelf helemaal niks. LHO doet dat.
- Ossenstaartsoep
- Zuurkool met spekjes en een stoofpot van Iberico-wang
- Sousvide entrecote (rund) met gebakken aardappels met ui en bitterballen van champignons
- Witte chocolade-slagroomijs en Dulce de Leche-speculaas ijs en (als ze op tijd afgeleverd worden) slagroom van tonkabonen
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oooh.Op tweede kerstdag misschien? Dan heb ik nog geen plannen namelijk.
Pro-gourmet hier!!quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).
PEK! VEREN! SSSKEER JE WEG!!quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.quote:
Je hoeft het voor mij niet te laten hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.
En als je een beetje kijkt wat je koopt is het vlees nog vet lekker ookquote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.
NOU DAN DOE JE DAT TOCH LEKKER!!quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ben wel blij dat het niet bij ons thuis is jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gourmetten is lekker en gezellig. Eet alleen teveel, krijg altijd hete spetters over me heen en ik ruik daarna nog naar grill.
Dat laatste heb ik met name nogal een hekel aan. En de schoonouders kopen van die goedkope supermarktgourmetschotels en daar maak je mij gewoon echt niet gelukkig mee...quote:Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gourmetten is lekker en gezellig. Eet alleen teveel, krijg altijd hete spetters over me heen en ik ruik daarna nog naar grill.
Dat laatste maakt wel uit jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik met name nogal een hekel aan. En de schoonouders kopen van die goedkope supermarktgourmetschotels en daar maak je mij gewoon echt niet gelukkig mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |