Jij vertelt er wel steeds iets anders over, dat is andersquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat denk ik nu 10x gezegd heb dat ik het ga doen, en dat is de limiet volgens jouw post.
Pffff. Moeilijk hoor, al die regels en richtlijnen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij vertelt er wel steeds iets anders over, dat is anders
Ik zelf helemaal niks. LHO doet dat.quote:
Oooh.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zelf helemaal niks. LHO doet dat.
- Ossenstaartsoep
- Zuurkool met spekjes en een stoofpot van Iberico-wang
- Sousvide entrecote (rund) met gebakken aardappels met ui en bitterballen van champignons
- Witte chocolade-slagroomijs en Dulce de Leche-speculaas ijs en (als ze op tijd afgeleverd worden) slagroom van tonkabonen
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff misschien moeten nog een paar mensen nog even 10x komen melden dat ze wél kerst vieren, géén tv hebben, wél een tv hebben, géén kerst vieren.. enz enz enz
quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oooh.Op tweede kerstdag misschien? Dan heb ik nog geen plannen namelijk.
Pro-gourmet hier!!quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).
PEK! VEREN! SSSKEER JE WEG!!quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vier kerst. Eerste kerstdag gaan wij gourmetten (irritatie #1 in de SC). Twee kerstdag naar mijn ouders. Het weekend erna naar mijn schoonmoeder om waarschijnlijk weer te gourmetten (irritatie #1 in de SC).
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.quote:
Je hoeft het voor mij niet te laten hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.
En als je een beetje kijkt wat je koopt is het vlees nog vet lekker ookquote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dikke. Vette. Care. Echt, ik ga niet nog eens op een vrije dag de hele dag in de keuken staan om 's avonds te kunnen eten. Ik heb het druk genoeg normaal het hele jaar door, dus nu wil ik gewoon lui, porties vlees kunnen opbakken, beetje wijn drinken en gewoon gezellig doen.
NOU DAN DOE JE DAT TOCH LEKKER!!quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ben wel blij dat het niet bij ons thuis is jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gourmetten is lekker en gezellig. Eet alleen teveel, krijg altijd hete spetters over me heen en ik ruik daarna nog naar grill.
Dat laatste heb ik met name nogal een hekel aan. En de schoonouders kopen van die goedkope supermarktgourmetschotels en daar maak je mij gewoon echt niet gelukkig mee...quote:Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gourmetten is lekker en gezellig. Eet alleen teveel, krijg altijd hete spetters over me heen en ik ruik daarna nog naar grill.
Dat laatste maakt wel uit jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik met name nogal een hekel aan. En de schoonouders kopen van die goedkope supermarktgourmetschotels en daar maak je mij gewoon echt niet gelukkig mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |