Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combiquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh eetcafé. Ik dacht zoals je zei een klein Italiaans restaurant.
Dan vind ik het nml best gek als er teriyaki op de kaart staat. Eetcafé kan alles.
Je kan het ook niet doenquote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet nog steeds mn kerstboom versieren... en een paar kaarten schrijven. Ben bang dat ik er in het nieuwe jaar pas aan toe kom.
/luivarken
Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien
Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat is herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen.Moeilijk af te leren, maar zou wel goed zijn..
Misschien dat je er toch met haar over kan praten? Soms is het fijn als iemand, heel voorzichtigquote:Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat ik herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ik
quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja we praten overal over hoor, dat gaat prima, ze weet het ook wel van zichzelf... maar ja.. ze zit er wel middenin.
En die decembermaand met kleine kindjes (en dan ook nog 1 jarig) is horror.
Ze moet het wel zelf veranderen als het gaat .
We zeiden al, aankomende 2 dagen kom je hier in het rusthuis
Nou.. dan hou ik een boom met alleen lampjes, zoals ie nu 2 weken staat. Heb vanmiddag nog wat versieringen gekocht dus ga morgen alles erin zetten. En mn ouders komen ook, met zn 3en is leuker.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen![]()
![]()
Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien
Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combi![]()
De shoarmazaak heeft ook echt heel erg lekkere pizza's dus dan kunnen de spiesjes van de 'Italiaan' ook best goed zijn![]()
Shoarmatent in ons oude dorp had ook de lekkerste pizza'squote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.
Had ik ook gemaakt vorige kerst, kan prima vind ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
Oh gut, op het antw.app. stond een boodschap om 1e K.dag bij zwager in Brabant te zijn met de sch.ouwechies.
Doe ik de toet wel: limoncello tiramisu of is dat te zomers?
Moet ik er nog over gaan nadenken ook.
Limoncello kan altijd, als je het mij vraagt. Maar ik ken wel nog een site met veel tiramisuvarianten (wel erg obvious gesponsord): http://www.i-love-tiramisu.nl/receptenboekje.phpquote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
Het is niet niks hoor JT om alle dagen overal te gast te zijn.
Fijn dat je even "me time" kunt hebben.
Oh gut, op het antw.app. stond een boodschap om 1e K.dag bij zwager in Brabant te zijn met de sch.ouwechies.
Doe ik de toet wel: limoncello tiramisu of is dat te zomers?
Moet ik er nog over gaan nadenken ook.
Al sinds woensdagquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al sinds woensdag
Ik heb de oplossing! Een enquete voor de slowchat http://www.survio.com/survey/d/S8E2S2Y9F9F3J2B6IDuurt 2 minuten.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de oplossing! Een enquete voor de slowchat http://www.survio.com/survey/d/S8E2S2Y9F9F3J2B6IDuurt 2 minuten.
Oh jee. Dan moet je even een kniptangetje kopen waarmee je de simcard op maat kunt maken.. Heb ik geloof ik toen ook gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef AnneX het volgende:
Yeah, de nieuwe tel is er.
Alleen golferer mot een micro chip in
![]()
( dat zei jij niet).
Of gewoon langs een winkel van je provider. 9/10 doen ze het gratis.quote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Dan moet je even een kniptangetje kopen waarmee je de simcard op maat kunt maken.. Heb ik geloof ik toen ook gedaan.
https://www.conrad.nl/nl/(...)cro-sim-1289547.html
Je kunt ook gewoon even naar een winkel van je telefoonprovider gaan (hoe heet dat, Vodafone, bijvoorbeeld). Daar wisselt men hem gratis even om.quote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Dan moet je even een kniptangetje kopen waarmee je de simcard op maat kunt maken.. Heb ik geloof ik toen ook gedaan.
https://www.conrad.nl/nl/(...)cro-sim-1289547.html
je moet even je mobiele provider bellen en vragen om een micro sim. ow of even naar de winkel dit dat (was al gezegd misschien)quote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef AnneX het volgende:
Yeah, de nieuwe tel is er.
Alleen golferer mot een micro chip in
![]()
( dat zei jij niet).
Ok. Alles goed met Zet en minder met Isa. Beterschapjes
Done!quote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al sinds woensdag
Als je werkelijk wilt komen, laat dat dan even uiterlijk morgen weten ivm inkopen/voorbereiding.quote:
Dat wordt een interessante dagquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je werkelijk wilt komen, laat dat dan even uiterlijk morgen weten ivm inkopen/voorbereiding.
Ja potver. Nu ik net een aantal etappes Pieterpad moet lopen die niet inde buurt van Groningen liggenquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
We zijn lekker langs elkaar aan het Twitteren, en ik ga gewoon nog even door:
Ons heerlijke, fijne, zonnige huis (+tuin) in hartje Groningen is twee weken beschikbaar in het voorjaar. We willen heel graag mensen in huis om de twee katten gezelschap te houden. Uiteraard mag korter dan twee weken ook.
Dus als jullie iemand weten die het leuk vindt om een weekje in het noorden te vertoeven, dan houden we ons aanbevolen. De koelkast en voorraadkast zullen gevuld zijn, het huis is van alle gemakken voorzien en musea, restaurants, binnenstad en cafés zijn op loopafstand. En het prachtige ommeland is op fietsafstand, voor de liefhebber.
/promo
Ik heb al een logeerplek in het ommeland, maar bedanktquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
We zijn lekker langs elkaar aan het Twitteren, en ik ga gewoon nog even door:
Ons heerlijke, fijne, zonnige huis (+tuin) in hartje Groningen is twee weken beschikbaar in het voorjaar. We willen heel graag mensen in huis om de twee katten gezelschap te houden. Uiteraard mag korter dan twee weken ook.
Dus als jullie iemand weten die het leuk vindt om een weekje in het noorden te vertoeven, dan houden we ons aanbevolen. De koelkast en voorraadkast zullen gevuld zijn, het huis is van alle gemakken voorzien en musea, restaurants, binnenstad en cafés zijn op loopafstand. En het prachtige ommeland is op fietsafstand, voor de liefhebber.
/promo
Das wel superlief en die uitnodiging neem ik graag een andere keer aan, maar niet op Tweede Kerstdag.quote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je werkelijk wilt komen, laat dat dan even uiterlijk morgen weten ivm inkopen/voorbereiding.
Dan was het niet aan jou.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb al een logeerplek in het ommeland, maar bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |