Ooh eetcafé. Ik dacht zoals je zei een klein Italiaans restaurant.quote:Op zondag 21 december 2014 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hilarisch..
Eetcafé kaart die Italiaans wil doen is het, klopt..
Heftigquote:Op zondag 21 december 2014 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Gisterenavond voor het laatst iets gehoord.
Hij di/woe was hij bij en reageerde hij op bezoek.
Maar daarna heeft hij koorts gekregen en is hij weer in coma (heet dat zo? in ieder geval slaapt hij weer) gebracht.
Situatie is niet meer levensbedreigend maar wel instabiel.
En het is de vraag hoe het precies met zijn hersenen gaat omdat die zonder zuurstof hebben gezeten (hij is zo'n 3 liter bloed verloren).
Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combiquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh eetcafé. Ik dacht zoals je zei een klein Italiaans restaurant.
Dan vind ik het nml best gek als er teriyaki op de kaart staat. Eetcafé kan alles.
Je kan het ook niet doenquote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet nog steeds mn kerstboom versieren... en een paar kaarten schrijven. Ben bang dat ik er in het nieuwe jaar pas aan toe kom.
/luivarken
Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien
Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat is herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen.Moeilijk af te leren, maar zou wel goed zijn..
Misschien dat je er toch met haar over kan praten? Soms is het fijn als iemand, heel voorzichtigquote:Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat ik herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ik
quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja we praten overal over hoor, dat gaat prima, ze weet het ook wel van zichzelf... maar ja.. ze zit er wel middenin.
En die decembermaand met kleine kindjes (en dan ook nog 1 jarig) is horror.
Ze moet het wel zelf veranderen als het gaat .
We zeiden al, aankomende 2 dagen kom je hier in het rusthuis
Nou.. dan hou ik een boom met alleen lampjes, zoals ie nu 2 weken staat. Heb vanmiddag nog wat versieringen gekocht dus ga morgen alles erin zetten. En mn ouders komen ook, met zn 3en is leuker.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen![]()
![]()
Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien
Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combi![]()
De shoarmazaak heeft ook echt heel erg lekkere pizza's dus dan kunnen de spiesjes van de 'Italiaan' ook best goed zijn![]()
Shoarmatent in ons oude dorp had ook de lekkerste pizza'squote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.
Had ik ook gemaakt vorige kerst, kan prima vind ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
Oh gut, op het antw.app. stond een boodschap om 1e K.dag bij zwager in Brabant te zijn met de sch.ouwechies.
Doe ik de toet wel: limoncello tiramisu of is dat te zomers?
Moet ik er nog over gaan nadenken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |