abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147807190
Dat had ik even gemist Sarabi. Wat erg! Sterkte.

En wat lief B & G, al die logeervoorbereiding O+
Kwak
pi_147807221
Klinkt niet best Sarabi :{ Sterkte vanaaf..
pi_147807273
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hilarisch..

Eetcafé kaart die Italiaans wil doen is het, klopt..
Ooh eetcafé. Ik dacht zoals je zei een klein Italiaans restaurant.
Dan vind ik het nml best gek als er teriyaki op de kaart staat. Eetcafé kan alles.

Succes vanavond Sarabi! Komt wel goed :) (het bezoek bedoel ik)

En kaasfondue zou ik heerlijk vinden, als er geen wijn in zou zitten. Ook maar een klein scheutje overheerst helaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_147807305
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:46 schreef Sarabi het volgende:

Gisterenavond voor het laatst iets gehoord.
Hij di/woe was hij bij en reageerde hij op bezoek.
Maar daarna heeft hij koorts gekregen en is hij weer in coma (heet dat zo? in ieder geval slaapt hij weer) gebracht.
Situatie is niet meer levensbedreigend maar wel instabiel.
En het is de vraag hoe het precies met zijn hersenen gaat omdat die zonder zuurstof hebben gezeten (hij is zo'n 3 liter bloed verloren).
Heftig :*
pi_147807307
Dankjewel :)
Als je de percentages hoort/leest is het al een wonder dat hij er nog is.
En de artsen zijn best positief dus dat zijn wij dan ook maar :)
pi_147807317
Eetze SunTav! Italianen O+
pi_147807335
Er zijn kleine (en grote) wondertjes hoor in ziekenhuisland.
pi_147807345
Ik moet nog steeds mn kerstboom versieren... en een paar kaarten schrijven. Ben bang dat ik er in het nieuwe jaar pas aan toe kom.
/luivarken
pi_147807473
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ooh eetcafé. Ik dacht zoals je zei een klein Italiaans restaurant.
Dan vind ik het nml best gek als er teriyaki op de kaart staat. Eetcafé kan alles.

Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combi :D
De shoarmazaak heeft ook echt heel erg lekkere pizza's dus dan kunnen de spiesjes van de 'Italiaan' ook best goed zijn :+
pi_147807521
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet nog steeds mn kerstboom versieren... en een paar kaarten schrijven. Ben bang dat ik er in het nieuwe jaar pas aan toe kom.
/luivarken
Je kan het ook niet doen ~:) w/

Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien :{
pi_147807584
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren ook een zeer gestresste schdochter.. door alles wat ze zichzelf oplegt, wat allemaal 'moet'.
Vind het zo rot om te zien ;(
Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen. :{ Moeilijk af te leren, maar zou wel goed zijn.. Het 'moet' niet, je 'wil' het.. of niet, en dan moet je het vooral ook een keer gewoon niet doen. Maar ja.. makkelijker gezegd dan gedaan dus.
pi_147807660
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:

Pff dat is rot ja.. Had ik op haar leeftijd ook nog heel erg, en ik had niet eens kleine kinderen. :{ Moeilijk af te leren, maar zou wel goed zijn..
Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat is herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ik :+
pi_147807694
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik herken het ook wel uit een bepaalde periode hoor, ik zeg er niks van natuurlijk maar omdat je nu vanuit een ander leven en perspectief en leeftijd naar kijkt denk ik ook wel dat het wat minder gaat worden hopelijk. Het heeft alleen ook zijn weerslag op het geduld naar de kinderen toe enzo.. maar ook dat ik herkenbaar. Alles herhaalt zich geloof ik :+
Misschien dat je er toch met haar over kan praten? Soms is het fijn als iemand, heel voorzichtig ;) , een spiegel voor houdt. :Y
pi_147807770
Ja we praten overal over hoor, dat gaat prima, ze weet het ook wel van zichzelf... maar ja.. ze zit er wel middenin.
En die decembermaand met kleine kindjes (en dan ook nog 1 jarig) is horror.
Ze moet het wel zelf veranderen als het gaat .
We zeiden al, aankomende 2 dagen kom je hier in het rusthuis :D Nixmoetallesmag.
pi_147807789
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja we praten overal over hoor, dat gaat prima, ze weet het ook wel van zichzelf... maar ja.. ze zit er wel middenin.
En die decembermaand met kleine kindjes (en dan ook nog 1 jarig) is horror.
Ze moet het wel zelf veranderen als het gaat .
We zeiden al, aankomende 2 dagen kom je hier in het rusthuis :D
:D gelukkig maar. Dat scheelt al een boel als je het er over kan hebben en ze het wel ziet :Y
En lekker verwennen dus de komende dagen ;)
pi_147807819
Precies!
Ze is dan ook even uit dat kleine cirkeltje waar ze in leeft, mss helpt het ook een beetje.
pi_147807959
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je kan het ook niet doen ~:) w/

Vind het zo rot om te zien :{
Nou.. dan hou ik een boom met alleen lampjes, zoals ie nu 2 weken staat. Heb vanmiddag nog wat versieringen gekocht dus ga morgen alles erin zetten. En mn ouders komen ook, met zn 3en is leuker.
Ik maak me meer zorgen om dat ik nog niet stress voor het kerstdiner terwijl ik nog moet bedenken wat voor amuse, soep en voorgerecht ik ga maken.
pi_147807995
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou ze doen Italiaans, maar het is meer een eetcafe qua setup (en deel van de kaart). Maar goed, ben al lang blij dat er iets bij gekomen is hier in het dorp qua eetgelegenheden dus ik ga echt niet zeuren om de rare combi :D
De shoarmazaak heeft ook echt heel erg lekkere pizza's dus dan kunnen de spiesjes van de 'Italiaan' ook best goed zijn :+
Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.
pi_147808004
g had een superlekker soepie : pastinaak kerriesoep :9
pi_147808061
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Een shoarmatent bij ons heeft ook erg lekkere pizza's. Smaken totaal niet naar Italiaanse pizza's maar wel erg lekker. Alleen jammer dat ie een beetje ver zit en het lauw is als ie hier is.
Shoarmatent in ons oude dorp had ook de lekkerste pizza's :Y
Die mis ik wel een beetje.
pi_147808086
AnneX, hoe was de kerstsamenzang?
Ik ga om 19u naar de kerk omdat m'n moeder voor t eerst zingt met gelegenheidskoor. Ook met het orkest erbij (waar ik vroeger heb getoeterd). Gelukkig geen preek. Alleen kerstliedjes en het kerstspel gespeeld door de plaatselijke toneelvereniging :P
pi_147808414
Oh, ik ben net aan het bijlezen / scrollen.

Ik kwam helemaal gesticht weer thuis.
Totaal onverwacht schoot ik bij de eerste regel al vol.
Emoties. Later ging het beter.
Er stonden old school k.liedjes op het programma en de dominee sprak (zinnig).
Na afloop glühwein en choco melk en met de overige bezoekers hier en daar bijgepraat, terwijl de fanfare nog een muzikale toegift speelde: Rudolph the rednose rendeer.
Jij ook veel plezier.

De laatste keer zo'n beetje dat wij gourmetten was bij ons huwelijk schoot mij te binnen.
" Sociaal klooien in een pannetje" weet ik nog.

Grote brief op de deur voor post.nl en het pakketje met de glimlach is nog niet afgeleverd bij de buren.
Tot 20 uur de tijd.

Hotel Bloes en golfer....met liefde en zorgzaamheid ontvangen ~:)
pi_147808534
Het is niet niks hoor JT om alle dagen overal te gast te zijn.
Fijn dat je even "me time" kunt hebben.

Oh gut, op het antw.app. stond een boodschap om 1e K.dag bij zwager in Brabant te zijn met de sch.ouwechies.
Doe ik de toet wel: limoncello tiramisu of is dat te zomers?
Moet ik er nog over gaan nadenken ook.
pi_147808603
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
Oh gut, op het antw.app. stond een boodschap om 1e K.dag bij zwager in Brabant te zijn met de sch.ouwechies.
Doe ik de toet wel: limoncello tiramisu of is dat te zomers?
Moet ik er nog over gaan nadenken ook.
Had ik ook gemaakt vorige kerst, kan prima vind ik :Y
pi_147808777
Ik ga denk ik morgen of overmorgen een batch sticky toffee pudding maken voor in de vriezer :9 Altijd lekker om achter de hand te hebben :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')