quote:Op zondag 21 december 2014 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. Maar ik houd sowieso niet echt van kaas. In alle vormen.
Nee, maar echt koken kunnen de meesten nietquote:
Uiteraard niet. Die hebben waarschijnlijk ook gewoon geen smaak. Gebrek aan opvoeding, gebrek aan de juiste genen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar echt koken kunnen de meesten niet
We zijn het zowaar een keer eens.quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Die hebben waarschijnlijk ook gewoon geen smaak. Gebrek aan opvoeding, gebrek aan de juiste genen.
Ja, koester die illusie.quote:Op zondag 21 december 2014 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We zijn het zowaar een keer eens.
Jij ook een fijne kerst lief, ga lekker gourmettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij ook een fijne kerst lief, ga lekker gourmettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hapte zelf wel lekker Piet
![]()
Ik wil ook vrienden die het tof vinden om te koken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb het bezoek net de deur uit, vier dagen met zijn allen staan koken, eten en wijn drinken. Een culinair bachernaal
Wat liefquote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Bedje (s extra) opgemaakt voor de kinderen... ze komen nu voor het eerst met 4![]()
Zo leuk om te doen dat gekeutel, zo'n babybedje opzetten voor Babi A, de stretcher voor J en golfers oude 2pers bed voor de ouders.
Stapel handdoeken, overal knuffeltjes in de kinderbedjes, bak vol (hotel-) zeepjes, shampootjes, lotions etc etc
Ik zie kip teriyaki op de kaartquote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar wel simpele dingenPizza, pasta, spiesjes.. Ik ben benieuwd iig
Weet je wel ong hoe het gaat?quote:Op zondag 21 december 2014 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens voor het eerst zelf in het ziekenhuis bij mijn oom kijken.
Weet niet echt wat ik kan verwachten maar het voelt wel goed om even langs te gaan.
Cheers matequote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk dat ik een glaasje wit schenk
Hilarisch..quote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie kip teriyaki op de kaart
quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Molo het volgende:
Wij doen tweede kerstdag bij ons thuis, iedereen komt hierheen. Aantal specifieke eisen aan eten vanuit mensen, wat begrijpelijk is (1 is vegetariër, 1 allergisch voor schaal- en schelpdieren, 1 noten allergie, dat soort dingen).
Ik heb daar geen moeite mee, maar nu heeft mijn schoonzusje ineens besloten dat ze met kerst kosjer wil eten dus of ik daar even rekening mee wil houden. Dat ging me te ver dus die neemt lekker zelf haar eten mee.
Normaal eet ze gewoon alles dus ik vind het daarom beetje onzin
Gisterenavond voor het laatst iets gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |