Komt gewoon op TV daar, net als death metal op de gewone radio (a la 3FM) wordt gespeeld.quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik bewonder de Finnen vooral om hun world of warcraft spelMaar dat zegt niemand hier iets natuurlijk.
De Finse topguild?quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik bewonder de Finnen vooral om hun world of warcraft spelMaar dat zegt niemand hier iets natuurlijk.
Gesmolten kaas is de duivel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Kaasfondue! Dat heb ik ooit als kind op een feestje gedaan en daarna nooit weer. Ook wel eens leuk daar en culi-versie van te proberenGesmolten kaas
![]()
ik lust wel kaas. Maar, de hele avond gourmetten, en gekookte aardappelen met kaas, en mais met kaas en champignonnen met kaas eten is toch niet mijn idee van lekker eten.quote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef Isegrim het volgende:
Geen kaas lusten.Ik zou echt nooit veganist kunnen zijn want kaas.
Mwah.quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik lust wel kaas. Maar, de hele avond gourmetten, en gekookte aardappelen met kaas, en mais met kaas en champignonnen met kaas eten is toch niet mijn idee van lekker eten.
Eensch!quote:Op zondag 21 december 2014 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, vreselijk. Maar ik houd sowieso niet echt van kaas. In alle vormen.
Luie huisvrouwen die niet wat goeds kunnen / willen klaarmaken als bv een gebraden gans of een ribroastquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap nog niet zo heel goed hoe dat het nationale kerstdiner is geworden in Nederland.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_dinner
Ze moeten het koken ook aan mannen overlaten.quote:Op zondag 21 december 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Luie huisvrouwen die niet wat goeds kunnen / willen klaarmaken als bv een gebraden gans of een ribroast
Nederlandse mannen zijn nog veel erger.quote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze moeten het koken ook aan mannen overlaten.
Sowieso deugt er bijna niemand.quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nederlandse mannen zijn nog veel erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |