Het liefste natuurlijk de salade uit zo'n bakquote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn antipathie komt dus voort uit een pakket k&k C1000 gourmetvlees, calvé sauzen en johma aardappelsalade. Zo gourmet mijn familie en daar word ik met kerst dan heel verdrietig van
Ik zit hardop te lachen hierquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zei al dat je met weinig tevreden was.
Dat eerste lijkt me dus idd tof er aan op zich. Ik vond alleen naar Wales met het vliegtuig en huurauto al heel watquote:Op zondag 21 december 2014 14:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat maakt het juist spannend, dan ben je op jezelf aangewezen, ik vind dat heel tof. En je leert ook veel over jezelf als je reist.
Maar bijvoorbeeld in Sri Lanka spreken de meeste mensen wel een beetje tot heel redelijk Engels.
Oh, maar ik ben er van overtuigd dat steeds maar meer en beter willen bijzonder ongelukkig maaktquote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Ja lach me maar uit
Is een erg fijn leven hoor.
Wel even mooi op een schaal metselen en vol stucen met fritessaus hequote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het liefste natuurlijk de salade uit zo'n bak
[ afbeelding ]
Dat kan net zo spannend zijn natuurlijk, maar ik ben nu eenmaal verslaafd aan de tropen, vooral vanwege de flora en fauna. Je doet mij geen groter plezier dan ronddwalen in een regenwoud, bloedzuigers and all.quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me dus idd tof er aan op zich. Ik vond alleen naar Wales met het vliegtuig en huurauto al heel wat![]()
Maar goed, er komt ook bij dat warmte me niet trekt en ik dan toch weer geneigd ben naar iets 'noord europees' te willen gaan (Canada, Nieuw Zeeland.. niet echt exotisch he)
Je kunt het ook zelf proberen, zoals in dit topic? CUL / Rundvleessalade: Een klassieker. Fotoverslag.quote:Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel even mooi op een schaal metselen en vol stucen met fritessaus he![]()
Augurkje in een mooi patroontje gesneden ernaast, klaar is Gerda
Tussen de bossen vol rendieren door varen in een kano in noord Finland voelde anders als heel avontuurlijk en exotisch hoor. Alleen niet op de manier zoals veel mensen dat woord uitleggenquote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me dus idd tof er aan op zich. Ik vond alleen naar Wales met het vliegtuig en huurauto al heel wat![]()
Maar goed, er komt ook bij dat warmte me niet trekt en ik dan toch weer geneigd ben naar iets 'noord europees' te willen gaan (Canada, Nieuw Zeeland.. niet echt exotisch he)
De natuurmens in me snapt dat heel goed!! Ik heb per slot van rekening niet voor niets tropische aquaria en paludaria gehadquote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan net zo spannend zijn natuurlijk, maar ik ben nu eenmaal verslaafd aan de tropen, vooral vanwege de flora en fauna. Je doet mij geen groter plezier dan ronddwalen in een regenwoud, bloedzuigers and all.![]()
Da's te moeilijk voor mij. Ik koop wel Johma.quote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Je kunt het ook zelf proberen, zoals in dit topic? CUL / Rundvleessalade: Een klassieker. Fotoverslag.
Maar er gaatquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's te moeilijk voor mij. Ik koop wel Johma.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's te moeilijk voor mij. Ik koop wel Johma.
Niks mis mee hoor. En sowieso gewoon lekker doen wat je zelf blij maakt. Je leeft niet om anderen te overtuigen of wat dan ookquote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Ja lach me maar uit
Is een erg fijn leven hoor.
Nou ja, dat trekt mij meer iddquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen de bossen vol rendieren door varen in een kano in noord Finland voelde anders als heel avontuurlijk en exotisch hoor. Alleen niet op de manier zoals veel mensen dat woord uitleggen
Ja dat topic zat ook in mijn hoofdquote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf proberen, zoals in dit topic? CUL / Rundvleessalade: Een klassieker. Fotoverslag.
Zelf een goede rundvleessalade maken kan echt enorm lekker zijn. Maar dan wel met vlees.quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ga kerstavond een huzarensalade schotel maken voor de schoonfamilie. Dan weet ik tenminste zeker dat ze iets eten.
Kan het je enorm aanraden. Was mijn mooiste vakantiequote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja, dat trekt mij meer iddlijkt me echt geweldig!
Niet dat ik Fins wel versta overigensquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het je enorm aanraden. Was mijn mooiste vakantie
Mijn man beetje, maar die mensen daar verstaan en spreken uitstekend Engelsquote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet dat ik Fins wel versta overigens![]()
Nee hoor, ik heb ook niets gourmetten. Gelukkig ben ik ook niet opgegroeid met zoiets als kersttraditie.quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hierMaar dat is niet erg, ik ben pro lekker eten
(en ik denk dat jij gourmetten met mijn familie ook niet als lekker eten zou zien
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |