Dat is wel te horen ja. Vind Welsh ook wel iets 'elfish' hebben.. Ook niet te verstaanquote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Fins is wel een hele mooie taal. Tolkien baseerde het Elvish onder andere daarop.
Kan soms erg genieten van corned beef op broodquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Isegrim het volgende:
Corned beef is heel erg vies inderdaad.
Met doperwtjes ipv kappertjes?quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ga kerstavond een huzarensalade schotel maken voor de schoonfamilie. Dan weet ik tenminste zeker dat ze iets eten.
Ik vind het er zo onsmakelijk uit zien dat ik het nooit heb durven etenquote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan soms erg genieten van corned beef op brood
Ik ook hoor, op warm stokbrood. Herinneringen aan kamperen in Frankrijkquote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan soms erg genieten van corned beef op brood
Ja, maar dat is meer omdat ik zelf echt een hekel heb aan kappertjes.quote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met doperwtjes ipv kappertjes?
Nee joh, Fins klinkt echt andersquote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is wel te horen ja. Vind Welsh ook wel iets 'elfish' hebben.. Ook niet te verstaan
Ja nee bedoelde ook niet dat Fins en Welsh op elkaar leken hoorquote:Op zondag 21 december 2014 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, Fins klinkt echt anders
En als je een winkel in stapt kun je dus gewoon 'hej' of 'moi moi' zeggen
Easy
Zo lekker met draadjesvleesquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Zelf een goede rundvleessalade maken kan echt enorm lekker zijn. Maar dan wel met vlees.
Finland ja, sowieso daar naar het noorden zou ik ooit naar toe willen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef Sarabi het volgende:
Finland staat nog wel op mijn lijstje om ooit te willen zien
Alleen vind mijn vriend dat helaas weer minder interessant.
quote:
Ik snap nog niet zo heel goed hoe dat het nationale kerstdiner is geworden in Nederland.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Goormetten vind ik dan weer echt the pits
http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_dinnerquote:One typical Dutch tradition is that of 'gourmet,' an evening long event where small groups of people sit together around a gourmet-set and use their own little frying pan to cook and season their own food in very small portions. The host has prepared finely chopped vegetables and different types of meats, fish and prawns/shrimps. Everything is accompanied by different salads, fruits and sauces. The origin of gourmet lies most likely in the former Dutch colony Indonesia
quote:
Dan heb je echt geen redenen meer om er niet heen te kunnenquote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nee bedoelde ook niet dat Fins en Welsh op elkaar leken hoor
Mijn moeder had vroeger een Finse vriendin, heb het dus wel live gehoord als kind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |