Oh dat is jammer Memo.. Wel genoeg lekkere dingen gehad er tussen??quote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij gaan tweede kerstdag BBQ en bij vrienden![]()
Umami was gister lekker maar t geselecteerde menu door het werk Was veel vis, heb dapper alle hapjes geproefd maar n garnaal zonder parneerjasje, krab, sint Jakobsschelp en zeewiersalde Was niet zo mijn ding
S.familiequote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat jammer dat het zo zonder overleg gaat.. Is het familie??
Ik vind het zelf wel makkelijk dat mijn schoonouders gewoon simpel willen gourmetten dit jaar. Ik kook een andere keer wel weer![]()
Nou, precies dat.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Gourmetten = vlees en bier/wijn. Kan nooit heel slecht zijn.
Hijs aan het gamen dus kan even duren.quote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Lokquote.
I can haz foodz too please?
[ afbeelding ]
Het is alleen nooit de host.quote:Op zondag 21 december 2014 13:33 schreef kwakz0r het volgende:
Sarabi, toch niet zo gek dat degene die 'host' het hoofdgerecht doet? Anders volgend jaar de familie bij jullie uitnodigen?
quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hijs aan het gamen dus kan even duren.
Is dat dezelfde Umami als http://umami-restaurant.com/?quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja eend, kip, rund, bami, nasi, lam (x2), lemon fish en meer, het was Echt veel te veel op een gegeven moment werd er bijna niet meer gegeten en kwamen ze aangeven dat dat pas het einde van de tweede gang Was (???) en we nog recht hadden op een derde gang maar bijna niemand kon meer en toen Was het al 23uur bijna, dus toen als toetje n buffet bij n chocolade en caramel fontein
Een portie botte assertiviteit ertegenaan gooien? Helpt hier bij schoonfamilie altijd wel goedquote:
jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Umami als http://umami-restaurant.com/?
Voor volgend jaar een goed ideequote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Een portie botte assertiviteit ertegenaan gooien? Helpt hier bij schoonfamilie altijd wel goed
Goeie Italiaanquote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanavond voor het eerst in tijden weer eens uit eten btwtentje hier in het dorp die er nog niet heel lang zit maar erg goed lijkt te lopen. Kleine Italiaan met simpele gerechten. Best een aanwinst hier, we hadden alleen maar ongezellige chinezen, paar cafetaria, shoarmatent waar het ook niet leuk zitten is (met lekkere pizza's, dat wel
) of meteen al la carte toestanden. Nu een mooie middenweg er bij
Ik ben heel benieuwd
Of ie goed is gaan we vanavond merken. Heeft wel echt een simpele kaart: http://www.milanowierden.nl/menu/quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie Italiaanheerlijk is dat.
Die mis ik hier in de buurt
was ook lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die schijnt best goed te zijn. Staat nog op ons lijstje om eens te testen.
Best een uitgebreide kaartquote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of ie goed is gaan we vanavond merken. Heeft wel echt een simpele kaart: http://www.milanowierden.nl/menu/
quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Molo het volgende:
Wij doen tweede kerstdag bij ons thuis, iedereen komt hierheen. Aantal specifieke eisen aan eten vanuit mensen, wat begrijpelijk is (1 is vegetariër, 1 allergisch voor schaal- en schelpdieren, 1 noten allergie, dat soort dingen).
Ik heb daar geen moeite mee, maar nu heeft mijn schoonzusje ineens besloten dat ze met kerst kosjer wil eten dus of ik daar even rekening mee wil houden. Dat ging me te ver dus die neemt lekker zelf haar eten mee.
Normaal eet ze gewoon alles dus ik vind het daarom beetje onzin
Huh, waar komt dat ineens vandaan dan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Molo het volgende:
Wij doen tweede kerstdag bij ons thuis, iedereen komt hierheen. Aantal specifieke eisen aan eten vanuit mensen, wat begrijpelijk is (1 is vegetariër, 1 allergisch voor schaal- en schelpdieren, 1 noten allergie, dat soort dingen).
Ik heb daar geen moeite mee, maar nu heeft mijn schoonzusje ineens besloten dat ze met kerst kosjer wil eten dus of ik daar even rekening mee wil houden. Dat ging me te ver dus die neemt lekker zelf haar eten mee.
Normaal eet ze gewoon alles dus ik vind het daarom beetje onzin
Mijn moeder is een moeilijke eter. In zoverre, niet avontuurlijk. Besteld in een restaurant het liefst een schnitzel. Altijd. Of iets anders wat ze kent (en dat is niet zo heel veel)quote:Op zondag 21 december 2014 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen in mijn familie vreet werkelijk alles.
Grote kaart, alleen ook veel niet Italiaanse dingen. Hoop niet dat het (gezien de grill gerechten en hamburgers) een stel Turken is wat het runt onder de naam Italiaans restaurant. Maar dat merk je gauw genoeg.quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar wel simpele dingenPizza, pasta, spiesjes.. Ik ben benieuwd iig
Die kans is groot ja.. maar dat maakt mij niet zo veel uit.quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Grote kaart, alleen ook veel niet Italiaanse dingen. Hoop niet dat het (gezien de grill gerechten en hamburgers) een stel Turken is wat het runt onder de naam Italiaans restaurant. Maar dat merk je gauw genoeg.
En belangrijkste, als het maar lekker is
Tikje psychiatrie denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh, waar komt dat ineens vandaan dan?
Bijzonder hoe zulke mensen dat altijd weten te vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tikje psychiatrie denk ik
Ze is nog niet zo lang samen met mijn zwager, maar zwager heeft heel de DSM-IV al als vriendin gehad zeg maar
Joodse collega van me moest er ook heel hard om lachen en zei dat ook alquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]kosjer nog wel.. of je ff een 2e keuken kunt laten inbouwen voor die tijd
![]()
Ik begrijp dat nooit zo goed. Maar ik heb een collega die ook zo is. Maar die is ook in het leven zo; kiest altijd voor het bekende, voor veiligheid. Ik ben echt het totale tegenovergestelde daarvan dus ik denk soms wel eens 'quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn moeder is een moeilijke eter. In zoverre, niet avontuurlijk. Besteld in een restaurant het liefst een schnitzel. Altijd. Of iets anders wat ze kent (en dat is niet zo heel veel)
Ah, die valt op moeilijke types?quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tikje psychiatrie denk ik
Ze is nog niet zo lang samen met mijn zwager, maar zwager heeft heel de DSM-IV al als vriendin gehad zeg maar
Yep, beheurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bijzonder hoe zulke mensen dat altijd weten te vinden.
Ik ben soms wel bang dat m'n moeder ongelukkig is. En daar word ik dan verdrietig van.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Maar ik heb een collega die ook zo is. Maar die is ook in het leven zo; kiest altijd voor het bekende, voor veiligheid. Ik ben echt het totale tegenovergestelde daarvan dus ik denk soms wel eens ''. Je mist zoveel op die manier. Hij zal bijvoorbeeld ook nooit naar een ver land gaan, ondanks dat hij het zich wel zou kunnen veroorloven. Zoooo zonde in mijn ogen. Maar ik hoop dan maar dat hij gewoon gelukkig is en niet op een dag spijt krijgt van alles wat hij gemist heeft door altijd maar voor veiligheid te kiezen.
Bijzonder he, al hebben die mensen soms helemaal niet het idee iets te missen ofzo en gaan daar ook geen spijt van krijgen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Maar ik heb een collega die ook zo is. Maar die is ook in het leven zo; kiest altijd voor het bekende, voor veiligheid. Ik ben echt het totale tegenovergestelde daarvan dus ik denk soms wel eens ''. Je mist zoveel op die manier. Hij zal bijvoorbeeld ook nooit naar een ver land gaan, ondanks dat hij het zich wel zou kunnen veroorloven. Zoooo zonde in mijn ogen. Maar ik hoop dan maar dat hij gewoon gelukkig is en niet op een dag spijt krijgt van alles wat hij gemist heeft door altijd maar voor veiligheid te kiezen.
Nee, dat begrijp ik.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, beheurlijk.
Ben wel blij dat hij definitief besloten heeft geen kinderen te willen, dat leek me echt geen succes
Geen idee, is een beetje een vagequote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik.![]()
Is ie er wel gelukkig onder?
Eens. Geloof alleen niet echt dat hij dat gaat in zienquote:Op zondag 21 december 2014 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Via een relatie lijkt me dat geen bijzonder goed plan.
Nou ja, dat hoop ik dan maar inderdaad, dat ze daar gewoon happy mee zijn en blijven. Ik kan me er geen fuck bij voorstellen, maar het zij zo.quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijzonder he, al hebben die mensen soms helemaal niet het idee iets te missen ofzo en gaan daar ook geen spijt van krijgen.
Mensen zijn echt bijzonder zeg maar
En daarom ook zo interessant
Dan lijkt het me ook een wat labiel type? Of gewoon van 'zoals de wind waait, waait mijn rokje'?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Geloof alleen niet echt dat hij dat gaat in zien
Hij heeft ook al 3 religies gehad in de tussentijd, door zijn ex-en
'De groenten zijn nog hard' reactie ga ik ook krijgen. Zit meestal af te tellen hoe lang het duurt, hahaha.quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet gewoon nu al dat ze gaat zeuren over d'r eendenborst want die is niet doorbakken einz!1!!
Misschien is ie zelf een tikje borderline??quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Geloof alleen niet echt dat hij dat gaat in zien
Hij heeft ook al 3 religies gehad in de tussentijd, door zijn ex-en
Ik ga ook niet naar verre landen en waarom daar spijt van krijgen?quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Lokquote.
I can haz foodz too please?
[ afbeelding ]
Nou ja, als je erom kunt lachen is dat mooi. Ik zou er kregelig van worden, kan echt slecht tegen moeilijke eters.quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
'De groenten zijn nog hard' reactie ga ik ook krijgen. Zit meestal af te tellen hoe lang het duurt, hahaha.
Ja mijn lol is soms wat bijzonder zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |