quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
Wat deed Vermeer vandaag dan verkeerd op dat twijfelachtige optreden bij de 3-3 na? Die bal was er sowieso wel ingegaan trouwens.
Hij was Narsingh aan het schuren. Totaal ongepast op zo'n moment.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?
Ik vond hem ook wat onzeker. Hij heeft best wat ballen in de tribune geschoten. Normaal doet hij dat beter.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
Wat deed Vermeer vandaag dan verkeerd op dat twijfelachtige optreden bij de 3-3 na? Die bal was er sowieso wel ingegaan trouwens.
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanquote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?
Negers onder elkaar he.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij was Narsingh aan het schuren. Totaal ongepast op zo'n moment.
We zitten in een wat mindere periode en NAC helpt graag ploegen die wat minder presteren, dus wel met vertrouwen er heenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent artistiek bezig geweest.
Inhoud > Vormquote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo, daar heb jij drie hele seconden aan gewerkt in paint. Kunstwerkje waar mrstylo trots op zou zijn.
Ja op de een of andere manier vonden de verdedigers het wel een strak plan om hem telkens halfzacht aan te spelen op een veld waar Estoril nog zijn neus voor ophaalt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wat onzeker. Hij heeft best wat ballen in de tribune geschoten. Normaal doet hij dat beter.
3-3 was gelijkmaker, je doelt op de 3-2 (en dat bedoelt Mexicanobakker ook)quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanOf was dat niet die corner?
Nelom als voetballer is nogal treurig. Verder leuk dat je je mening deelt meid.quote:
Hij snapt vast wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
3-3 was gelijkmaker, je doelt op de 3-2 (en dat bedoelt Mexicanobakker ook)
Je overschat hemquote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapt vast wel wat ik bedoel.
Dat is ook waar natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier vonden de verdedigers het wel een strak plan om hem telkens halfzacht aan te spelen op een veld waar Estoril nog zijn neus voor ophaalt.
http://www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp - Dat is dan altijd wel grappig om te lezen rond de wedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik vind die NAC supporters altijd een tikkeltje gefrustreerd overkomen ondanks dat ze onze afdankertjes altijd mogen hebben
Het zou raar zijn als hij het niet zou toegeven. Het was redelijk opzichtig. Niet voor het arbitrale trio trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij zij Clasie ook niets verkeerd. Toch niet zo raar dat hij zegt dat hij het jammer vindt? Vooral als blijkt dat De Jong al toegegeven had dat hij een overtreding maakte op de Kong.
Hun Twitteraccount is ook wel comedy.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
http://www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp - Dat is dan altijd wel grappig om te lezen rond de wedstrijd
Ik dacht (hoopte) dat al die supporters inclusief hek bovenop hem donderdenquote:
Het gaat erom hoe hij het zegt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
Interview van Clasie gezien. Vind niet dat hij iets vreemds zegt.
Ten Rouwelaar is wel een baas hoor. Zelf alles doorlaten en dan een Swerts of zo verrot schelden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik vind die NAC supporters altijd een tikkeltje gefrustreerd overkomen ondanks dat ze onze afdankertjes altijd mogen hebben
Houd jij je muil eens even met je kansloos gelul.quote:
Zijn tweets als zestienjarige nog op zijn Twitteraccount.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die Willems he. Ik vind het gewoon lachwekkend als dat publiek daar dat "Jeho jeho jeho' roept. Alsof een stel kinderen naar Kim van K3 zit te bleren. Lachwekkend.
Gepassioneerd en met emotie, net na een wedstrijd.quote:
Ik vind dat echt een mooi shirtquote:
Net even bekeken, valt wel mee toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun Twitteraccount is ook wel comedy.
Bassie is inderdaad een soort Timmers, iedereen de tyfus in schelden en zelf nooit wat fout doenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar is wel een baas hoor. Zelf alles doorlaten en dan een Swerts of zo verrot schelden.
Ik zou wel een shirtje van Ten Rouwelaar willen hebben. Inlijsten en op de muur dit dat.
?quote:
Sowieso dat publiek. JAGEN JAGEN roepen terwijl Vermeer de bal in z'n handen heeftquote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die Willems he. Ik vind het gewoon lachwekkend als dat publiek daar dat "Jeho jeho jeho' roept. Alsof een stel kinderen naar Kim van K3 zit te bleren. Lachwekkend.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Houd jij je muil eens even met je kansloos gelul.
Juist bijzonder volwassen. Niet verwacht, want dat ventje is echt bloedfanatiek. Twee heerlijke assists ook weer vandaag.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
Interview van Clasie gezien. Vind niet dat hij iets vreemds zegt.
Ja klopt. Speelde goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist bijzonder volwassen. Niet verwacht, want dat ventje is echt bloedfanatiek. Twee heerlijke assists ook weer vandaag.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat publiek. JAGEN JAGEN roepen terwijl Vermeer de bal in z'n handen heeft![]()
Ach, er zijn scheidsrechters die ervoor fluiten er er hinderen van de keeper in zien. Kan ik deels nog inkomen ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanOf was dat niet die corner?
Tricolores.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een mooi shirt
Dit viel mij ook op hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat publiek. JAGEN JAGEN roepen terwijl Vermeer de bal in z'n handen heeft![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ga die troll nog even feeden. Achterlijke pleurismof
Mad?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarna verder bouwen aan dit team, spits erbij, nog een vleugelaanvaller erbij (want Schaken en Verhoek vertrekken), nog een verdediger en een reservekeeper en we kunnen volgend seizoen wel weer echt mee gaan doen voor de landstitel.
Okequote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Kiid het volgende:
Clasie blijft een geniale speler en zonder hem was dit Feyenoord nog eens 3 klassen minder. Als hij weggaat volgend seizoen dan is dat een forse aderlating. Als Immers dan de aanvoerdersband krijgt en nog een jaar op 10 speelt dan spring ik van de Maas met een betonblok om mijn nek. Dat is een belofte.
Dat horen we al jaren natuurlijk.. Niet dat ik er dit jaar in geloofde ofzo, maar op basis waarvan zal het de komende jaren wel beter gaan? Ons fantastische nieuwe, nou ja soort van gerenoveerde alhoewel dat ook niet helemaal zeker is want kosten en blaat, stadion? De gigantische geldstromen uit de CL?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef hhh38 het volgende:
Dit was een hele zure appel en wat betreft de eredivisie is het seizoen wel zo'n beetje voorbij, maar het komt goed mensen![]()
Klopt ja, moest lachen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar houden we je aan. Wel filmen hè.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Kiid het volgende:
Clasie blijft een geniale speler en zonder hem was dit Feyenoord nog eens 3 klassen minder. Als hij weggaat volgend seizoen dan is dat een forse aderlating. Als Immers dan de aanvoerdersband krijgt en nog een jaar op 10 speelt dan spring ik van de Maas met een betonblok om mijn nek. Dat is een belofte.
Dat was de enige slimme actie van Willems. Kuipers floot niet z'n beste wedstrijd, dus als hij een penal had gegeven had ik er niet vreemd van opgekekenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuipers floot een aantal keer wel vreemd af voor perfecte tackles.
Op het eind, zeg maar rond de 85e minuut oid, ook een prachtige tackle van El Ahmadi en Hendrix doet alsof hij door een revolver neer wordt geschoten.
Ik begreep ook even niet helemaal waarom die Willems zo debiel op de grond ging rollen terwijl Vermeer normaal de bal boven zijn hoofd wegplukte.
Het zit diep.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik reageer goddomme op een shirt, stompzinnige idioot.
quote:Ook over de 3-2 van PSV was er de nodige discussie. Narsingh stelde zich op voor Kenneth Vermeer en stond daarbij in buitenspelpositie. De aanvaller nam geen deel aan het spel, maar leek Vermeer wel te hinderen. Volgens Kuipers was het geen hinderlijk buitenspel, omdat de Feyenoord doelman steeds vol zicht had op de bal. En zolang Narsingh stilstaat en geen contact heeft met Vermeer, mag hij daar staan.'
Dan ga je ervan uit dat iedereen blijft, lijkt mij niet erg realistischquote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarna verder bouwen aan dit team, spits erbij, nog een vleugelaanvaller erbij (want Schaken en Verhoek vertrekken), nog een verdediger en een reservekeeper en we kunnen volgend seizoen wel weer echt mee gaan doen voor de landstitel.
Nee. Dan maar verliezen van PSV. Ik heb geen trek dat die arrogante jode roepen dat ze 5x achter elkaar kampioen wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Ach, nu op 22-03 maar van Psv winnen zodat Ajax kampioen wordt
Zal een gopro camera gebruikenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar houden we je aan. Wel filmen hè.
Immers wil natuurlijk nog stappen maken in zijn carriere. Die kun je als Nederlandse club niet meer behouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat iedereen blijft, lijkt mij niet erg realistisch
Ja, daar waren we zelf al achter Henk, Vermeer had Narsingh beter de grond in kunnen trappen, want dan had je hem meegehadquote:
Erg rullevant shirt voor dit topic ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik reageer goddomme op een shirt, stompzinnige idioot.
Lukt zonder jullie ook wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Er staat gewoon een heel goed team op op voort te borduren de komende jaren hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat horen we al jaren natuurlijk.. Niet dat ik er dit jaar in geloofde ofzo, maar op basis waarvan zal het de komende jaren wel beter gaan? Ons fantastische nieuwe, nou ja soort van gerenoveerde alhoewel dat ook niet helemaal zeker is want kosten en blaat, stadion? De gigantische geldstromen uit de CL?
Nee, dan maar winnen van psv. Kan mij het wat interesseren wat ajax doet, ik wil het beste voor Feyenoord. Je zit dan half maart, pleurt een end opquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Nee. Dan maar verliezen van PSV. Ik heb geen trek dat die arrogante jode roepen dat ze 5x achter elkaar kampioen worden
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat contact was er toch heel duidelijk?
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dan maar winnen van psv. Kan mij het wat interesseren wat ajax doet, ik wil het beste voor Feyenoord. Je zit dan half maart, pleurt een end op
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Nee. Dan maar verliezen van PSV. Ik heb geen trek dat die arrogante jode roepen dat ze 5x achter elkaar kampioen worden
Eerlijk gezegd zie ik alleen Clasie vertrekken komende zomer. Kongolo en Boetius zie ik eerlijk gezegd nog niet zo snel vertrekken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat iedereen blijft, lijkt mij niet erg realistisch
Fuck me, right?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vermakelijk altijd, dit soort dommigheden.
Op 22 maart speelt Ajax een thuiswedstrijd tegen ADO, om 12:30.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja toch. Weer lekker de doelpunten op het schermpie laten zien en juichen voor Feyenoord
Nelom voldoet niet, dus opvolger nodig......... Dijks.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je zou bijvoorbeeld ook dat soort plaatjes, bedoeld om reacties uit te lokken, gewoon kunnen weghalen. Het is maar een ideetje hoor. Ik bedoel, ik verwacht al niet meer dat jij je taken goed uitvoert. Maar heel soms zou het wel handig zijn. Kusje.
Joh, hij heeft een usericon van Geert fucking Wilders, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vermakelijk altijd, dit soort dommigheden.
Stel dat Clasie vertrekt, heb je nieuwe middenvelder nodig of Karsdorp/Tonny daar laten spelen. Vermeer keept erg goed, niet uitgesloten dat daar interesse voor komt uit buitenland (Hahn op doel? Miazek? Lamprou?). Ik zie het niet meteen gebeuren, het is niet dat we heel veel geld hebben om nieuwe spelers te halen / meteen uit de jeugd kunnen laten instromenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er staat gewoon een heel goed team op op voort te borduren de komende jaren hoor.
Woudenberg niet noemenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nelom voldoet niet, dus opvolger nodig......... Dijks.
Geen dank.
Ja, goed punt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, hij heeft een usericon van Geert fucking Wilders, wat verwacht je dan?
Flappie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, hij heeft een usericon van Geert fucking Wilders, wat verwacht je dan?
Alsjeblieft niet. Triest gedoe.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te optimistisch, maar ik heb echt het gevoel dat we binnen drie jaar eindelijk weer eens kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat horen we al jaren natuurlijk.. Niet dat ik er dit jaar in geloofde ofzo, maar op basis waarvan zal het de komende jaren wel beter gaan? Ons fantastische nieuwe, nou ja soort van gerenoveerde alhoewel dat ook niet helemaal zeker is want kosten en blaat, stadion? De gigantische geldstromen uit de CL?
Dijksquote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen dank.
quote:Grasfirma blij met verplaatsing PSV - Feyenoord
Directeur Kees Haaksman van grasfirma Agterberg laat tegenover Metro weten dat de verplaatsing van PSV - Feyenoord hen wel goed uitkwam. Met de verplaatsing naar dinsdag was ik eerlijk gezegd wel een klein beetje blij". Ik had namelijk gezegd dat er een perfect veld zou liggen, maar dit was zondag niet het geval. Doordat een gedeelte van de mat nat was geregend had het veld langer de tijd nodig om te acclimatiseren. Het veld was goed voor zondag, maar niet perfect. Twee, drie dagen extra acclimatiseren kwam dan ook goed uit. Dinsdag zou het perfect zijn."
Dat de eerstvolgende thuiswedstrijd, de laatste wedstrijd in de groepsfase van de Europa League tegen Dinamo Moskou, nu op 11 december is maakt volgens Haaksman niks uit voor de staat van het veld. „Als de mat zich eenmaal goed heeft genesteld, maakt het niet uit dat er later op wordt gespeeld. Sterker nog, op een gegeven moment moet je het veld ook inspelen. Dinsdag was in dat opzicht qua tijdspanne een prima dag geweest. Net zoals PSV balen wij er dan ook van dat er dinsdag niet tegen Feyenoord wordt gespeeld, ook omdat het dan voor iedereen duidelijk was geweest dat er nu een prima veld ligt."
Onze haat is nou eenmaal niet zo groot.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja toch. Weer lekker de doelpunten op het schermpie laten zien en juichen voor Feyenoord
Ik help het je hopen natuurlijk, maar ik ben niet zo optimistisch. Zou niet weten waar dat op gebaseerd moet zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te optimistisch, maar ik heb echt het gevoel dat we binnen drie jaar eindelijk weer eens kampioen gaan worden.
Jensie is wel een wereldspeler zeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er staat gewoon een heel goed team op op voort te borduren de komende jaren hoor.
Oh, die ex-ajacied die handschoenen aanhad bij 15 graden celsius? Ga weg man. Die vent kan er niets van.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen dank.
Er nog op ingaan ookquote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Oh, die ex-ajacied die handschoenen aanhad bij 15 graden celsius? Ga weg man. Die vent kan er niets van.
Nelom ook niet maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kees Haaksman oplichter
Firma Agterberg slechte service
kassa.nl
scam
Fraude
Aha. Nou dan kunnen jullie na je eigen wedstrijd lekker op Fox Sports 1 blijven hangen. Die paar duizend uit het stadion krijgen het onderweg wel mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 22 maart speelt Ajax een thuiswedstrijd tegen ADO, om 12:30.
Feyenoord speelt om 14:30 tegen PSV.
Groetjes van de wandelende encyclopedie.
Hartstikke mooiquote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onze haat is nou eenmaal niet zo groot.
Kom je een keer mee met Inso naar De Kuip.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jensie is wel een wereldspeler zeg.
Mja, ik zie je er nog wel voor aan dat je serieus bent ookquote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
Grasmat was wel in het voordeel van Feyenoord hoor. PSV wilde zichzelf een handicap geven.
Ik ga niet naar de kuip.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom je een keer mee met Inso naar De Kuip.
Of heb je hier ook een stadionverbod
Het gebeurde toch schuin voor 'm?quote:Luuk de Jong maakte kort voordat hij PSV op 1-1 zette een overtreding op Terence Kongolo. Arbiter Björn Kuipers heeft deze overtreding echter niet waargenomen en dus telde het doelpunt. De scheidsrechter geeft na afloop van het duel toe dat het een overtreding was.
"Ik zie het moment dat Kongolo wordt vastgehouden door De Jong niet", vertelt Kuipers. Je kunt niet fluiten voor iets dat je niet hebt waargenomen. Ik heb geen ogen in mijn rug en neem de verantwoordelijkheid dat ik de overtreding heb gemist."
Moet je niet naar het veld kijken in plaats van het uitvak? Wel mooi he zo'n vol uitvak?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een publiek gezien wat zich zo bezig houdt met de tegenstander als die Feyenoorders vandaag. Dacht altijd dat PSV daar kampioen in was, maar hemeltergend om te zien dat het spel van de eigen ploeg ondergeschikt is aan het jennen.
Huhquote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
waarom maak je je zo druk om Feyenoord dan
Ach gezien het gemiddelde IQ in dat vak, kun je het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een publiek gezien wat zich zo bezig houdt met de tegenstander als die Feyenoorders vandaag. Dacht altijd dat PSV daar kampioen in was, maar hemeltergend om te zien dat het spel van de eigen ploeg ondergeschikt is aan het jennen.
nog nooit zoveel zien posten hier als vanavond.quote:
Ik ga niet alleen maar stoicijns naar het veld staren als er in de vakken wat gebeurt, natuurlijk. Paar mensen vertrokken en dan met 1200 man Joden lopen altijd weg inzetten.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Moet je niet naar het veld kijken in plaats van het uitvak? Wel mooi he zo'n vol uitvak?
Zag pas een filmpje van Feyenoorders in het uitvak van Standard Luik die "sukkeltjes sukkeltjes" zongen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Bij PSV heb je daar ook wel uitgebreid de kans voor. Met name als jullie achterstaan is het muisstil daar.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Wel het mooiste stadion van Nederland hè. Tot-ie over een paar jaar gesloopt/verbouwd wordt.quote:
Poe hee. Er wordt wat gezongen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen maar stoicijns naar het veld staren als er in de vakken wat gebeurt, natuurlijk. Paar mensen vertrokken en dan met 1200 man Joden lopen altijd weg inzetten.En na de 4-3 met 1200 man richting de treinen sprinten. Blamage, man.
Tergend is dat, inderdaad. Open lucht kroegje, moet je het niet van de sfeer hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV heb je daar ook wel uitgebreid de kans voor. Met name als jullie achterstaan is het muisstil daar.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Poe hee. Er wordt wat gezongen.
En gek dat mensen snel naar huis willen als ze nog met de trein naar Rotterdam moeten en daarna naar huis. Op een woensdagavond.
Ik moet ook nog steeds een wedstrijd meemaken daar. Even regelen. Had er al 2 keer eerder heen gekund maar dat ging niet wegens nare omstandigheden.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel het mooiste stadion van Nederland hè. Tot-ie over een paar jaar gesloopt/verbouwd wordt.
Ik ben er al een keer geweest. Die wedstrijd was ik graag uit mijn geheugen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel het mooiste stadion van Nederland hè. Tot-ie over een paar jaar gesloopt/verbouwd wordt.
Bekerfinale PEC?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest. Die wedstrijd was ik graag uit mijn geheugen.
Ze zetten die kachels ook altijd te hard daar, val je vanzelf wel in slaap.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tergend is dat, inderdaad. Open lucht kroegje, moet je het niet van de sfeer hebben.
Schei eens uit zeg, het is al zo,n kutavondquote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Doe ik wel vaker hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
nog nooit zoveel zien posten hier als vanavond.
wel lief van je hoor die bezorgdheid
Lekker vuurwerk afgestoken en WC's gesloopt?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest. Die wedstrijd was ik graag uit mijn geheugen.
Dat is toch al jaren standaard een 1 bij unibetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Dat na de 4-3 had ik ff gemistquote:
Jas ging uit vandaag. Tering wat een hitte, man.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zetten die kachels ook altijd te hard daar, val je vanzelf wel in slaap.
Schoen ook neem ik aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jas ging uit vandaag. Tering wat een hitte, man.
Weet je wie ook altijd de kachels te hoog zette?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zetten die kachels ook altijd te hard daar, val je vanzelf wel in slaap.
Hahaquote:
Godverdommequote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Weet je wie ook altijd de kachels te hoog zette?
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax wel in het stadion.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]alleen in de bus. Ken je tradities.
[..]
poehoe daar kiezen mensen toch echt zelf voor.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Poe hee. Er wordt wat gezongen.
En gek dat mensen snel naar huis willen als ze nog met de trein naar Rotterdam moeten en daarna naar huis. Op een woensdagavond.
Oh, dat is wel het laatste wat ik wil beweren. Ik verbaasde me alleen over de mate van bezig zijn met het thuispubliek aan Feyenoordkant. Dat me dat verbaasde. Verder mogen ze van mij alles zingen en roepen naar mensen die na de 88e minuut 3-3 gelijkmaker vertrekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat na de 4-3 had ik ff gemist![]()
Maar wat is nu precies je punt. Welke supportersschare bestaat alleen uit nette mensen die hoog opgeleid zijn?
Jullie hebben makkelijk praten. Met die 3 bussen of 1 trein waarmee je naar uitwedstrijden triest ben je zo wegquote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
poehoe daar kiezen mensen toch echt zelf voor.
Er zijn altijd mongolen die zich daarmee bezighouden. Net zoals er in elk stadion mongolen zitten die vanuit 8 vakken verder op hun middelvinger opsteken naar het uitvak en gaan zitten uitdagen. Wat moet je ermeequote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, dat is wel het laatste wat ik wil beweren. Ik verbaasde me alleen over de mate van bezig zijn met het thuispubliek aan Feyenoordkant. Dat me dat verbaasde. Verder mogen ze van mij alles zingen en roepen naar mensen die na de 88e minuut 3-3 gelijkmaker vertrekken.
Niks, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik verbaas me over de hoeveelheid Feyenoorders wat dit doet. Dat het doorgaans minder gebeurt en dat ik mij daarover verbaas. Da's alles.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er zijn altijd mongolen die zich daarmee bezighouden. Net zoals er in elk stadion mongolen zitten die vanuit 8 vakken verder op hun middelvinger opsteken naar het uitvak en gaan zitten uitdagen. Wat moet je ermee
Misschien omdat andere clubs niet zoveel supporters meenemen? Ik weet het ook niet hoor. Ik probeer je ook alleen te helpen om deze lastige kwestie op te lossen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik verbaas me over de hoeveelheid Feyenoorders wat dit doet. Dat het doorgaans minder gebeurt en dat ik mij daarover verbaas. Da's alles.
Karina en ik zijn vanavond flink bezig geweest, maar zoals we zeggen: plaats een TR, da's handig voor ons.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die kut joden en boeren die hier komen trollen mogen van mij ook een nekschot krijgen trouwens
gewaagde uitspraak ditquote:Op donderdag 18 december 2014 00:59 schreef Downwards het volgende:
Vond Feyenoord, zeker het eerste uur, best een aardige indruk maken. Als Jensie in 2015 fit blijft, zie ik het huidige Feyenoord wel in de top 4 eindigen.
Maar ja, zul je weer zien dat Clasie, Kongolo en Boetius weggekaapt worden na dit jaar. Boetius begint weer een klein beetje zijn vorm terug te krijgen, en Clasie en Kongolo hebben enorm veel potentie en zullen ooit al dan niet volgend jaar gekocht worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Conclusie die we nu kunnen trekken is dat Feyenoord na de slechte seizoensstart best goed bezig is, ook in Europa, maar dat je om echt mee te doen om de titel je moet blijven doorselecteren. Eigen jeugd die voldoende niveau heeft, aangevuld met types als El Ahmadi Toornstra die je duidelijk beter maken. Het verschil tussen PSV en Feyenoord is dat PSV even 5,5 miljoen aftikt voor De Jong en die gozer maakt wel het verschil voor je. Er lopen bij Feyenoord toch nog net even teveel spelers die tekort komen, zoals Immers en Nelom. De financiën van Feyenoord worden beter dus ik verwacht dat de selectie ook ieder jaar weer een stukje sterker kan worden.
Immers die alleen op doel af gaat maar tig balcontacten nodig heeft om de bal uiteindelijk achter zich te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef Thunder0x het volgende:
Wat slecht zeg, je mag in je handjes knijpen dat je nog 3-3 maakt en dan vervolgens in de laatste twee minuten vol op de aanval tijdens een cornerterwijl je weet dat Psv keihard kan counteren.
Puur onervarenheid was dit.
Nelomals hij blijft staan is er niks aan de hand en wat was Immers weer slecht zeg
Zou zomaar eens kunnen, ja. Al met al genoten. Die sprint van 3/4 van het uitvak richting de trein was classic.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Misschien omdat andere clubs niet zoveel supporters meenemen? Ik weet het ook niet hoor. Ik probeer je ook alleen te helpen om deze lastige kwestie op te lossen.
Afgezien van die actie op de keeper afquote:Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef Thunder0x het volgende:
Wat slecht zeg, je mag in je handjes knijpen dat je nog 3-3 maakt en dan vervolgens in de laatste twee minuten vol op de aanval tijdens een cornerterwijl je weet dat Psv keihard kan counteren.
Puur onervarenheid was dit.
Nelomals hij blijft staan is er niks aan de hand en wat was Immers weer slecht zeg
Prima toch, mag jij vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Afgezien van die actie op de keeper afwas Immers gewoon oke.
De 1-1 en 3-2 konden zo maar afgekeurd worden inderdaad. Genaaid, maar de slechte 2e helft is natuurlijk niet goed te praten.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij waren zowel de 1-1 als de 4-3 onrechtmatig van PSV. Maarja, wat doe je eraan?[ afbeelding ]
Hoe hij ook steeds probeerde te schieten maar telkens geen opening kon creëren, zou er als Feyenoorder gek van worden. Sowieso moet een Immers gewoon niet schieten, die moet meters maken voor de rest en de bal heel snel inleveren bij een medespeler.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Immers die alleen op doel af gaat maar tig balcontacten nodig heeft om de bal uiteindelijk achter zich te krijgen![]()
Wat heb ik me geërgerd aan die vogel. Godverdomme.
Dit, je moet naar jezelf kijken. Ook bij die corner. Geen mensen bij de palen, geen extra man bij de keeper en nog kan De Jong ongehinderd inkoppen. Dat kan je alleen jezelf verwijten. Dit zijn leerzame avonden voor onze rookies, dat dan weer wel..quote:Op donderdag 18 december 2014 09:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
De 1-1 en 3-2 konden zo maar afgekeurd worden inderdaad. Genaaid, maar de slechte 2e helft is natuurlijk niet goed te praten.
Vooral tegen Twente en Ajax had je zeker moeten winnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:14 schreef Merkie het volgende:
Twente - Feyenoord: 0-0
Feyenoord - Ajax: 0-1
Vitesse - Feyenoord: 0-0
PSV - Feyenoord: 4-3
Feyenoord - AZ: 2-2
3 uit 15.
Dit is wel teleurstellend. We hadden zeker drie van deze vijf wedstrijden kunnen (en eigenlijk moeten) winnen. Normaal gesproken word je kampioen tegen de kleintjes, maar in ons geval is dat dit jaar nou juist niet het probleem.
Willem II thuis, Heerenveen thuis(tegn 10 man), en Utrecht thuis. 3 thuiswedstrijden, 1 punt.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:14 schreef Merkie het volgende:
s wel teleurstellend. We hadden zeker drie van deze vijf wedstrijden kunnen (en eigenlijk moeten) winnen . Normaal gesproken word je kampioen tegen de kleintjes, maar in ons g
Tegen AZ ook vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral tegen Twente en Ajax had je zeker moeten winnen.
Daar staat tegenover dat we in uitwedstrijden heel veel punten hebben gehaald.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Willem II thuis, Heerenveen thuis(tegn 10 man), en Utrecht thuis. 3 thuiswedstrijden, 1 punt.
Dan zullen El Ahmadi, Clasie, Vermeer, Toornstra, Kongolo en van Beek wel moeten blijven. De rest is vervangbaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:23 schreef Dekatria het volgende:
Woulda, shoulda, coulda. Het spel wat Feyenoord laat zien is m.i. vooruit gegaan onder Fred. Dat je dan zijn eerste seizoen niet meteen meedoet voor het kampioenschap kan me niet zoveel boeien; belangrijkst vind ik dat er een basis is die uitgebouwd kan worden, en dat is toch zeker het geval.
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken, maar alsnog baal ik enorm van al die verliespunten. Verschrikkelijk. Net zoals vorig jaar Twente-uit, daar was ik ook goed ziek vanquote:Op donderdag 18 december 2014 09:23 schreef Dekatria het volgende:
Woulda, shoulda, coulda. Het spel wat Feyenoord laat zien is m.i. vooruit gegaan onder Fred. Dat je dan zijn eerste seizoen niet meteen meedoet voor het kampioenschap kan me niet zoveel boeien; belangrijkst vind ik dat er een basis is die uitgebouwd kan worden, en dat is toch zeker het geval.
De enige waar ik uit dat lijstje een beetje bij twijfel m.b.t. volgend seizoen is Clasie. Als'ie gaat is het natuurlijk voor de hoofdprijs, maar toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan zullen El Ahmadi, Clasie, Vermeer, Toornstra, Kongolo en van Beek wel moeten blijven. De rest is vervangbaar.
Hij is echt zo goed geworden. Bijna wonderbaarlijk. Toch denk ik zijn verlies wel op te vangen is als andere zwakke plekken versterkt worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De enige waar ik uit dat lijstje een beetje bij twijfel m.b.t. volgend seizoen is Clasie. Als'ie gaat is het natuurlijk voor de hoofdprijs, maar toch.
Bij die 1-2 vooral ja. Niet verdedigd natuurlijk maar wel een mooie balquote:Op donderdag 18 december 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:
Hele mooie assists van Clasie gisteren inderdaad. Vooral de snelheid van de bal was indrukwekkend goed.
Ik ben prima opgestaan hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie zijn echt niet lekker opgestaan vanmorgen
Hij had inderdaad een pre-assist voor de 3-3 en leidde de 4-3 in met zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Vilhena viel ook even zwak in, maar had wel de voorzet bij de 3-3 toch?
Maar qua veldspel bracht ie gewoon niks.
Hij heeft wel zijn stempel op de wedstrijd gedruktquote:Op donderdag 18 december 2014 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij had inderdaad een pre-assist voor de 3-3 en leidde de 4-3 in met zijn!! - corner
Al was dat ook een onwijs slechte pass. Het is dat Bilal een goede timing had met het koppen, maar zulke pisboogballetjes zijn normaal gesproken heel makkelijk te verdedigen.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Vilhena viel ook even zwak in, maar had wel de voorzet bij de 3-3 toch?
Maar qua veldspel bracht ie gewoon niks.
Valt mee. Gelukkig ontleen ik mijn eigenwaarde niet aan de stand op de ranglijst van mijn favoriete voetbalclub.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie zijn echt niet lekker opgestaan vanmorgen
Uiteindelijk zijn de verloren punten in het begin van het seizoen natuurlijk veel kwalijker, en schadelijker, deze kun je op papier op zich verliezen, maar hebben we natuurlijk wel pech gehad met de verplaatsing (fitheid Guardado, Toornstra en Boetius, onze winning flow) en arbritrage (als ie die 1-1 gewoon affluit krijg je bv een heel andere pot). Dat je het zuurverdiende punt in de blessuretijd nog weggeeft is triest, maar aan de andere kant was 1 punt ook niet voldoende voor ons. Wat een kutwedstrijdquote:Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Rutten moeten we nu voor de 2e plek gaan. Ajax staat echter ook een flink stukje voor en is net als PSV stabieler dus de 3e plek zal wel het hoogst haalbare zijn. Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje als vorig seizoen.. toen lieten we het ook vaak afweten op de meest vervelende momenten. Als je jezelf zo goed vindt dan zal je toch eens moeten winnen van ploegen als Ajax, Vitesse en Twente, maar keer op keer gebeurt dat niet. Door die goede serie en weinige tegengoals kreeg je het gevoel dat er iets was veranderd maar de laatste wedstrijden is het weer ouderwets comedy capers achterin.. snap overigens niet dat Vermeer Narsingh gewoon voor zijn neus liet staan.. als hij een beetje was gaan trekken en duwen en theater had gemaakt dan had Kuipers er wel voor gefloten denk ik.
Met als verschil dat Boulahrouz een verdediger is die daar toevallig opdook. Immers is gehaald om dat soort goals te maken.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
En iedereen zeikt over die gemiste kans van Immers, maar als je die Boulahrouz bij een 0-1 stand zowat voor open doel ziet afwerken...
Dat is me in al zijn invalbeurten wel opgevallen, dat kleine mannetje heeft echt veeeeel sprongkracht. Is best wel kopgevaarlijk, buiten mijn verwachtingquote:Op donderdag 18 december 2014 09:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Al was dat ook een onwijs slechte pass. Het is dat Bilal een goede timing had met het koppen, maar zulke pisboogballetjes zijn normaal gesproken heel makkelijk te verdedigen.
12 punten achter ouwe reusquote:Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de verloren punten in het begin van het seizoen natuurlijk veel kwalijker, en schadelijker, deze kun je op papier op zich verliezen, maar hebben we natuurlijk wel pech gehad met de verplaatsing (fitheid Guardado, Toornstra en Boetius, onze winning flow) en arbritrage (als ie die 1-1 gewoon affluit krijg je bv een heel andere pot). Dat je het zuurverdiende punt in de blessuretijd nog weggeeft is triest, maar aan de andere kant was 1 punt ook niet voldoende voor ons. Wat een kutwedstrijd![]()
Meestal is de titelrace echter rond de winterstop nog niet beslist. Als je je daar aan vasthoudt kun je nog best dichtbij komen als je weet te winnen in de ArenA. PSV heeft traditioneel meestal nog wel een dip. Als je die ook (gewoon) verliest, is er echt wel een gat wat niet meer goedgemaakt wordt.
We zijn wel nagenoeg kansloos voor de titel, doorgaans haalt de kampioen ruim boven de 70 punten en dat zie ik ons niet meer lukken. Je mag blij zijn als je hetzelfde aantal haalt als vorig jaarquote:Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Meestal is de titelrace echter rond de winterstop nog niet beslist. Als je je daar aan vasthoudt kun je nog best dichtbij komen als je weet te winnen in de ArenA.
Jaquote:
Bilal viel gisteren gewoon goed in.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is me in al zijn invalbeurten wel opgevallen, dat kleine mannetje heeft echt veeeeel sprongkracht. Is best wel kopgevaarlijk, buiten mijn verwachting
Zoveel mogelijk punten pakken en zien waar we eindigen.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef Vasion het volgende:
Wat was de doelstelling voor dit seizoen? Zolang mogelijk meedoen om de titel ofso?
Dat was toch gewoon een blunder, wat is daar naar aan?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las trouwens dat Bruma aan zijn medespelers verontschuldigingen heeft aangeboden vanwege zijn fout bij de 1-0. Dit vind ik enorm kruiperig overkomen, zeker als je gewonnen hebt. Het is altijd een stukje vervelender als je verliest van een ploeg vol nare kereltjes.
Lopen er nu 4 achter als je de wedstrijden 1 op 1 vergelijkt en de degradanten vervangt door de promovendiquote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We zijn wel nagenoeg kansloos voor de titel, doorgaans haalt de kampioen ruim boven de 70 punten en dat zie ik ons niet meer lukken. Je mag blij zijn als je hetzelfde aantal haalt als vorig jaar
Het was een blunder ja.. als iedere speler voor een blunder moet gaan kruipen voor zijn ploeggenoten en smeken om vergeving dan ben je daar een dag later nog zoet mee.. vind het overdrevenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een blunder, wat is daar naar aan?
Dus Ajax uit even winnen na de winterstop en dan zitten we aardig op koers.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Lopen er nu 4 achter als je de wedstrijden 1 op 1 vergelijkt en de degradanten vervangt door de promovendi
Alsof ie zal hebben gesmeekt voor vergiffenis. "Sorry, dat was nogal onhandig", kan toch gewoon?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was een blunder ja.. als iedere speler voor een blunder moet gaan kruipen voor zijn ploeggenoten en smeken om vergeving dan ben je daar een dag later nog zoet mee.. vind het overdreven
Ik was ook niet onder de indruk.. na de 0-1 was het wachten op de 0-2.. had verwacht dat het weer zo'n wedstrijd werd als vorige seizoen. Had niet gedacht dat we ze zo makkelijk om de oren zouden krijgen. Dat is meteen de reden dat PSV de grote kanshebber is voor de titel.. ze schieten de ballen er gewoon het makkelijkst in.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus Ajax uit even winnen na de winterstop en dan zitten we aardig op koers.
Kan toch niet anders dan dat dit PSV nog punten laat liggen. Ik was niet echt onder de indruk van ze.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan toch niet anders dan dat dit PSV nog punten laat liggen. Ik was niet echt onder de indruk van ze.
Inderdaad ja, maar Kuipers stak er eerst al een stokje voor en daarna was het verdedigend kut, terwijl dat m.u.v. tegen AZ altijd erg sterk was.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik was ook niet onder de indruk.. na de 0-1 was het wachten op de 0-2.. had verwacht dat het weer zo'n wedstrijd werd als vorige seizoen. Had niet gedacht dat we ze zo makkelijk om de oren zouden krijgen. Dat is meteen de reden dat PSV de grote kanshebber is voor de titel.. ze schieten de ballen er gewoon het makkelijkst in.
Hij doet overkomen in de media of hij een doodzonde heeft begaan, terwijl het gewoon een mislukte sliding was om op het laatste moment een goal te voorkomen. Eerlijk gezegd vond ik Manu knulliger dan Bruma.. wat ging er door hem heen toen hij die bal tergend zachtjes richting doel schoof.. ik wilde al opspringen om hem te verwensen maar Bruma besliste anders..quote:Op donderdag 18 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof ie zal hebben gesmeekt voor vergiffenis. "Sorry, dat was nogal onhandig", kan toch gewoon?
Ja, ik was ook al opgestaan. Die jongen moet echt beter leren afwerken, want hij krijgt kansen zat en kan ze ook zelf goed creëren, maar normaal gaat zo'n bal er niet in.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij doet overkomen in de media of hij een doodzonde heeft begaan, terwijl het gewoon een mislukte sliding was om op het laatste moment een goal te voorkomen. Eerlijk gezegd vond ik Manu knulliger dan Bruma.. wat ging er door hem heen toen hij die bal tergend zachtjes richting doel schoof.. ik wilde al opspringen om hem te verwensen maar Bruma besliste anders..
Haha ik ben ook een keer naar PSV- Feyenoord geweest. Wat een carnaval publiek is dat zegquote:Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo, dat was dus mijn eerste uitwedstrijd gisteren. Moet zeggen dat ik volop genoten heb, maar wat een triest zooitje is dat PSV zeg. Die heatersdie stadionspeaker
(ik zit toch godverdomme geen bokswedstrijd of american football game te kijken) Dat afscheid van Park
De trommel
De sfeer, de mascotte en ten slotte de Freo fancam
![]()
Doodzonde dat zo'n ploeg met zo'n achterban waarschijnlijk kampioen gaat worden. Wat hoop ik dit ooit nog eens mee te maken met Feyenoord.
"Ajax uit even winnen"quote:Op donderdag 18 december 2014 10:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dit leest alsof ik het meenquote:
De return is volgend jaar, gezelligquote:Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo, dat was dus mijn eerste uitwedstrijd gisteren. Moet zeggen dat ik volop genoten heb, maar wat een triest zooitje is dat PSV zeg. Die heatersdie stadionspeaker
(ik zit toch godverdomme geen bokswedstrijd of american football game te kijken) Dat afscheid van Park
De trommel
![]()
Doodzonde dat zo'n ploeg met zo'n achterban waarschijnlijk kampioen gaat worden. Wat hoop ik dit ooit nog eens mee te maken met Feyenoord.
Het kan ja, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dit leest alsof ik het meen
Maar dat moet in principe mogelijk zijn, gezien het feit dat we tot nu toe met uitzondering van Sevilla uit en de eerste paar wedstrijden altijd de betere partij zijn geweest.
Dat is een ding dat zeker is. Alles hangt af van hoe we uit de winterstop komen, want eerst Twente thuis, dan Ajax uit dan ADO thuis. Allemaal pittige wedstrijden die je MOET winnen om nog een rolletje van betekenis te kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het kan ja, maar ik zie het niet gebeuren.
Ben wel bang voor het Feyenoord van dit jaar. Maar ik denk dat als we winnen dat jullie gelijk uit de race zijn.
Mocht je van Ajax verliezen dan is de wedstrijd tegen Twente ineens ook extra belangrijk. lijkt me toch de grootste concurrent voor plek 3... Wordt een belangrijke week, gelukkig maar dat El Ahmadi erbij isquote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is. Alles hangt af van hoe we uit de winterstop komen, want eerst Twente thuis, dan Ajax uit dan ADO thuis. Allemaal pittige wedstrijden die je MOET winnen om nog een rolletje van betekenis te kunnen spelen.
Laat het nou alsjeblieft los man.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is. Alles hangt af van hoe we uit de winterstop komen, want eerst Twente thuis, dan Ajax uit dan ADO thuis. Allemaal pittige wedstrijden die je MOET winnen om nog een rolletje van betekenis te kunnen spelen.
Narsingh had zijn arm om Vermeer heen. Belachelijke uitleg van Kuipers. Net zoals bij de 1-1 'ik zag het niet' zeggen, waarvoor heeft die man assistenten? En stond hij met de rug naar de situatie? Echt, de KNVB zou hier even goed naar moeten kijken want hij floot slechter dan die Higler meestal doet. De drol.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:22 schreef Kiid het volgende:
Die 3-2 is wel een beetje raar. Narsingh staat gewoon tegen Vermeer aan en de uitleg die Kuipers geeft is dat hij hem toch niet tegen had gehouden. Maar als iemand wordt neergehaald randje 16 zonder uitzicht op scoren dan is het toch ook een penalty? Beetje omgekeerde wereld.
Ook al verwachtte ik al een nederlaag vind ik de manier waarop toch wel erg frustrerend
Neen, die sla ik over. Is meer een wedstrijd voor dagjesmensen, families en mensen die nog nooit in de Kuip geweest zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:26 schreef MPC60 het volgende:
Gaat er hier iemand naar de benefietwedstrijd tegen Emmen?
Toch is dat frustrerend omdat je in geen wedstrijd weggespeeld bent of de mindere was, hoewel PSV in de 2e helft gisteren wel duidelijk beter was tot ze weer op voorsprong kwamen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat het nou alsjeblieft los man.
Feyenoord moet zich richten op plek 3/4 en dat is echt het maximale
Ik ben zelf vaker in de Kuip geweest, laatste keer was tegen dordt, maar ik ga inderdaad allemaal met vrienden die normaal niet eens studio sport kijken.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Neen, die sla ik over. Is meer een wedstrijd voor dagjesmensen, families en mensen die nog nooit in de Kuip geweest zijn.
Onbegrijpelijk, het is helemaal niet relevant of Vermeer het zou kunnen houden of niet, maar het is gewoon een overtreding. Maar dit heeft toch geen verdere consequenties voor de scheidsrechter. Die 1-1 was ook nog eens een kantelpunt want daarvoor speelde ze als een natte krant. Dan was je 0-2/0-3 de rust in gegaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Narsingh had zijn arm om Vermeer heen. Belachelijke uitleg van Kuipers. Net zoals bij de 1-1 'ik zag het niet' zeggen, waarvoor heeft die man assistenten? En stond hij met de rug naar de situatie? Echt, de KNVB zou hier even goed naar moeten kijken want hij floot slechter dan die Higler meestal doet. De drol.
is niet voor de hardkoor bois hè. Die al 1 uitwedstrijd hebben bezocht. De ekte.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Neen, die sla ik over. Is meer een wedstrijd voor dagjesmensen, families en mensen die nog nooit in de Kuip geweest zijn.
Bij Feyenoord is het doorgaans ook vrij lastig om in het uitvak te belanden, daar waar de kaarten altijd zijn uitverkocht zelfs al alvorens ze voor de menigte beschikbaar zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 11:33 schreef BeamofLight het volgende:
is niet voor de hardkoor bois hè. Die al 1 uitwedstrijd hebben bezocht. De ekte.
Neuh, niet zo interessant. Wel leuke wedstrijd om een keer De Kuip voor het eerst te bezoekenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:26 schreef MPC60 het volgende:
Gaat er hier iemand naar de benefietwedstrijd tegen Emmen?
Zijn er serieus heaters daar in het stadion?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De trommel
![]()
Ghehe.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het doorgaans ook vrij lastig om in het uitvak te belanden, daar waar de kaarten altijd zijn uitverkocht zelfs al alvorens ze voor de menigte beschikbaar zijn
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel het hoogtepunt voor mij gisteren toch echt het JAGEN JAGEN was terwijl Vermeer de bal in z'n handen had
Die gedachte heb ik altijd al gehad bij PSV.. doodzonde dat zo'n kunstmatig bedrijfsclubje, het Wolfsburg van Nederland, behoort tot de topclubs.. het zou ieder jaar moeten gaan tussen echte clubs als Feyenoord en Ajaxquote:Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Doodzonde dat zo'n ploeg met zo'n achterban waarschijnlijk kampioen gaat worden.
PSVquote:Op donderdag 18 december 2014 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik altijd al gehad bij PSV.. doodzonde dat zo'n kunstmatig bedrijfsclubje, het Wolfsburg van Nederland, behoort tot de topclubs.. het zou ieder jaar moeten gaan tussen echte clubs als Feyenoord en Ajax
Ieder zijn club maar kan zelf niet zo goed begrijpen dat iemand PSV een mooie club kan vinden.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik altijd al gehad bij PSV.. doodzonde dat zo'n kunstmatig bedrijfsclubje, het Wolfsburg van Nederland, behoort tot de topclubs.. het zou ieder jaar moeten gaan tussen echte clubs als Feyenoord en Ajax
Watquote:Op donderdag 18 december 2014 11:22 schreef Kiid het volgende:
Die 3-2 is wel een beetje raar. Narsingh staat gewoon tegen Vermeer aan en de uitleg die Kuipers geeft is dat hij hem toch niet tegen had gehouden. Maar als iemand wordt neergehaald randje 16 zonder uitzicht op scoren dan is het toch ook een penalty? Beetje omgekeerde wereld.
Ook al verwachtte ik al een nederlaag vind ik de manier waarop toch wel erg frustrerend
Zou goed zijn als we zo'n wedstrijd met arbitraal falen eens zouden winnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Watdat mag je toch niet zo uitleggen, bizar weer. 2-ledige nederlaag dus. Enerzijds domme eigen fouten, anderzijds weer keihard genaaid.
Zeker, zou goed zijn. Zou ook goed zijn als ze een keer niet falen, of een keer de andere kant op falenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zou goed zijn als we zo'n wedstrijd met arbitraal falen eens zouden winnen.
Natuurlijk niet. Dat is het hele probleem van Feyenoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
Maar zou Feijenoord het lukken om dit team bij elkaar te houden voor het volgende seizoen?
Als Clasie zo blijft spelen is die weg. Verder zou ik haast zeggen van wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
Maar zou Feijenoord het lukken om dit team bij elkaar te houden voor het volgende seizoen?
Clasie ga je simpelweg niet behouden. Wat is die jongen goed zeg, ongelofelijk. Zal gisteren ongetwijfeld vol gezeten hebben met scouts. Die jongen kan zo meedraaien met de Europese subtop.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
Dit inderdaad. Als je Clasie wél kunt behouden MOET je kampioen worden. Want er is dan weer budget genoeg voor nieuwe spelers, je speelt dan al een jaar met een goed team. Maargoed, laat ik niet op de zaken vooruit lopenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Clasie ga je simpelweg niet behouden. Wat is die jongen goed zeg, ongelofelijk. Zal gisteren ongetwijfeld vol gezeten hebben met scouts. Die jongen kan zo meedraaien met de Europese subtop.
Verder zullen de spelers die deze zomer erbij kwamen niet vertrekken neem ik aan. En dat zijn dan ook nog je sterkhouders: Toornstra, Vermeer, El Ahmadi. Ook voor Boëtius komt geen interesse waarschijnlijk, dus die is er volgend jaar ook nog wel bij. Kongolo en Van Beek gaan ook niet weg deze zomer neem ik aan. (als ze enigszins slim zijn)
Dan heb je in ieder geval je beste spelers die nog blijven (m.u.v. Clasie), de rest is toch makkelijk inwisselbaar.
Er moet wél gekeken worden, maar wat mij betreft kun je heel kieskeurig zijn. In de winterstop ga je echt niks vinden in ieder geval. Als hij nog 1/2 stappen maakt dan mag hij van mij blijven en met een andere nieuwe spits om die plek concurreren. Te Vrede uiteraard afserveren.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik hoor eigenlijk niemand meer over de spits. Vond Kazim gisteren vrij veel balverlies lijden, maar was toch weer wel belangrijk met zijn goal. Ik denk dat een Kramer niets toevoegt aan dit team. Moet er nog wel gekeken worden voor een spits?
Dacht ik inderdaad bij aanvang vorig seizoen ook, toen we alles en iedereen behielden, zelfde trainer, met dezelfde ingeslepen patronen spelen, verloor je de 1e 3 potjesquote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als je Clasie wél kunt behouden MOET je kampioen worden. Want er is dan weer budget genoeg voor nieuwe spelers, je speelt dan al een jaar met een goed team. Maargoed, laat ik niet op de zaken vooruit lopen
Ja, zo gaat dat al een tijdje hè?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dacht ik inderdaad bij aanvang vorig seizoen ook, toen we alles en iedereen behielden, zelfde trainer, met dezelfde ingeslepen patronen spelen, verloor je de 1e 3 potjes
Kazim speelde de eerste helft echt heel goed. Tweede helft brandhout, maar dat was de rest van het team ook. De speler met de grootste terugval was wel El Ahmadi.... Eerste helft was hij overal, won alle duels, bijna geen balverlies en in de tweede helft juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik hoor eigenlijk niemand meer over de spits. Vond Kazim gisteren vrij veel balverlies lijden, maar was toch weer wel belangrijk met zijn goal. Ik denk dat een Kramer niets toevoegt aan dit team. Moet er nog wel gekeken worden voor een spits?
ja, maar meestal omdat het team nog niet compleet is, of nieuwe trainer, of blabla, vorig seizoen was gewoon erg triest omdat de beoogde selectie (die later dan ook wel prima draaide) al een seizoenlang bijeen was en allang ingespeeld hoorde te zijn. Als je dan die wedstrijden bekeek leek het alsof ze voor de 1e keer met elkaar op het veld stonden..quote:
Manu en Immers waren ook wel heel droevig hoor 2e helft. Vooral die Immers, wat een pannenkoek is dat zeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kazim speelde de eerste helft echt heel goed. Tweede helft brandhout, maar dat was de rest van het team ook. De speler met de grootste terugval was wel El Ahmadi.... Eerste helft was hij overal, won alle duels, bijna geen balverlies en in de tweede helft juist het tegenovergestelde.
Immers met die aanname toen 'ie de 3-4 (?) kon scoren.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Manu en Immers waren ook wel heel droevig hoor 2e helft. Vooral die Immers, wat een pannenkoek is dat zeg.
3-3 volgens mij, of 2-3. Maar dat was inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2014 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Immers met die aanname toen 'ie de 3-4 (?) kon scoren.
Ik ga iets zeggen waar ik meestal van moet kotsen (typisch analistengebrabbel), maar volgens mij nu wel waar was.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kazim speelde de eerste helft echt heel goed. Tweede helft brandhout, maar dat was de rest van het team ook. De speler met de grootste terugval was wel El Ahmadi.... Eerste helft was hij overal, won alle duels, bijna geen balverlies en in de tweede helft juist het tegenovergestelde.
Klopt ja, vanaf dat Wilkshire eruit was tot de 3-2. Daarna kwam Feyenoord er weer wat beter in, met als gevolg ook de 3-3.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ga iets zeggen waar ik meestal van moet kotsen (typisch analistengebrabbel), maar volgens mij nu wel waar was.
In de tweede helft was Feyenoord niet meer in staat om het veld klein te houden. Hierdoor werd de afstand tussen de linies groot en konden veel spelers het letterlijk niet meer belopen. Het gevolg hiervan was dat we constant overal een stap te laat waren en het spel van PSV niet meer konden ontregelen, waardoor er veel gaten vielen.
Puur ervaring dat. Jonge gasten willen 't nog te vaak netjes oplossen. Een routinier zaagt 'm.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is de laatste minuut, de corner is te hard, counter dreigt... vervolgens staat er iemand bij de zijlijn tegenover een psver die de bal aanneemt,
Waarom schop je hem dan niet gewoon neer. Was de 4-3 nooit gevallen....
Dat moment heb ik gemist, maar dat had die speler dan zeker moeten doen ja...quote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is de laatste minuut, de corner is te hard, counter dreigt... vervolgens staat er iemand bij de zijlijn tegenover een psver die de bal aanneemt,
Waarom schop je hem dan niet gewoon neer. Was de 4-3 nooit gevallen....
quote:Feyenoord verwacht niet eerder dan half januari duidelijkheid te kunnen verschaffen over de kaartverkoop voor de wedstrijd AS Roma – Feyenoord op donderdag 19 februari 2015 in de Europa League. De clubleiding wil eerst de uitkomsten van een overleg met de Italianen afwachten, dat in de tweede week van januari gepland staat. Tijdens dat gesprek worden onder andere afspraken gemaakt over het aantal beschikbare kaarten, de prijs en de opvang van de Feyenoord-supporters.
Feyenoord beseft dat de animo onder de aanhang om naar Rome af te reizen enorm is, maar vanwege de feestdagen is eerder overleg helaas niet mogelijk. Zodra er informatie beschikbaar is over de kaartverkoop voor deze wedstrijd zal dat direct via deze website bekend gemaakt worden.
Op een of andere manier is dat typisch Rutte. Kan me zo nog 10 situaties bedenken waar dit eerder gebeurd is toen hij nog coach was van PSV. Stuurt ze altijd als makke lammetjes de kleedkamer uit na de rust.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen hoor, maar ik kan me zomaar voorstellen dat je daar niet zo veel behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ieder zijn club maar kan zelf niet zo goed begrijpen dat iemand PSV een mooie club kan vinden.
Terwijl ik vond dat ze tegen AZ juist wel weer goed uit de kleedkamer kwamen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op een of andere manier is dat typisch Rutte. Kan me zo nog 10 situaties bedenken waar dit eerder gebeurd is toen hij nog coach was van PSV. Stuurt ze altijd als makke lammetjes de kleedkamer uit na de rust.
Eventjes, maar ook niet helemaal. En daar moest het toch ook wel, omdat Feyenoord met 0-2 achterstond. Nu heeft 'ie waarschijnlijk iets gezegd in de trant van dat PSV het spel niet kan maken, dus doe maar rustig en laat ze het maar proberen ofzo. Vind het toch wel weer typisch in ieder geval.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Terwijl ik vond dat ze tegen AZ juist wel weer goed uit de kleedkamer kwamen.
Ik hoop het niet aangezien de helft niet goed genoeg isquote:Op donderdag 18 december 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
Ja, maar zou hem niet te vroeg brengen. Kan toch een serieuze blessure worden en je hebt hem gewoon nodig na de winter, voor je het weet wordt zo'n verrekking een scheurtje.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:59 schreef Dekatria het volgende:
Toornstra mogelijk dit weekend alweer inzetbaar.
Of gewoon helemaal niet meenemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:33 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad, laat hem maar lekker op de bank tegen NAC.
Dat zou echt achterlijk zijn. Bewaar die jongen lekker voor AS Roma, dat is nog een wedstrijd die ertoe doet. Uit tegen Nac nietquote:Op donderdag 18 december 2014 13:59 schreef Dekatria het volgende:
Toornstra mogelijk dit weekend alweer inzetbaar - kans is dat het geen scheurtje maar verrekking van de hamstring is.
Die wedstrijd interesseert me eerlijk gezegd weinig meer. Zal je zien dat het een makkelijke 0-5 overwinning wordt of zo.. altijd als het er niet meer toe doet komt Feyenoord tot leven.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Geef Basacikoglu en een aantal andere jonge spelers de kans gewoon tegen NAC. Als we niet zonder Toornstra van NAC winnen kunnen, dan kunnen we net zo goed ophouden.
Elke wedstrijd doet er toch toe? Feyenoord mag dan wel uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap, zoals het ernaar uitziet. Maar als je al niet meer serieus met NAC uit omgaat mis je straks ook nog de 3e of 4e plekquote:Op donderdag 18 december 2014 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die wedstrijd interesseert me eerlijk gezegd weinig meer. Zal je zien dat het een makkelijke 0-5 overwinning wordt of zo.. altijd als het er niet meer toe doet komt Feyenoord tot leven.
Dat kan me op dit moment weinig boeien eerlijk gezegd.. we zijn halverwege de competitie en de echte spanning is weg. Was vorig jaar ook een beetje zo maar ik acht ons dit keer nog kanslozer.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke wedstrijd doet er toch toe? Feyenoord mag dan wel uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap, zoals het ernaar uitziet. Maar als je al niet meer serieus met NAC uit omgaat mis je straks ook nog de 3e of 4e plek
Zou me niets verbazen als we volgend jaar juist sterker worden. Enig minpunt is dat Clasie waarschijnlijk vertrekt, maar daar zal een mooi bedrag tegenover staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat is het hele probleem van Feyenoord.
El Ahmadi, Toornstra, Vermeer, Kongolo, Van Beek, Boetius.. die moeten sowieso blijvenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zolang Fred en El Ahmadi maar blijven. De rest is lood om oud ijzer.
Inderdaad laat Clasie maar oppleuren!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi, Toornstra, Vermeer, Kongolo, Van Beek, Boetius.. die moeten sowieso blijven
Die zal wel weg gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad laat Clasie maar oppleuren!
Contract tot 2018. Daar zal heel veel geld op moeten worden geboden. Minimaal 12 miljoen. Die kan rustig nog een jaartje extra blijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zal wel weg gaan![]()
Dat die nog geen basis staat in NL elftal is lekker (want kans op blessures) maar belachelijk.
Dat is ook weer zo! Hopelijk blijft hij nog een jaar, wat een geweldenaar die jongenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Contract tot 2018. Daar zal heel veel geld op moeten worden geboden. Minimaal 12 miljoen. Die kan rustig nog een jaartje extra blijven.
Ik ga er inderdaad vanuit dat hij vertrekt.. zo niet des te beter natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad laat Clasie maar oppleuren!
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zal wel weg gaan![]()
Dat die nog geen basis staat in NL elftal is lekker (want kans op blessures) maar belachelijk.
Gewoon als spelmaker altijd, waar De Jong normaal gesproken speelt.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Ideale twaalfde man, zou niet weten voor wie hij moet spelen. Voor Feyenoord echter een leuke speler. Furore maken tegen Roma en misschien zit er dan wel een leuke transfer in,
Speelt Strootman straks weer, maar goed dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon als spelmaker altijd, waar De Jong normaal gesproken speelt.
Clasie >Strootman>De Jong>Blindquote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Ideale twaalfde man, zou niet weten voor wie hij moet spelen. Voor Feyenoord echter een leuke speler. Furore maken tegen Roma en misschien zit er dan wel een leuke transfer in,
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Thunder0x het volgende:
Bilal sprong trouwens wel bizar hoog bij die goal
Die was zonde ja. Denk dat je die pot gewoon had gewonnen als je in de 80ste minuut had gelijkgemaaktquote:
Die heeft idd wel sprongkracht ja. Zo lekker zwevend naar de bal toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Thunder0x het volgende:
Bilal sprong trouwens wel bizar hoog bij die goal
Bilal op 10 ?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:26 schreef Blackings het volgende:
Bilal is een groter talent als Nr.10 of centrale middenvelder, maar ik weet niet of hij kan verdedigen, en anders is het niet te laat om daarop te trainen.
Sommige mensen roepen echt maar wat hequote:
Zijn zwakste punt is passing dit seizoen ja, dus het is aan de ene kant weer onlogisch om dit te zeggen, maar ik ga ervan uit dat hij wel inzicht heeft en dat zijn matige passing door een dipje komt.quote:
Zijn passeerbeweging is zeker niet sterk... Ook in de passing maar matig. Maar hij heeft wel inzicht: Ik zou hem op doel zetten!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zijn zwakste punt is passing dit seizoen ja, dus het is aan de ene kant weer onlogisch om dit te zeggen, maar ik ga ervan uit dat hij wel inzicht heeft en dat zijn matige passing door een dipje komt.
Gewoon lekker laten concurreren met Boetius en Manu, als ie in vorm is en van de flank komt heeft ie een actie (nu niet zo veel van gezien) en bij mijn weten een naar onze maatstaven prima voorzet, als een aanval over de andere zijde komt heeft hij voldoende sprongkracht om bij de 2e paal gevaarlijk te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zijn zwakste punt is passing dit seizoen ja, dus het is aan de ene kant weer onlogisch om dit te zeggen, maar ik ga ervan uit dat hij wel inzicht heeft en dat zijn matige passing door een dipje komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |