Zou me niets verbazen als we volgend jaar juist sterker worden. Enig minpunt is dat Clasie waarschijnlijk vertrekt, maar daar zal een mooi bedrag tegenover staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat is het hele probleem van Feyenoord.
El Ahmadi, Toornstra, Vermeer, Kongolo, Van Beek, Boetius.. die moeten sowieso blijvenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zolang Fred en El Ahmadi maar blijven. De rest is lood om oud ijzer.
Inderdaad laat Clasie maar oppleuren!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi, Toornstra, Vermeer, Kongolo, Van Beek, Boetius.. die moeten sowieso blijven
Die zal wel weg gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad laat Clasie maar oppleuren!
Contract tot 2018. Daar zal heel veel geld op moeten worden geboden. Minimaal 12 miljoen. Die kan rustig nog een jaartje extra blijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zal wel weg gaan![]()
Dat die nog geen basis staat in NL elftal is lekker (want kans op blessures) maar belachelijk.
Dat is ook weer zo! Hopelijk blijft hij nog een jaar, wat een geweldenaar die jongenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Contract tot 2018. Daar zal heel veel geld op moeten worden geboden. Minimaal 12 miljoen. Die kan rustig nog een jaartje extra blijven.
Ik ga er inderdaad vanuit dat hij vertrekt.. zo niet des te beter natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad laat Clasie maar oppleuren!
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zal wel weg gaan![]()
Dat die nog geen basis staat in NL elftal is lekker (want kans op blessures) maar belachelijk.
Gewoon als spelmaker altijd, waar De Jong normaal gesproken speelt.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Ideale twaalfde man, zou niet weten voor wie hij moet spelen. Voor Feyenoord echter een leuke speler. Furore maken tegen Roma en misschien zit er dan wel een leuke transfer in,
Speelt Strootman straks weer, maar goed dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon als spelmaker altijd, waar De Jong normaal gesproken speelt.
Clasie >Strootman>De Jong>Blindquote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Ideale twaalfde man, zou niet weten voor wie hij moet spelen. Voor Feyenoord echter een leuke speler. Furore maken tegen Roma en misschien zit er dan wel een leuke transfer in,
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Thunder0x het volgende:
Bilal sprong trouwens wel bizar hoog bij die goal
Die was zonde ja. Denk dat je die pot gewoon had gewonnen als je in de 80ste minuut had gelijkgemaaktquote:
Die heeft idd wel sprongkracht ja. Zo lekker zwevend naar de bal toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Thunder0x het volgende:
Bilal sprong trouwens wel bizar hoog bij die goal
Bilal op 10 ?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:26 schreef Blackings het volgende:
Bilal is een groter talent als Nr.10 of centrale middenvelder, maar ik weet niet of hij kan verdedigen, en anders is het niet te laat om daarop te trainen.
Sommige mensen roepen echt maar wat hequote:
Zijn zwakste punt is passing dit seizoen ja, dus het is aan de ene kant weer onlogisch om dit te zeggen, maar ik ga ervan uit dat hij wel inzicht heeft en dat zijn matige passing door een dipje komt.quote:
Zijn passeerbeweging is zeker niet sterk... Ook in de passing maar matig. Maar hij heeft wel inzicht: Ik zou hem op doel zetten!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zijn zwakste punt is passing dit seizoen ja, dus het is aan de ene kant weer onlogisch om dit te zeggen, maar ik ga ervan uit dat hij wel inzicht heeft en dat zijn matige passing door een dipje komt.
Gewoon lekker laten concurreren met Boetius en Manu, als ie in vorm is en van de flank komt heeft ie een actie (nu niet zo veel van gezien) en bij mijn weten een naar onze maatstaven prima voorzet, als een aanval over de andere zijde komt heeft hij voldoende sprongkracht om bij de 2e paal gevaarlijk te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zijn zwakste punt is passing dit seizoen ja, dus het is aan de ene kant weer onlogisch om dit te zeggen, maar ik ga ervan uit dat hij wel inzicht heeft en dat zijn matige passing door een dipje komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |